فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۶۷۳۰
انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۹

مسمومیت ١٩٧ نفر با گاز منوکسید کربن در سه روز گذشته

مسمومیت ١٩٧ نفر با گاز منوکسید کربن در سه روز گذشتهسخنگوی سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ١٩٧ نفر با گاز مونوکسید کربن و جانباختن هفت نفر در پی آن خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایلنا، درباره  مسمومیت با مونوکسید کربن طی سه روز گذشته گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها در این مدت ١٩٧ نفر در سطح کشور دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ١٣٩ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ۵١ نفر نیز در محل درمان شدند و متاسفانه ٧ نفر جان خود را از دست دادند. 

خالدی اظهار کرد: تهران با ٣۴ نفر در صدر آمار گازگرفتگی و پس از آن خراسان رضوی با ٢٧ و آذربایجان شرقی با ٢١ نفر هستند. همچنین خراسان رضوی با چهار کشته در صدر آمار جانباختگان و پس از آن اصفهان با سه جانباخته قرار دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
نگاهی به طراحی موزه سرالوس اثر آلوارو سیزا (+عکس) ادعای اسرائیل: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم محاکمه روحانی حامی بشار اسد / اتهام: حمایت از سرکوب مخالفان بشار اسد / شیخ حسون در لباس زندان و قفس متهم (+عکس) نمایش هلیکوپتر کبری با دندان های تیز در داکسفورد (+عکس) اعتراف دبیرکل ناتو؛ پای اروپا به جنگ علیه ایران باز شد نگین معماری مدرن کپنهاگ (+عکس) سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز