فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۵۱۱۸
انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۹

برق وزارتخانه‌های پر مصرف قطع شد

عصر ایران
 برق وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان آب به علت مصرف بیش از حد مجاز، قطع شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به تشکیل تیم مشترک این شرکت و شرکت گاز برای پایش مصرف اعلام کرد: برق تعدادی از وزارتخانه‌های پر مصرف قطع شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مدیرعامل این شرکت از تشکیل تیم ارزیابی مشترک با شرکت گاز استان تهران برای رصد و پایش چگونگی مدیریت مصرف انرژی در همه اداره ها، دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهر تهران، خبر داد و گفت:  برق وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان آب به علت مصرف بیش از حد مجاز، قطع شد.

وی افزود: وضعیت عملکرد حدود یک هزار مشترک اداری پایتخت در حوزه مدیریت مصرف انرژی به شکل دقیق، بررسی و کارنامه عمکرد آنها و نام اداراتی که همکاری لازم را در این خصوص نداشته اند به مراجع بالادست، ارسال خواهد شد.

برچسب ها: وزارتخانه ، برق
ارسال به دوستان
هشدار نبویان به تیم مذاکره: مطالبه‌گری را رها نخواهیم کرد شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس) دنباله‌دار میان‌ستاره‌ای 3I/ATLAS احتمالا هم‌سن جهان اولیه است ۵ زن ریاضیدان که مرزهای علم و فناوری را جابه‌جا کردند(+عکس) ساحل عاج دیوار برلین را شکست/ صعود مقتدرانه ساحل عاج، اکوادر/ صدرنشینی متزلزل آلمان اگر خار پاشنه دارید و از درد آن عاجز شده‌اید، بخوانید «الکساندر گراهام بل» در کنار همسرش؛ سال 1281(عکس) آیا خودروهایی با رنگ مطلقا سیاه به واقعیت نزدیک می‌شوند؟(+عکس) فرمول‌بندی سقوط؛ آیا با نگاه به تاریخ می‌توان سرنوشت جوامع را پیش‌بینی کرد؟