فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۳-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۲۸۸۴۷
انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۳-۱۰-۱۴۰۲

اتصال ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه

اتصال ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: جبران کسری بودجه از طریق فروش بنزین به هیچ عنوان صحت ندارد، ضمن آنکه ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه متصل شده و امکان استفاده از سهمیه وجود دارد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جبران کسری بودجه از طریق جبران کسری به هیچ عنوان صحت ندارد، ضمن آنکه ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه متصل شده و امکان استفاده از سهمیه وجود دارد.

جعفر سالاری نسب مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چرا هنوز تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار عرضه با نرخ یارانه‌ای بازنگشتند و آیا این موضوع که دولت از طریق فروش بنزین آزاد در حال جبران کسری بودجه است صحت دارد گفت: جبران کسری بودجه از طریق فروش بنزین به هیچ عنوان صحت ندارد، ضمن آنکه ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه متصل شده و امکان استفاده از سهمیه وجود دارد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خاطر نشان کرد: در شهر تهران کسی نمی‌تواند خارج از سامانه ارائه خدمات دهد.

وی ادامه داد: ممکن است هر جایگاهی به دلایل فنی تعطیل باشد که دلیل بر عدم اتصال به سامانه نیست.َ

مدیر عامل شرکت ملی پخش خاطر نشان کرد: جایگاه‌هایی که بنزین را تنها با نرخ آزاد به فروش می‌رسانند تخلف کرده و با متخلفان نیز برخورد می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: جایگاه‌هایی که به هر دلیلی به سامانه متصل نیستند، باید تا زمان اتصال به سامانه و امکان ارائه بنزین با کارت سوخت صبور باشند.

روز گذشته هم اسدالله قلی زاده رئیس انجمن جایگاه داران در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چرا هنوز تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار عرضه با نرخ یارانه‌ای بازنگشتند و آیا این موضوع که دولت از طریق فروش بنزین آزاد در حال جبران کسری بودجه است صحت دارد اظهار کرد: مطرح شدن شایعاتی مبنی بر جبران کسری بودجه از طریق بنزین آزاد تماماً کذب است.

وی ادامه داد: مسؤولین امر در حال پیگیری هستند که سیستم‌ها وصل شوند و شرایط به حالت عادی بازگردد.

به گفته این مقام مسؤول بخش اعظمی از جایگاه‌ها به حالت عادی بازگشته و امکان استفاده از سهمیه بنزین و نرخ آزاد وجود دارد.

وی در خاتمه یادآور شد: تعداد محدودی از جایگاه‌ها امکان استفاده از سهمیه بنزین را ندارند که به احتمال زیاد تا پایان روز به حالت عادی باز می‌گردند.

این گزارش حاکی است سهمیه ۶۰ لیتری بنزین دی ماه شب اول دی به کارت‌های سوخت واریز شد. با این حال برخی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام داشتند هنوز نمی‌توانند از این سهمیه در جایگاه‌های عرضه سوخت استفاده کنند.

ارسال به دوستان
وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت