۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۱۹۳۲
تعداد نظرات: ۲۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۱۹۳۲
انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۷

90 دقیقه گفت‌وگو/ جانشین کی‌روش، ایرانی یا خارجی؟

در 90 دقیقه گفت‌وگوی امروز در مورد عملکرد کی‌روش و جانشین او با هم گفت‌وگو می‌کنیم.

عصر ایران- با باخت به ژاپن در جام‌ ملت‌های آسیا، به نظر می‌رسد دوران کی‌روش در فوتبال ایران به پایان رسیده است. فدراسیون قرار است در مورد آینده کی‌روش و تیم ملی تشکیل تصمیم بگیرد. پیام‌های کی‌روش اما حکایت از خداحافطی او از فوتبال ایران دارد.

می‌خواهیم در 90 دقیقه گفت‌وگو در مورد کی‌روش و جانشین او با هم گفت‌وگو کنیم.

90 دقیقه گفت‌وگو/ جانشین کی‌روش، ایرانی یا خارجی؟

1- از عملکرد کی‌روش در 8 سال گذشته راضی بودید؟

2- با تمدید قرار داد کی‌روش موافق هستید؟

3- به نظر شما جانشین کی‌روش باید ایرانی باشد یا خارجی؟

زمان این گفت‌وگو 90 دقیقه است. از ساعت 11:00 دقیقه تا 12:30. نظرات ثبت شده بعد از این ساعت منتشر نخواهد شد.

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲۳۹
در انتظار بررسی: ۵۶
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
105
182
با کی روش تمدید کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کی روش هر چه (فنی و اخلاقی) در چنته داشته در این 8 سال رو کرده. فوتبال ما نیاز به یک خون تازه دارد. مربی مراکش بهترین گزینه است...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مربی ایرانی یعنی باندبازی!
یعنی علی دایی که از عربستان تو تهران خورد و حذف شدیم!
یعنی قلعه نویی که از چین باخت و حذف شدیم!
یعنی قطبی که رو به رو کره جنوبی تو قوطی بودیم و حذف شدیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وجدانا ما الان بازیکنی نداریم و خوب بازی میکنیم
غولهایی مثل علی کریمی و مهدوی کیا و .... تو تیم ملی بازی میکردن و کاری نکردیم

باخت به ژاپن هم بیشتر روحی و روانی بود
اگه شوت سردار گل میشد همین نتیجه سه هیچ به نفع ایران بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
51
69
فوتبال ایران سیاسی شده بیخیالش بشین باخت در مقابل ژاپن شامورتی بازی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
فوتبال به چه دردی میخوره؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
20
152
مربی بعدی هم باید خارجی باشه. یک مربی خوب خارجی
پاسخ ها
محمد
| Canada |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
یک مربی کاربلد از آلمان یا انگلستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
98
41
پول هدر دادنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
پولو که دارن میخورن حداقل بزار رو مربی هزینه بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
63
178
تحولی که کی روش توی تیم ملی ایجاد کرد بی سابقه بود و روند رو به رشد کاملا مشهوده . اگه مربی ایرانی بیاد فاتحه تیم ملی خونده میشه ولی اگه کی روش بمونه قطعا 4 سال بعد نتیجه خواهد داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
الان ینی فاتحه تیم ملی خونده نشد
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
واقعا... دنیا حیرت کرده از این همه تحول... برد برابر تیمهای جنگ زده و باخت فجیع برابر ژاپن
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
قراره ۴ سال دیگه چه اتفاقی بیفته ؟مگه ۸ سال زمان مناسبی نبود برای برنامه ریزی و‌کسب موفقیت با تیم و حداقل آوردن یک جام .
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
من الان 32 سالمه و از 20 سالگی به خودم وعده میدم 4 سال دیگه فلان کار رو میکنم و بهمان چیزو میخرم اما هر روز بدتر از دیروز.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آقایون یادشون رفته برای صعود به جام جهانی چه دست و پایی میزدن بعد میگن کیروش بده
sam
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
88
73
تمدید نکنید و مربی خارجی خوب
sam
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
79
49
تمدید نکنید و مربی خارجی خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
34
42
مگه فرقیم میکنه تا ی جایی باید بازی رو ببرن بعد از اون حق بردن‌ندارن نکنه مردم‌ خوشحالی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
توهم توطئه
همه چی رو سیاسی کنید
واقعا ساقی تون کیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بابا توهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
75
9
درستش اینه ایرانی باشه چون تیم ملی است ولی فک نکنم در حال حاظر یه ایرانی قوی باشه بخصوص اینکه باید کسی باشه مثل کیروش بتونه امتیاز بگیره واسه تیم ملی .. یعنی پافشاری کنه واسه بازی تدارکاتی و زمین و ... این چیزهای پیش پا افتاده ... بعدشم باج به بازیکن نده ... حالا هرکی میخاد باشه .. اگه اسمش سرمربی هست یعنی رییس یه تیم .. بعدشم تیمو متحد کنه مثل کیروش بعدشم رو نکات فنی تیم کار کنه و خداییش کیروش تو زمینه فنی ضعیف بود اگه تو گروه دومم شده بودیم با قطر می افتادیم تو یه هشتم حذف میشدیم....
ناشناس
Netherlands
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
41
56
از عملکرد کی روش راصی هستم ولی با مودنش خیر
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
به نظر من هم که عملکرد خوبی داشته و باعث ایجاد روند رو به رشد شده ولی دیگه حضورش مثمر ثمر نخواهد بود. کیروش 67 سالشه و دیگه رمق و انگیزه ی لازم رو نداره بهتره یک مربی جوان تر و با کیفیت خارجی بیاد. کسی که تشنه ی کار و موفقیت باشه
به رفتار فلیکس سانچز مربی قطر نگاه کنید بعد از برد کره همونجا روی نیمکت نشست و از خوشحالی گریه کرد.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
45
116
بهتر از کیروش ایران نیامده و نخواهد امد و رفتن اش جز حسرت و پشیمانی چیزی برای ما نخواهد داشت.
با کیروش، برای اولین بار بعد از انقلاب، به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کردیم، برای اولین بار، قبل از بازی نهایی به جام جهانی صعود کردیم و برای اولین بار در تاریخ 4 امتیاز در جام جهانی گرفتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سال 2006 هم، قبل از بازی نهایی با ژاپن، با برد بحرین، حضورمون تو جام نهایی قطعی شد
آمار غلط نده
کرمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چه افتخاراتی....با این پول که به این دلال دادیم واقعا ارزش داشت همچین عناوین مهمی کسب بشه
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز شم این نکته را مد نظر نداری که قبل از انقلاب از کل آسیا فقط 1 تیم به جام جهانی میرفت.نه الان که تقریبا 6 تیم میره.در ضمن ایشون تو این همه سال یکبار با عربستان یا ژاپن بازی نکرده بود تا عیارش مشخص بشه.
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از 4 امتیاز جام جهانی 3 امتیازش گل به خودی مراکش بود لطفا به حساب خودمون نزارش فقط یک امتیاز گرفتیم اونم با VAR
فوتبال زندگی است
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
18
36
اولا که تو این چند سال ندیدم عصر ایران اینقدر در کامتها سانسور کنه. چند کامنت انتقادی من رو اصلا پخش نکردید!!

دوما عملکرد کیروش به نظرم خوب بوده. بازی ها درخشان در جام جهانی اخیر رو فراموش نکنید. مطمئنم اگه تو بازی ژاپن دفاع اون اشتباه رو نمیکرد ژاپن یک گل هم نمیزد. طرفدارشم ولی با تمدید قراردادش مخالفم. باید یک مربی خارجی با کلاس جانشینش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عصر ایران سانسور نمیکنه مگه توهین توش باشه کارش بیسته
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
69
اگه داخلی باشه، مافیا اعمال نفوذ می کنن
خرد و کلان وارد تصمیم گیری میشن
یه نفر خارجی مثل کیروش که بتونه جلوی مافیا ایستادگی کنه، منسبه
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
درسته البته اگه بازم بعضی داخلی ها و یا بعضی خارجی های حسود بذارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
24
دستش درد نکنه اما نتیجه تلاش فنی و درک از تعامل با مجموعه مدیریت و فوتبال ایران بیشتر از این نخواهد شد
مگر با تجربه بدست آمده ایشان و ارائه برنامه مشخص و نه همانند قبل (غیبت ها و ........) بررسی شده و تصمیم گیری شود
فوتبال ایران فنی یک مسئله دارد مدیریت هزار مسئله آیا یک مربی خارجی قادر است همه آن را حل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
30
34
کیروش هر کاری میخواست بکنه تو این هشت سال کرده
باید بره و به جاش یه مربی خارجی خیلی خوب بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
تمام دنیا با همه امکاناتشون 20 سال طول می کشه که کارهای پایه ای جواب می ده
اون وقت اینجا کیروش بدبخت شروع کرده به کار پایه ای کردن و ... و با تلاش فراوان امکاناتی رو برای فوتبال به وجود آورده که احدی نمی تونه منکرش بشه، 8 سال کافیه؟
یعنی کاری رو که این اجنبی کرد هیچ هموطنی در تاریخ فوتبال نکرده!!!!!
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
29
25
به نظر من ۸ سال برای آوردن یه جام زمان کافی بوده ، ۸ سال بهترین تیم آسیا بودن بدون جام ارزشی نداره ،
ادامه راه با یه مربی با دانش نه عقب گرد
بهروز
Turkey
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
34
5
1- در مجموع بله
2- خیر
3- خارجی. ولی درجه دو. در حد شفر و برانکو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
17
66
همان کی روش خوبه تمدید کنید این باخت هم یک اتفاق بود خیلی بزرگش نکنید برایند عملکرد را ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مث همه باختها؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
من باخت زیادی در کارنامه اش نمیبینم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
55
16
کیروش ادم جنگجو و لج بازیه
و همین اخلاق رو به بازیکنا منتقل کرده
بهتره بره
به نفع همه س
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
به نفع همه یا به نفع شما و برانکو و شفر و مربیای حسود دیگه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اگه لج باز و جنگجو بودن یعنی این، کاش همه مدیرامون مثل کیروش بودن. جلوی مافیا وایستاده که اینقد براش جو منفی درست کردن. یه عده الان له له میزنن که کیروش بره و دوباره همون داستانای همیشگی دلالی و باند بازی شروع بشه.
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
47
با مربی متخصص و کارکشته خارجی موافقم ، ما سالهاست که زندگی عادی و نرمال نداشته ایم ، مدیر ، مربی ، وزیر ، نماینده ، امام جمعه ، استاد دانشگاه ، روحانی و همه و همه در فضای هیجانی و احساسی زندگی کرده ایم ، پر از کینه ، بغض ، نفرت ، حرص ، آز ، طمع و خودپرستی و و و ...
بنابر این در ورزشمان هم نمی توانیم از مربی داخلی استفاده کنیم ، مربیانی که به همه چیز اعتراض دارند ، شما خشم و غضب دائی ، کریمی ، خداداد و مربیان دیگر را در بازیهای لیگ ندیده اید!؟ آنها چگونه میتوانند در فضای آرام و معقول به تربیت جوانان این مملکت همت گمارند!؟ شما پزشک متخصص را ببین که چه دست و پائی میزند که خواننده شود ! ما واقعا نرمال هستیم !؟ آیا با این وجود ناآرام ، پریشان ، بیقرار میتوان قرار ایجاد کرد !؟
ما نیاز به ریکاوری ملی داریم ، ما نیاز داریم که به زندگی عادی برگردیم ، آنگاه میتوانیم نقشهای زندگی را خودمان بازی کنیم ، فعلا باید از مربی خارجی استفاده کنیم ، چون مربیان داخلی هم مثل همه مردم نرمال نیستند....
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
11
60
کی روش مربی فوق العاده ای است. چه از نظر دانش و فنی و چه از نظر شخصیتی و تاثیر گذاری.پیشنهاد تمدید با ایشان است.اگر نشد،مربی خارجی در سطح کی روش.مربیان داخلی فوتبال ملی را نابود می کنند.چنانکه در گذشته اینطور بود.آزموده را آزمودن خطاست.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
اینکه یه مربی با دانش و صاحب سبک بیاد به فوتبال ملی ما میتونه کمک کنه ولی اینکه میگید مربی ایرانی نابود میکنه اصلا نمیتونه حرف درستی باشه فکر نمیکنم عملکرد قطبی و مایلی کهن و قلعه نویی در جام ملت ها بدتر از عملکرد کیروش بوده باشه ضمن اینکه به اندازه کیروش هم فرصت نداشتن در تیم ملی و حتی حمایت هم نشدن.و اینم بدونید بدترین نتیجه تاریخ جام ملت ها رو هم با آقای کیروش کسب کردیم(باخت ۳ بر صفر به ژاپن)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عباس جان دوره قطبی، مایلی کهن و قلعه نویی گذشته و انتخابشون بازگشت به عقبه. انصافا قبل از کیروش وقتی یک بازیکن مصدوم میشد یا حضور نداشت همه استرس داشتیم که کی میخواد بجاش بازی کنه!؟. نکته بعد این هست که صرفا به نتیجه این بازی نباید نگاه کرد. کل این هشت سال رو باید مد نظر داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
10
21
با وجود اینکه کی روش مربی خوبی بود و تحول خوبی در فوتبال ایران ایجاد کرد، اما بعد از 8 سال بهتر است یک مربی خارجی دیگر و در سطح بالاتر از کی روش برای تیم ملی آورده شود تا روح تازه ای در تیم ملی دمیده شود. تیم ملی به یک روح و فضای تازه با یک مربی جدید نیاز دارد. 8 سال برای هر مربی آن هم در سطح تیم ملی کافی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
12
47
1- از عملکرد کی‌روش در 8 سال گذشته راضی بودید؟
پاسخ: بسیار عالی بود. دوران خوب و پرغروری رو پشت سر گذاشتیم. دغدغه و اما و اگر و چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی شه و ... نداشتیم.
2- با تمدید قرار داد کی‌روش موافق هستید؟
پاسخ: ترا به خدا با ایشون تمدید کنید.
3- به نظر شما جانشین کی‌روش باید ایرانی باشد یا خارجی؟
پاسخ: اولا خواهش می کنم نگذارید برود. ثانیا در صورت عدم تمایل ایشان با یک مربی خارجی بهتر از ایشان. در سطح ملی و نه باشگاهی قرارداد ببندند. مربی ملی خیلی متفاوت از مربی باشگاهی است.
Tohid
Turkey
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
10
27
از عملکرد کیروش در این هشت سال بسیار راضی و ممنونم. اما با تمدید قرارداد ایشان موافق نیستم به این دلیل که شرایط و فضای حاکم بر فوتبال کشور اجازه بازدهی بیشتر کیروش رو نمیده و مخالفان وی نیز شمشیر را از رو بسته اند.
مربی بعدی هم باید یک مربی خارجی بزرگ و کاریزما باشه اما باور دارم که مربی بعدی هر چقدر هم بزرگ باشه نمیتونه بهتر از کیروش تاثیر گذار باشه چرا که وضعیت حاکم بر کشور و فوتبال مناسب نیست.
مهدی علیمردان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
12
20
قطع همکاری با کی‌روش و استخدام مربی درجه یک خارجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
10
42
کیروش یه ویرانه رو تحویل گرفت
از اول همه چی رو محکم ساخت
روند پیشرفت کاملا مشهود بوده
توی ۴ سال اینده میتونه همه ارزوهای یک ملت رو براورده کنه
بهترین مربی خارجی هم بیاریم ۴ سال زمان نیاز داره تا نتیجه اش رو ببینیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
هشت سال چی برای ایشون کم بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
توی این هشت سال گذشته تنها چیزی که بابتش خیالم راحت بوده همین تیم ملیه که تو مسیر درستش قرار گرفته. چندرغاز به کیروش پول دادیم هم برامون آنالیز میکنه هم برنامه بلند مدت میریزه هم جوانگرایی میکنه هم جلوی بازیکن سالاریو میگیره طلب کارم هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با صحبت های شما کاملا موافقم. اما اینکه بتونه تمام ارزوهای یک ملت رو براورده کنه، انتظار خیلی بزرگی هست. ما تیم خیلی خوب و منسجم و قدرتمندی داریم. اما قهرمانی در یک تورنومنت به خیلی از فاکتورها وابسته ست. اشتباه یک نفر میتونه تمام زحمات چند ساله یک تیم رو نقش بر آب کنه. اتفاقی که در بازی با ژاپن افتاد. در پایان باید این نکته رو اضافه کنم که هر کسی دیگه هم بیاد نمیتونه بیشتر از این تضمین بده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
16
32
1. کیفیت بازی ایران در این هشت سال حضور کیروش خیلی بهتر شد و میشه گفت از یک تیم درجه دو آسیایی به تیم فرا آسیایی تبدیل شدیم.

2.هرچند ماندن اون به نفع فوتبال ملی است اما با این شرایط دیگر برای ادامه کار مشکلاتش صد چندان خواهد شد.

3. مربی بعدی ایرانی باشه تا همه قدر کیروش رو بدونند.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوست عزیز ما هیچوقت تیم درجه دو آسیایی نبودیم ضمن اینکه الانم با بردن یکن و ویتنام یه تیم فراآسیایی نیستیم چرا که از تیم ژاپن آسیایی سه تا گل خوردیم و حذف شدیم
خلیل چاهیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
10
37
با کیروش تمدید کنید، او مربی در سطح جهانی است که در طی مدت تیم بسیار خوبی را با استاندارد های بین المللی ساخته و قطعا بعد از این تیم بهتر نز خواهد شد به شرط آنکه موارد مورد نظر وی تامین شود. در صورتی که به هر دلیل قرارداد وی تمدید نشود، مربی هم سطح خارجی قطعا باید جایگزین شود.
سهیل
France
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
33
1- از عملکردش کاملا راضی هستم. کار کیروش به فوتبال ما سبک و شخصیت داد و دیگه راهیابی به جام جهانی آرزو و هدفمون نیست بلکه به مراحل بالاتر فکر میکنیم.
2- کاملا موافقم.
3- یک خارجی با کیفیت. که مطمئنا کسی با کیفیت کیروش چند برابر کیروش پول میگیره. پس لطفا حماقت نکنید و چون تحمل شنیدن حرفاشو ندارید باعث عقبگرد فوتبال ملی نشید.
هون
Germany
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
23
عملکردش با توجه به پتانسیل معمولی فوتبال ایران در اسیا خوب بوده. دو دوره متوالی حضور در جام جهانی. کسب چهار امتیاز که بیشترین امتیاز ایران بوده. تحول نسل فوتبال ایران. اینا دستاورداش بوده. قراردادش بهتر بود که تمدید میشد. مربی ایرانی دانش روز فوتبال و نداره متاسفانه و فقط خارجی البته تغییر اساسی در ساختار فوتبال ایران نیازه
سعید جاویدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
8
26
نمک نشناس نباشیم
کیروش تیمی ساخت که توی جام جهانی فقط دو سانتی متر با صعود به مرحله حذفی فاصله داشت(شوت طارمی)
توی بازی با ژاپن هم مسائل فنی بازنده نکردن اعتراض بیهوده بازیکن ها تیمو بازنده کردن
ضمنا بیرانوند درسته بازی عمان تیمو تو بازی نگه داشت اما بازی با ژاپن پر اشتباه ظاهر شد و روی گل اول میتونست با یه زمان بندی و خروج به موقع اصلا فرصت هد زدن نده بع بازیکن ژاپن
گل دوم هم یه سمت دروازه رو خالی کرد اما اخرسر به اون سمتی که خالی کرده بود نپرید
ضمنا درمورد پنالتی ها طبیعی بود سمت راست نزنه چون یه سیو موفق تو دو بازی قبل تر داشت عجیب بود پرش مجدد به اون سمت
و گل سوم هم که خوابید کلا رو زمین حتی سرجاش می ایستاد میگرفت
دم همشون گرم این باخت واقعا چیزی از ارزشاشون کم نمیکنه
اینا نبودن بازی با پرتقال و اسپانیا کیسه گل میشدیم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
14
قطعا تغییراتی که کیروش ایجاد کرده بی سابقه بوده اما میشه به گزینه خوب و بهتری هم فکر کرد تغییر جهت بهتر شدن.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
27
9
بهترین گزینه مربی جوان و با انگیزه داخلیه
مخصوصا که الان هر کدوم از مربی های بزرگ دنیا با چند دقیقه صحبت با کیروش بخوان وضعیت کار تو ایران رو بررسی کنن، به سادگی قید ایران رو میزنن!
وحید هاشمیان بهترین گزینه است. چرا ؟
چون : آدم جدی ، منظم، خوش فکر، و چندین ساله تو آلمان داره کار مربیگیری رو جدی دنبال می کنه و از همه مربی های داخلی بروزتره ، شک نکنید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
وحید هاشمیان گزینه مناسبی هست اما نه برای الان!. مطمئن باش با چیزایی که توی فوتبال اروپا دیده خودشم قبول نمیکنه و کیدونه الان به پختگی لازم نرسیده
نوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
19
قطعاً خارجی چون بازیکنانی مثل دژاگه، قدوس، جهانبخش، سردار و ... با مربی ایرانی به تیم ملی نمی آیند.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
17
3
سلام، قطعا مربی داخلی، شما تجربه ژاپن و کره را در این زمینه که نگاه کنید متوجه میشید که سرمایه گذاری اون ها برای دراز مدت روی مربی داخلیه ولی هر موقع که نیاز به نتیجه گیری فوری داشته باشن در کنار مربی داخلی از مربی خارجی استفاده می کنن. قطعا سود دلال ها و فدراسیون اینه که مربی خارجی بیاد که پورسانتشو بگیرن و حال کنن و بی خیال آینده تیم ملی ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
28
- سالهاست که با وجود کیروش برای رفتن به جام جهانی اما و اگر نداریم.
- سالهاست که جمله "این باخت چیزی از ارزش ها ما رو کم نمی کنه" نمی شونیم.
- باخت تیم ما به خاطر حرکت غیر حرفه ای تعدادی از بازیکنان تیم ما بود که اگر گل نمی خوردیم امکان برد رو داشتیم. حتی اگه ضربه آزمون گل شده بود شاید ژاپن گل های بیشتری هم دریافت می کرد.
- نمی شه زحمات و پیشرفت فوتبال ایران رو در زمان کی روش نادیده گرفت.
- نمی شه بگی هشت سال سکان تیم ما دستش بوده پس باید نتیجه می گرفته! کاملا غلطه. مگه اسب زین شده بهش داده ایم که توقع قهرمانی داریم؟
- ما فوتبالمون در تمام این سال ها بدون برنامه ریزی بلند مدت بوده و پس از ورود کی روش به فوتبال ما تازه برنامه ریزی بلند مدت شروع شده. تمامی تیم هایی که برنامه ریزی پایه ای کرده اند بعد از سال ها به نتیجه می رسند. تازه اگه بره که دیگه هیچی! می ریزن تمام ساخته هاش رو خراب می کنند.
- وقتی مربیان داخلی ما به جای بروزرسانی و پذیرفتن مشکلات علمی شان همه تقصیرها رو به دوش داور می اندازند و اعتراض به داوری نهادینه می شود اتفاق دیشب امری عادی بود! چرا کی روش حمله می شود؟
- تمامی بازی های غرورانگیر که در جام های جهانی داشته ایم و امکان برد پرتقال و آرژانتین و اسپانیا را داشتیم که داوری و ... به دادشان رسید رای ما و ... اونوقت باخت دیشب مال کی روش؟ این اسمش چیه؟
saeed
France
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
16
از مجموع عملکرد نتیجه ای کیروش تو 8 سال گذشته رضایت دارم و دوست دارم که بمونه ولی اگر موند حتما باید کنترل بشه و دیگه همش در مورد تیمای باشگاهی ایرانی صحبت نکنه فقط مورد آخری که گفتم خیلی رو مخ بود وگرنه هیچکس نمیتونه ثباتی که به تیم ملی مون داده رو انکار کنه. اگر هم میره باید زودتر مشخص بشه و یه مربی خارجی خوب بیارن . این شامورتی بازیای ناظمی هم دیگه جواب نمیده. مگه زیدان و مورینیو خرن که بیان اینجا کار کنن. خلاصه اگه بمونه خوشحال میشیم اگرم بره باید یک مربی خوب بیارن و مثه کیروش بهش وقت بدن
ناشناس
Hungary
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
12
1- تنها ایزد دادار و حافظ شیرازی در مورد عملکرد کلی ایشان نظر نداده است!
3- کدام مربی ایرانی از نظر فنی و اخلاقی همیشه عالی بوده است که مربی وطنی را تجویز می کنید؟
2-با توجه به شمشیرهایی که از رو بسته شده و خنجری که از طرف قابل درآمده است،خیر!
ارادتمند شما،امضا: یک آدم بیسواد!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
22
6
چرا به جای کیروش عملکرد فدراسیون فوتبال را بررسی نمی کنید.
1- قرارداد با فدراسیون بوده
2- ظاهرا طبق قرارداد کیروش می تونسته به همه توهین کنه و برعکسش جرم بوده
3- طبق همون قرارداد انتقاد از عملکرد کیروش، یعنی خیانت به کشور
4- من نمیگم عملکرد کیروش منفی بوده، بلکه مثبت بوده
تیم ملی پیشرفت کرده، اما به چه قیمتی
5- در طول 8 سال حضور کیروش در تیم ملی، نه تو آسیا جام گرفتیم، نه تو جام جهانی از گروه خودمون صعود کردیم
6- فقط به ما یاد دادن برای مساوی برابر پرتغال و بازی دفاعی برابر اسپانیا بریزیم تو خیابون
و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
20
1- بله رضایت دارم
2- اگر مربی بزرگتر خارجی جایگزین ایشان شود قرارداد خاتمه درغیراینصورت تمدید شود
3- فقط خارجی ولی نه هر خارجی ای
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
14
6
جون مادرتون برسید به فلاکت مردم ......مردم نون ندارن بخورن شما دنبال مربی میلیاردی خارجی هستید .......
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
چه ربطی داره؟ اینجا فقط مردم دارن نظر میدن کی برسه به فلاکت مردم؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
17
مشکل در ساختار فکری مربیان ایرانی هست.
مربیان ایرانی با ساختار مافیایی و یک ذهن بسته آموزش یافته و گره خورده با همین فرهنگ و زیرساخت مشکل دار، بوجود آمده و رشد یافته.
سیستم مدیریتی و برنامه ریزی و تاکتیک ها و آموزشهای مربیان داخلی براساس همین ریزه کاریهای فرهنگ و ساختار شکل گرفته و برای همین روحیه محافظه کارانه توام با لابی گری و عدم حس قدرت طلبی و جنگجویی در میانشان بشدت وجود دارد.
کدام مربی ایرانی را میشناسید که در دنیا دارای جایگاه یا آنچنان قدرتی باشد که وقتی در زمین بر روی نیمکت مربی گیری می نشیند دوربین ها آن را نشان دهند و حتی داور زمین از او حساب ببرد یا فلان مربی کلاس اول جهانی از او در یک برنامه تلویزیونی خارجی به نیکی و بزرگی یاد کند.
مربی ایرانی می شود شبیه مدیران کارخانه های خودروسازی داخلی که بعد از چهل سال هنوز نیز نتوانسته اند یک خودرو ملی بسازند.
کدام مربی ایرانی حاضر است ریسک دعوت از بازیکنان ناشناخته ایرانی خارج از ایران را انجام دهد. اگر مربی ایرانی بود هنوز مهدی رحمتی (با تمام احترام) در درون دروازه ایران بود.
مربی خارجی که دارای عزت نفس و غرور و روحیه جاه طلبی و پایپند به اخلاقیات حرفه ای ورزشی و اجتماعی و فرهنگی است همیشه به درد ایران میخورد.
هیچ مربی ایرانی حتی آرزوی داشتن این صفت ها را ندارد چه برسد به آنکه براساس این الگوها و رفتارها، بخواهد عمل کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
22
عملکرد کی روش رضایت بخش بوده.
با تمدید موافقم.
مربی خارجی را به مربی داخلی ترجیح میدهم.
رضا جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
21
با سلام
فکر میکنم آقای کیروش کمک زیادی به فوتبال ایران کردند و در صورت عدم تمدید قرارداد ایشان حتماً باید یک مربی در کلاس جهانی و ترجیحاً خارجی جایگزین گردد تا درگیر حواشی فوتبال ایران نشود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
18
به نظر من باید مربی خارجی باشه تا پیشرفت کنیم اگه بقیه امور را هم بدیم به خارجی ها فکر کنم بهتر باشه
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
11
سلام از عملکرد کی روش راضی بودم ولی با تمدید موافق نیستم و باید مربی خارجی جایگزین شود
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
15
1- عملکرد ایشان بهترین در بین مربیان تیم ملی در دوران اخیر بوده. نظم تیمی، از بین بردن بازیکن سالاری، باشگاه سالاری، تحول در تیم، داشتن بیش از 60 بازیکن آماده در تیم ملی، پافشاری بر عقاید درست و ... نشان از کار فوق العاده ایشان در ایران دارد.
2- تمدید قرارداد ایشان یعنی جلوگیری از فوت فرصت و وقتی که مربی خارجی جدید لازم دارد تا به شرایط ایده آل برسد. البته اگر برسد. در مورد مربی داخلی هم که واضحه. بزن زیرش ببینیم چی میشه.
3-اگر به هر دلیلی از ایشان خوشتان نمیاد حداقل مربی در سطح ایشون بیارید که زبان و دانش روز دنیا رو بلد باشه.
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
داداش بازی با ژاپن رو انگار ندیدی.فوتبال کیروش تو این بازی بزن زیرش نبود؟این آقا اصلا برنامه ای برای زمانی که گل میخوره نداشت.به نظرم الان بهترین فرصت برای تغیر مربیه.
حسن
Netherlands
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
11
سرمربی که نمی تونه معجزه بکنه اگر به سرمربی بود چین باس قهرمان میشد ژاپن هم باس اوت میشد با این سرمربی هاشون . تا یکی دیگه سرمربی بیاد قلق کار پیدا کنه مطمنا اخراج شده اونم ! کیروش با این وضع بازیکنا دوبار تیم جام جهانی برده نه علی کریمی داشت نه دایی نه خداد نه ... با همین بازیکنای معمولی دوبار برده جام جهانی اونم بدون دردسر حالا توقع مردم رفته بالا دیگه به اینا راضی نمی شن به نظرم بدون کیروش جام جهانی بعدی توی قطر ایران نمی تونه بره ما بایس جاهای دیگر رو تغییر بدیم نه هی هر چی شد بزاریم گردن سرمربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
8
هنر ايشون اين بود كه يك تيم بر مبناي دفاع - ضد حمله ساخت كه مناسب براي بازي با تيم هاي قوي تر از ايران بود. ولي براي بازي با تيم هايي كه هم سطح ايران هستند جواب گو نيست. تيم هاي ضعيف رو هم كه همه مي تونند ببرند.
معلم
United States of America
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
11
باسلام از عملکرد کیروش کاملا راضی هستم او مقتدرانه در مقابل سنگ اندازی ها ایستاد دستمزد او شاید به اندازه بعضی مربیان داخلی نبود ولی سعی کر د بهترین ها را بیاورد از استعداد های داخلی وخارج از کشور استفاده کرد او ورزشی بود نه سیاسی ایشان هشتاد درصد بازیهایش بدون باخت بوده این یعنی تفکر تلاش به همین جهت با تمدیدقرارداد موافقم ایشان چون تیم بعد این نتیجه بهتری خواهد گرفت الان تیم هم در فاز هجومی هم دفاعی عالی هستش در ضمن مربی داخلی نمی تواند جوابگو باشد چون علم فوتبال به روز است ومربیان داخلی دارای چنین علمی نیستند جام باشگاههای اسیا ثابت کرده که مربیان داخلی در دیدارهای خارجی عملکرد خوبی ندارد واگر مربی ایرانی انتخاب شود شاید در سه سال اول نتیجه بدهد انهم از حاصل زحمات کیروش خواهو بود وبعد جوای نخواهد داد همان اتفاقی که در کشتی بعد از رفتن بنا اتفاق افتاد واگر مربی خارجی بیاید باید هم سطح ویا بالاتر از کیروش باشد والا مربی ضعیف خارجی نیز عملکرد مربی داخلی را خواهد دشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
12
2
با مهدی مهدوی کیا قرارداد ببندین
محمد علی بخشنده
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
11
3
1- تا حدودی
2- خیر
3- ایرانی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
8
با سلام
اول اینکه بی طرفانه و منصفانه باید نظر داد.
وجود کیروش مسلما اعتباری بوده به فوتبال ایران.سبک بازی و تاثیر گذاری.
اما باید مسایل دیگه رو هم دید.اینکه وضعیت اقتصادو فرهنگ و سیاست و همدل بودنمون در چه وضعیتیه که ورزشمون باشه.
هنوز نیمه حرفه ای هم نیستیم توی ورزش اینو توی بازی با ژاپن نشون دادیم.اتفاقا ما قهرمان شدیم البته با زاویه دیدی که به ما نشون داد با داشتن لژیونر و مربی شماره ۱ باید از صفر حرفه ای گری رو شروع کنیم.
همه یکدل همه امکانتو در زمان مناسب در اختیار تیم های ملی قرار بدیم
از کیروش و امثال ایشون علم روزو هم یاد بگیریم و هیچ اشکالی نداره واسه نوجوانان و نونهالان کلاسهایی با حضور مربیان بزرگ داشته باشیم.
البته نقدها بر کیروش وارده مثل از بالا به همه چیز نگاه کردن و...
تکلیف افرادی مثل قلعه نویی و برانکو هم مشخص بشه.
از داخلی های با دانش هم در سطح نونهالان و نوجوانان و جوانان و در کنار مربی های بزرگ جهت یادگیری استفاده بشه.
یه برنامه ریزی ۵ تا ۱۰ ساله در هر زمینه ورزشی و استفاده از مربیان بزرگ خارجی و با دانش و جوان داخلی و استفاده از کمپ های باشگاههای معتبر جهان برای یادگیری
من منم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
9
با کی روش کار کنید. سبک موفقی دارد.
ساده دل
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
7
2
اشکال آقای کیروش ندادن یک برنامه بود .
الان ایشان را با چه برنامه ای مقایسه می خواهیم بکنیم؟
آنچه از ایشان خواستیم را باید با نتیجه بدست آمده مقایسه کنیم
محدودیت ها ی برنامه و ظرفیت های مورد انتظار ایشان در اول برنامه را بررسی کنیم و بعد نتیجه گیری نمائیم
تجربه از رفتار و اخلاق ما ایرانی ها بزرگترین سرمایه در دست ایشان است که اگر با کادر قابل قبول فنی (مربیان زیر دست ) و برنامه مشخص که با ظرفیت های ما قابل اجرا باشد بهتر است تا آوردن مربی جدیدی که تازه باید با رفتارها و اخلاق ما و شرایط کشورمان آشنا شود
در پایان چه داده ایم
چه انتظاری داشته ایم
چه محقق شد
نتیجه عملکرد ایشان می شود
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
2
درهر موضوعی ثبات مدیریت خوبه ولی بیش از حدش منجر به دیکتاتوری میشه بنطر من مربی با دانش و جوانی مثل یحیی گل محمدی بشرطیکه مثل کیروش بهش فرصت بدیم خوبه
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
9
سلام
کیروش در این ۸ سال شخصیت تیم ملی فوتبال ایران رو متحول کرد
زیرساخت های مناسبی برای فوتبال ما ایجاد کرد که نباید نادیده گرفته بشه
شخصا دوست دارم که همچنان به کارش ادامه بده
ولی اگر این امکان وجود نداشته باشه، حتما باید کسی در همین حد و اندازه جانشینش بشه.
عباسپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
7
3
دالیچ رو بیارن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
7
بنده فقط و فقط نظرم روی آموزش هست.که مسلما نیاز به برنامه ریزی و هزینه سرمایه دارد مثل هر سرمایه گزاریه دیگه.آموزش بازیکنان رده های پایه،آموزش مربیان،آموزش مدیران،آموزش تماشاگران،آموزش داوران.یه برنامه N ساله تعریف و با شفاف سازی آن برای مردم ،با همکاری مردم در آن مسیر گام برداریم،مهم حرکت در مسیر منتهی به هدف میباشد.
نوین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
10
عملکرد آقای کیروش نسبت به گذشته قوتبال ایران، بسیار قابل توجه و غرورافرین بوده است.
هزار درصد با تمدید چندین ساله با اقای کیروش موافقم.
احسان
Germany
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
7
3
با سلام
کیروش برای فوتبال ما کارای بزرگی کرد.اما زمان آن رسیده که یک مربی خارجی بزرگ جانشین ایشون بشن
عباس بن فرناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
13
۱۰۰٪ راضی بودیم.. همه چیز که جام نیست... کیروش نظم و دیسیپلین رو آورد تو فوتبال ما.. چیزی که قبلا ما ازش چیزی نمیدونستیم... تو این ۸ سال ایشون هم خودش سرمربی بود، هم جور ریاست فدراسیون و وزارت ورزش رو میکشید!! حالا که داره میره حداقل یک خارجی بزرگ جایگزین کنن.. البته اسامی مثل زیدان و کلینزمن و مورینیو بیشتر بازی رسانه اایه و اینها هیچوقت نمیان... یکی باشه که حداقل این نظم و بتونه نگه داره.. و دیگه بازیکن سالاری نداشته باشیم، یا کسی به ساک پزشکی لگد نزنه... مربی ترسو نمیخاییم... متاسفانه گروه ویچ ها همگی مربیهای ترسویی هستن و عرضه مقابله با بازیکن سالاری رو ندارن..
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
9
كي روش وقت رفتنش بود (عليرغم اينكه آناليزور خوبي بود و تيم ايران ساختار دفاعي خوبي پيدا كرده بود تو فاز حمله ضعيف بوديم و زيبا بازي نميكرديم) و به نظرم بايد يك مربي خارجي تراز اول مخصوصا با سبك روبه جلو و بازي تهاجمي بياريم
البته برانكو هم با توجه به شناخت خوبي كه از فوتبال ايران داره گزينه بدي نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
12
سلام ایران مربی بهتر از این گیرش نمیاد وخدایی هم خوب کار کرده
منطق
Australia
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
13
باخت به ژاپن تقصیر کیروش نیست. اشتباه بازیکنان در گل اول و بد شانسی در هند و در نتیجه پنالتی باعث باختمون شد ودر کل خوب بازی کردیم.هیچ کس اندازه خود بازیکنان صلاحیت اظهار نظر ندارند .وقتی بازیکنان از مربی راضی هستند و مردم هم در کل می بینند ک فوتبال ملی رو به پیشرفته چرا یک عده اصرار به رفتن ایشون دارند؟من موافقم که قراردادشون تمدید بشه وضمنا یادمون باشه نتایجی که تیم ایران گرفته با وجود امکانات محدود بوده و هیچ موقع امکانات خوب اعم از اردوهای خوب یا بازیهای دوستانه قوی به دلایل زیادی در اختیار ایشون قرار نگرفته.بعضی ها هم از دشمنی بدون منطق با ایشون دست بردارند.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
13
قطعا از این دوره ۸ ساله راضی بودیم... روسیاهی اش میمونه واسه اون بیسواد های وطنی و اون یارو کت سبزه که اومده بود برنامه ۹۰ تا مثلا افشاگری کنه ولی خودش بیشتر ضایع شد...
reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
9
ایران تیم بزرگی است بنابرین به مربی بزرگ احتیاج داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خدا روشکر ک ب اعراب نباختیم کحاش تیم بزرگیه با قطر اشتباه گرفتی دادا
عموزاده از سمنان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
7
سلام
بله به نظر من موفق بوده است.
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
8
1- بله در مجموع
2- خیر . به صلاح نیست.
3- خارجی با دستیار ایرانی. به جر بحثهای فوتبالی، کشر ما اکنون در انزوای سیاسی و اوج تبلیغات منفی قراردارد و انتخاب یک مربی بزرگ و صاحب نام (حتی بزرگتر از کی روش) میتواند هم از جنبه فوتبالی و هم از جنبه حیثیت ملی به نفع کشور باشد.
ویچ ویچ هستم از کرواسی
United States of America
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
13
هیچ یک از اسمهایی که از دیروز سر زبون مردم انداختن از زیدان و کلیزمن و مورینیو و....... مغز خر نخوردن بیان ایران، اینها همه شو برای فراموش کردن اسم کیروش ... برای اینکه صدای مردم درنیاد...... با این اسم ها بازی می کنند آخر سر از دهات کرواسی یه ....ویچی رو میارن تیم میدن دستش به مردم هم میگن از سرتون هم زیاده هست........
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
6
کیروش اگر فکر و ایده ای داشت تو این 8 سال نشون داده و باید مربی با افکار جدید سرمربی بشه
hooman
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
7
6
كيروش مربي خوبي بود ولي ديگه چيز بيشتري براي گفتن نداره. مربي خارجي خوب با سبك جديد تر و براي بازي هاي زيبا تر.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
4
کیروش باید برود مربی ژاپن بشه ایران براش کوچیکه اگر هم نشد بره چین یا کره ما آخر فوتبالمون همین بود وهست
دهه 50
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
7
یادمون بیاد زمانیکه مربیهای ایرانی داشتیم همش حسرت خوردیم که نتیجه نمیگیریم ... هیچگاه به اون دوران بر نگردیم ... بضاعت فوتبالمون همین بود که بعد پاخت با ژاپن ، با بازیکنان ژاپنی درگیر شدند و بعدش همون آقا گفت: احساسی بازی کردیم!!! این یعنی تویی که احساسی بازی میکنی را اصلا" نباید به تیم ملی دعوت میکردن عزیز ؛ آیا کیروش گفت بزنی داور رو ؟؟؟ از یک پراید (بدنه فوتبالِ سراسر احساسیِ ما ، در لیگ و در سطح جهانی) انتظار تویوتا نداشته باشیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
12
به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشته و حتما باید بمونه. به نظرم او تا سالها بی جانشین خواهد بود. یادمون نره چقدر زحمت کشیده. به نظرم هر جا هم از کنترل خارج شده ناشی از عدم عملکرد بقیه ارکان فدراسیون به وظایفشون بوده که اون مجبور یه پاسخگویی و برخورد و دفاع از عملکردش بوده. وقتی بقیه با به اصطلاح سیاست و زرنگی و عافیت طلبی پشت ایشون قایم میشن که مجبور نشن با بقیه برخورد کنن و سرمربی رو میندازن جلو نتیجش اینه که یک تصویر خشن از کیروش ساخته میشه. بهتره در مورد علت پرخاشهای او که به نظرم عدم عمل به وظیفه بقیه به وظایفشونه صحبت بشه. اگر همه طبق برنامه عمل کنن ایشون هم هیچوقت مجبور به عدول از وظایفش نمیشه. به نظرم کیروش خیلی مارو دوست داره ما هم دوستش داریم تا ابد.
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
4
کیروش زحمت کشید. اما ایشون نشون داده که هیچ برنامه ای برای حمله نداره. تیم را هجومی بار نیاورده. انگار برای ضربات ایستگاهی، کرنرها و شروع مجددها اصلاً برنامه ای نداره. برای "پس از گل خوردن" هم برنامه نداره!
به نظرم- ضمن تشکر از کیروش- بهتره روح تازه ای در تیم دمیده بشه و مربی ای بیاد که تیم را تهاجمی و "تمام کننده" بار بیاره.
ناشناس
Switzerland
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
1
مدتی بدون مربی.
عباس بن فرناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
8
۱- مربی حتما خارجی باشه چون داخلی ها اکثرا کم سواد و بی دانش فنی هستن
۲- مربی خارجی از کشورهای عقب افتاده مثل کرواسی نباشه چون سبک مربیگری اونها منسوخ شده
۳- مربی خارجی حتما باید با شخصیت قاطع و دیسیپلین بالا باشه تا دوباره بازیکن سالاری شکل نگیره
۴- از بین خارجی ها من سبک فن خال رو میپسندم... بنظر من ایشون هم صاحب سبک هستن و هم نظم و دیسپلین بالایی دارن....
۵- با اومدن فن خال حتی سبک فوتبال سیال و هجومی هلندی ها موسوم به توتال فوتبال هم میتونه در تیم ملی ما پیاده بشه...
محم
Germany
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
7
به دور از تعصب، کی‌روش در ۴سال اول به صورت ناپلئونی بردمون جام جهانی که قطعا بقیه هم میتونستن ببرن، تو جام جهانی هم غیر از بازی آرژانتین اتفاق خاصی نیفتاد، این دوره هم بعد از ۸سال تو جام جهانی نتایج قابل انتظاری گرفت، ولی تو جام ملتها هر دو دوره بد عمل کرد چون بازیکن ها از خودش یاد گرفتن که بیشتر به جای کار کردن به حواشی بی مورد بپردازن، کی روش مثل دانش اموزیه که ریاضیش ۱۶ ولی انضباطش زیر ۸، کمتر مدرسه ی خوبی این دانش آموز را ثبت نام می‌کنه.
واسه کی روش هیچ جا بهتر از ایران نیست چون بدون تغییر در رفتارش کارشا می‌کنه.
تمدید با کی روش دیگه بیهوده است و بعد از ۸سال باید قهرمان جام ملتها میشدیم یا حداقل می‌رفتیم فینال، نرفتن به فینال بخاطر نداشتن پلن برای مواقع عقب افتادن بود، چون بازی با تیم درجه ۱و ۲ بازی نکرده بودیم، که بازی نکردن با این تیم ها طبق گفته کودکی روش بنا به خواسته خودش بوده.
باید یه مربی خارجی صاحب سبک مثل مربی سویا یا ریورپلاته بیاریم، قیمتاشون هم مناسب تر، فقط باید یه قراداد واقعی باهاشون بست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دوباره این اومد!
رسول
Netherlands
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
7
او مربی بسیار خوبی برای ما بود ، ولی هر چه داشت ارائه کرد و چیز بیشتری ندارد. باید مربی جدیدتر با داشته های بهتر بگیریم
جعفر
Canada
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
4
جداي از بحث عملكرد ، بهتر است كه با كي روش تمديد نشود و احتمال بسيار زياد هم همينطور خواهد بود
در خصوص مربي جايگزين ، بنظرم حتما بايد مربي با دانش اروپايي ، ترجيحا شمال اروپا مثل آلمان كه مربي اسير و جو گير شرايط مافيايي فوتبال ما نشود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
3
تمدید نکنید و با یه مربی خارجی با قیمت پایین قرارداد ببندید و معروف هم نباشه ولی کاربلد باشه.در ضمن فدراسیون باید زیر و رو بشه و اون مهمتر از مربیه
پاسخ ها
مش رجب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مربی خارجیِ کاربلد که ارزون حساب کنه؟؟؟ این خب میشه مش حسن قلیخان نواده ی سلجوقیان ؛ که متأسفانه سالها پیش فوت کرده
علی
United States of America
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
12
موندن کیروش بنفع فوتبال ملی خواهد. بود،برایند کار ایشون رو مثبت ارزیابی میکنم،اما مسائلی که به ضرر موندن ایشون هست تا حدودی بی ارتباط به فوتباله،مشکلات ارزی کشور،دستمزد نسبتا بالای این مربی در. شرایط اقتصادی فعلی تصمیم گیری مدیران رو به چالش میکشه،نظرم روی مربی خارجی هست که با فوتبال ایران اشنا باشه وسابقه کار در کشور. ما با کارنامه مثبت داشته باشه وگرنه اسامی که اخیرا مطرح شده از گزینه های خارجی اصلا به کار. ما نمیاد،وتمدید. با کیروش از اونها ارجحتره،ژاپن همه جوره در طی این چند دهه از ما سرتر بوده امکانات و زیرساخت خوب بازیهای تدارکاتی سطح بالا و...فلذا اگر منابع مالی وارزی فدراسیون مکفی باشه حفظ کیروش تصمیم عقلانی بنظر میرسه ولی بشرطیکه مدیران فوتبالی کشور از ایشون بخوان بهیچ وجه در برنامه ریزی فوتبال داخلی کشور دخالت نکنن وفقط تمرکزشون رو تیم ملی باشه.
محمد
Germany
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
13
5
کیروش کلا تو این هشت سال لیگ رو نابود کرد هیچ دستاوردی برای تیم ملی نداشت.دعواهای فوتبالی رو زیاد کرد اصلا عملکردش جالب نبود.بهتره یه مربی خارجی تراز اول با تفکرات تهاجمی بیاد.ایران فوتبال تدافعی به دردش نمیخوره.ضمنا فدراسیون در دوره کیروش خیلی ضعیف عملکرد به نوعی که به نظر می رسه آقای تاج کارمند کیروش بود.قرارداد جدید باید بگن ما امکاناتمون اینه فردا مثه کیروش نگید امکانات نیست و بهانه های مسخره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
2
گوشت کیلویی ۱۳۰ هزار تازه معلوم نیس گوشت چ جانوریه
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
15
دوران کیروش مثل دوران خاتمی بود و بعدها حسرت خواهیم خورد و البته که باید برود چون کلا ملت خسرت خوری هستیم
پاسخ ها
محمد
| Germany |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
دستاوردهای کیروش چی بود.چه مقامی تو این هشت سال کسب کرد؟خاتمی اون مرد بزرگ رو با آدمای کوچیک و دلال معاب مقایسه نکن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
6
از نظر من باخت ایران چندین دلیل دارد اول ترکیب اشتباه در خط دفاعی و میانی به گونه ای که در حین پاسکاری توپ به راحتی لو می رفت دوم تعویض های اشتباه چرا بازیکن بزرگی مثل جهانبخش که بهترین لژیونر ایران هست باید تعویض بشه آنوقت بازیکنی مثل حاج صفی که از نظر بدنی کم پیاده باید بازی کنه سوم باخت ایران به دلیل عمده هم داره اونم اینه که جو بازی از قبل به گونه ای بود که با گمانه زنی ها بر سر رفتن یا ماندن کیروش یه جو منفی حا‌کم بود چهارم تنش داخلی میان مربیان هم باعث شده بود تا بازیکنان خوبی مثل سید جلال حسینی که بهترین دفاع این زمان بوده و یا حتی تقتی گل این علیپور در این تورنومت مهم بازی نکنه پنجم قهرمانی تو این بازی ها نیاز به یک برنامه محکم و منسجم داره آیا فدراسیون فوتبال چنین برنامه ای داره طوری که با مشاهده این مدت تو برنامه فدراسیون دیده شده که فقط رو مربی تمرکز کرده و روی استعداد بازیکنان توجه چندانی نشده .
بابک قیصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
6
1-بله
2-خیر
3-خارجی
ما تو جام جهانی همیشه جوری بازی می کردیم که به حریف می گقتیم تو محکومی مارو ببری اما تو بازی ژآپن این ما بودیم که محکوم به برد بودیم و این خودش شد عامل استرس روانی ، آشفتگی ذهنی از دست دادن انسجام تیمی آخرشم که با پرخاشگری و دعوا تموم شد
واقعا حیف شد
اما هنوز با اقتخار ایرانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
5
این همه پول الکی خرج نکنید، یه مربی داخلی ارزون بگیرید مثل مجیدجلالی، یحیی گل محمدی...
محمود
Germany
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
5
1 .بله


2•خیر
3•خارجی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
14
دیروز مازیار ناظمی توییت زده بود که در حال مذاکره با زیدان، کلینزمن و مورینیو هستیم!! نمیدونستم این یارو ملتو چی فرض کرده... نمیدونستم باید واسه این توییت گریه کنم یا خنده!!! حالم از هر چی آدم لمپن که با پاچه خواری و رانت پست گرفتن و خودشونو آدم حسابی فرض میکنن بهم میخوره... آخه یکی نیست به این بابا بگه مگه این ۳ نفر بیکارن یا هوادار کم دارن که بیان رو نیمکت فکسنی مملکت تو بشینن؟؟ آخه یه چیزی بگید که بگنجه!!!! من که میدونم؛ از زیدان و مورینیو شروع میکنن و به آستین کوتاه های تسبیح بدست ختم میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ناظمی قبلا اخبار میگفت سکوی پرشش چقدر عالی بود خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
یک مدت دیگه از کیروش بد بگه و پاره خواری کنه تا وزارت هم می ره!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
7
همون مربی خارجی رو بیارین ک پشتش قایم شین و اشتباهاتتون رو بندازین گردن اون ی بچه هم فهمیده چی تو فوتبال ایران میگذره آقایون اسمش رو بزارین توطئه یا هر چ
ایوانی کلهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
8
5
در مجموع بجز یه سیستم دفاعی شکننده دستاوردی نداشت و در مقابل تیمهای بزرگ و همطراز کم میاوردیم .مربی خارجی طراز اول بجاش بیاد ولی از دانش این مربی به نحو احسن در جهت آموزش مربیان استفاده شود و حیطه کاری او مشخص باشه نه مثل کی روش گستاخ و ....
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
1
شما هم شدی صدا و سیما اینقدر به قول خودتون فوتبال رو باد نکنین. به موضوعات بسیار مهمتر ایران برسید.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
3
من هم به شخصه خیلی کوروش رو حداقل به لحاظ فنی دوست داشتم و به نظرم عالی بود ولی دیگه تو این هشت سال هر چی داشته رو، رو کرده به نظرم به ایده های جدید نیاز داریم. و صد در صد مربی خارجی به لحاظ فنی مورد تایید نه هر مربی که اسمش خارجی باشه. باید اجازه داد از این ها یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. مربی های ایرانی رو به طور کل رد نمی کنم ولی ما به هر حال دانشمون از سطح جهانی خیلی پایین تره
کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
9
سلام . بنظر من عملکرد کی روش در مجموع بسیار خوب بوده و به شرط تمایل وی به تمدید و البته به شرط یک کمیته فنی قوی با حضور کارشناسان با دانش بالای ایرانی و حتی خارجی میتونه بسیار بهتر از داستان کشدار و تکراری انتخاب سرمربی ایرانی و خارجی جدید باشه. من از ۸ سالگی و به مدت ۳۰ سال فوتبال رو به طور جدی دنبال کردم و می تونم بگم مشکل فوتبال ایران چه در رده ملی و چه باشگاهی بیشتر از آنکه فنی و ساختاری باشه شخصیتی و روحی روانیه. یعنی اینکه تیم ها و بازیکن های ما تمگار شخصیت قهرمانی ندارن و وسط راه هدف رو فراموش می کنن تا نصف راه خوب میرن و در مراحل آخر هدف رو فراموش می کنن، مغرور میشن، عصبی میشن و می بازن، کافیه به نتایج ایران در جام های جهانی و جام ملت ها نگاه کنید. اگر بتونن این مشکل روحی و روانی رو حل کنه و این جو را در تیم القا کنه شخصیت قهرمان را داشته باشه و با صبر و متانت و دقت بالا به قهرمانی قطعا نتایج بهتری کسب میشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
9
به نظرم باید با کیروش تمدید کنند شما اشتباه فردی رو به حساب اشتباه تاکتیکی تیم نذارید اگر ضربه آزمون گل میشد شاید ما الان در فینال بودیم به هرحال در این مدت شما ما یه مربی حرفه ای داشتیم که هم به مسائل فنی تیم احاطه داشت هم به مسائل روانی بازیکنان و تیمی داشتیم که واقعا تیمی کار میکرد امیدوارم به کارشون ادامه بدهند
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از این اگه‌ها ما زیاد داشتیم، اگه پنالتی عمان هم گل میشد ممکن بود اصلا به اینجا نمی‌رسیدیم، به قول معروف اگه رو کاشتند سبز نشد!
محمد هوشمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
1
عملکرد خوب بود اما کافی نبود و زود تر باید به فکر یه مربی خارجی با برنامه میافتادیم نه بعد از اینهمه دلهره و خفت و حقارت
الناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
5
فوتباليستاي ما خيلي هم خوبن... فوتبال از اين چيزا زياد داره ... ولي چون مرحله حذفي بود برامون گرون تموم شد ...
در ضمن اين 11 بازيكن اگه از مسوولين مملكتي بودن الان با ساخت و پاخت و پول گرفتن از يمن و هزار جور اختلاس ديگه هم به اون يمن اولش باخته بودن ... بازم دم مردممون گرم ... سعي كنيم نچسبيم به حكومتيا ..عملكردمون خوب ميشه.. حتي تو همين قضيه مربي تيم ملي
ناشناس
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
1- بله 2- خیر 3- خارجی
ح.ر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
10
کیروش خوب کار کرده و مربی داخلی به درد ایران نمیخوره- مربی خارجی بزرگ هم با شرایط سیاسی فعلی به ایران نمیاد- پس کیروش از همه بهتره هر چند که با فوتبال بی برنامه و سیاست زده و با بازیکنان و مردم احساساتی ایران ما صد سال دیگه هم بر اساس منطق قهرمان آسیا نخواهیم شد.
مثلا" بازیکن ژاپن داره پنالتی میزنه و ممکنه توپ رو دروازه بان ما برگردونه و نیازمند دفع توپ باشه اما بازیکن احساسی ما روی زمین نشسته و دعا میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
3
کلا در فوتبال رو گل بگیرید
این همه بیمار و مشکل مالی برای دارو و مشکل فقر داریم اون وقت پول رو صرف فوتبال کنیم
من که از حقم نمیگذرم
امیدوارم کسایی که این پول ها رو میگیرند خرج بیماری خودشون بشه
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
4
موفقیت در هر زمینه ای تابع عوامل مختلفی است. در اینجا نیز نباید همه چیز را به مربی گره بزنیم عدم موفقیت فوتبال ایران نداشتن زیر ساخت های کافی مانند ورزشگاههای مناسب و عدم آموزش بلند مدت و هدفمند بازیکن و سرمربی و خیلی عوامل دیگر. بنابراین نه اینکه کی روش مربی کم تجربه ای باشد بلکه تو این شرایط او نیز مقداری شبیه مربیان داخلی شده بود پس بهتر است به امکانات داخلی و سرمربیان داخلی اکتفا کرد تا زمانی که ما نیز بتدریج مانند ژاپن متکی به خود باشیم.
مرصاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
واقعا خودش بود كيرش به همه هم زدافتخارات ملي مان را احسنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
7
تو کار کیروش خیلی دخالت میکردن اعصابش رو ب هم ریخته بودن بنده خدا رو
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
12
به نظر من تنها اتفاقی که موجب حذف ما شد عملکر د 5 بازیکن اماتور بود کار اقای کیروش عالی بود
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
8
سلام.
به نظر من کی روش مربی خوبی بود و اینکه باعث تغییرات شده در تیم و فوتبال ایران کاملا مشهود است و کسی نمی تواند آن را کتمان کند . ولی باید به چند نکته زیر توجه کرد
1- آیا برنامه ای آقای کی روش در صورت تمدید قرار داد دارد یا خیر؟
2- آیا قبل از این هم نگفته بوده است که ما با این تیم امکان قهرمانی را داریم . و باید از پایه یک سری تغییرات در تیم ملی انجام شود؟
3- در صورت رفتن کی روش می خواهیم کدام مربی وطنی را بیاوریم که بهتر از کی روش باشد.
4-در صورت رفتن کی روش کدام مربی خارجی می تواند تاثیر گذار مانند کی روش باشد و بتواند بهتر از آن باشد.؟
ناشناس
Germany
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
9
3
1- از عملکرد کی‌روش در 8 سال گذشته راضی بودید؟
خیر. ماحصل این عملکرد حذف از مرحله نیم نهایی جام ملتهای 2019 و یک چهارم 2015 بود. دفاع اتوبوسی و زیر توپ زدن جلوی هر سه تیم جام جهانی 2018. تنش و متشنج کردن فضای فوتبال. توهین به صغیر و کبیر و ...
2- با تمدید قرار داد کی‌روش موافق هستید؟
خیر
3- به نظر شما جانشین کی‌روش باید ایرانی باشد یا خارجی؟
قطعا یک مربی خارجی
کاش سئوال چهارم رو هم در مورد مدیران نالایق فدراسیون میپرسیدین که توانایی استفاده مناسب از دانش مربیان بزرگ رو ندارن!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
9
عملکرد ایشون عالی بود و تیم رو متحول کردن
اگر تمدید کنن خوب باشه
ولی برای جانشین ایشون حتما باید خارجی باشه
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
4
سلام
بنظر من این کار درست نیست که مایی که تجربه نداریم بخواهیم نظر بدیم ، ولی شخصا از عملکرد کیروش تو این هشت سال راضی هستم و منکر جوانب مثبت حضور ایشون نیستم ولی آخر همه این حرفها نتیجه مهم هست که همیشه فقط حسرتش رو خوردیم به حر حال :
1- کیروش برود ،کوپنهاش تمومه و مخالف زیاد داره
2- مربی خارجی بهتر و بزرگ بیاید
3- خاله باجی ها از فوتبال حذف شوند، یه هیئت از مربیان موفق وکسایی که حداقل یه تیم رو از صفر تا مرز موفقیت برده باشن ،(آقای دایی و پروین و.....)مربی خوب رو تایید کنن ، تا حداقل سواد مربیای داخلی هم بره بالا....
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
9
مشکل تیم ملی ایران با مربیان بزرگ و اسامی دهان پر کن حل نمیشه. تیم هایی به فینال رسیدن که برنامه ریزی و مدیریت قوی داشتن. شما به اندازه نهاده هاتون میتونید انتظار ستانده داشته باشید. اون وقتی که کی روش بخاطر امکانات تیم ملی ما حرص و جوش میخورد انواع و اقسام اتهام ها رو بهش زدن. صراحت کلامش رو توهین جا زدن. کارشکنی کردن. باند رسانه ای قوی تشکیل دادن که تا لحظه آخر دست از کوبیدن این مرد و تیمش برنداشتن. در توصیف عملکرد کی روش الآن هر چی بگیم فایده نداره. فقط زمان ثابت میکنه کی روش برای ما چه کرده.
با رفتن کی روش ماییم که ضرر میکنیم. بزرگ تر از کی روش هرگز به ایران نخواهد آمد. همونطور که تا الآن نیومده.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
11
اگه برانکو سرمربی شد شخصا هشتگ راه میاندازم یا به فیفا نامه میزنم و تقاضای تعلیق فوتبال ایران بخاطر دخالت شخص وزیر ورزش در امر ورزش رو میکنم... در فوتبالی که وزیر ورزشش دلال صفت باشه رو باید گل گرفت... بدبخت کیروش چند بار باید میگفت همه میخان که من بمونم الا وزیر ورزش؟؟ این همونی نبود که پیروزی رو با فرست کلاس فرستاد ژاپن؟؟ با پول بیت المال!! اونوقت واسه تیم ملی کشورش میگفت نداریم؟؟ حقوق کادر مربیگری چند ماهه عقب افتاده؟؟ اینا تقصیر کیه؟؟
اسمعیل نژاد
Netherlands
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
2
اینکه آقای کیروش بره یا بمونه، قبل از اینکه ما تصمیم گیرنده باشیم به نظر من خودش باید تصمیم بگیره با این شرایط و جو ایجاد شده می تونه 4 سال آینده رو به فرض تمدید قرارداد، ادامه بده یا نه؟
اما نظر شخصی بنده اینه بله اگر قرارداد تمدید نشه بهتره. به هموان دلیل که در بالا بهش اشاره کردم.
- در مرود جایگزین کیروش هم باید دنبال مربی خارجی دارای علم روز فوتبال با عملکرد قابل قبول بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
1
تیم باید دوره گذار از کیروش را طی کند ابتدا یک مربی ایرانی و سپس یک مربی خوب و درجه اول مثل کیروش
البته باید از اون بیشتر استغتده بشه
بهتره فدراسیون هم عوض بشه تاج و کفاشیان برن بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
7
ما با مربی داخلی هم ب جایی نرسبدیم جم کنین آقایون این بساط رو
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
1- بله
2- بله
3- خارجی
اگر در کنار مربی خارجی، روی زیرساخت ها کار نکنیم، باز هم محکوم به شکست هستیم.
اگر در مدارس فوتبال به بازیکنان آموزش ندهیم که قبل از سوت داور بازی را متوقف نکنید، باز هم محکوم به شکست هستیم.
محمد
Canada
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
3
اتفاقا اشکال اصلی کی روش این بود که هیچ وقت از جنگیدن با برانکو و پرسپولیسی ها دست بر نداشت. گاهی لازم است که انسان سلاح خود را زمین بگذارد و به مذاکره و تعامل روی آورد اما مرد پرتغالی هرگز از جنگیدن دست برنداشت حتی زمانی که میتوانست با تفاهم و تعامل بسیار راحت تر به اهداف خود دست یابد.
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
14
امیدواریم همین امروز فردا خبر قطعی تمدید قرارداد کیروش بیاد بیرون بعضی ها آتیش بگیرن...
مفید
Germany
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
3
1-بله
2-بله
3-ایرانی
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
4
عدم بحث با داور را باید مربی به بازیکنان یاد می داد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
کیروش زحمت کشید. اما ایشون نشون داده که هیچ برنامه ای برای حمله نداره. تیم را هجومی بار نیاورده. انگار برای ضربات ایستگاهی، کرنرها و شروع مجددها اصلاً برنامه ای نداره. برای "پس از گل خوردن" هم برنامه نداره!
به نظرم- ضمن تشکر از کیروش- بهتره روح تازه ای در تیم دمیده بشه و مربی ای بیاد که تیم را تهاجمی و "تمام کننده" بار بیاره.
حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
1-بله
2-بله
3-خارجی
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
5
آره... اون غلام پیروانی رو بیارید تا هر دفعه بعد بازی بگه: "ما خوب فوتبال کِریدم"!!
خخخ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
1
به نظر من بايد از كي روش تشكر كرد و بالاخره ايشان تاثيرات مثبتي در فوتبال ايران گذاشت كه از بين رفتني نيستند. اما براي انكه روح تازه اي به كالبد فوتبال ما دميده شود يك مربي با دانش استخدام شود. مربي خارجي يا داخلي فرقي نمي كند. مربي اي باشد كه از سبك هاي جديد فوتبال دنيا اشنايي داشته باشد.
محمود
United States of America
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
2
بنظرم دیگه کیروش بسه چون دیگه نباید در جا زد هرچند که کیروش خدمتی بی ستبقه به ایران کرد ولی باید بریم سراغ یک مربی بزرگتر تا رشد کنیم البته اگر مافیای دلالی تو ایران از دلقکهایی مثل برانکو و شفر بگذرند
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
2
1-عملکرد کیروش در 8 سال هم نقاط مثبت داشت و هم منفی ولی در مجموع 50 درصد راضی بودم
2- با تمدید قراردادش موافق نیستم، حتی اگر قهرمان هم می‌شدیم!! به نظرم به کیروش زمان کافی داده شده بود و دیگر چیز جدیدی برای ارائه نداشت.
3- به نظرم مربی خارجی جانشین بشه بهتره چون روی هیچ مربی داخلی اجماعی نیست!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
6
بی شک کیروش بهترین سرمربی سالهای پس ازانقلاب هست که بی پروا با همه بدخواهان تیم ملی جنگیدو توانست تیمی بسازد که تمام آسیا حساب ویژه ای برایش بازکنندنن موافق تمدید قرارداد او و همچنین حمایت همگان ازاو هستم
علی اصغر اسدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
2
به نظر من کی روش هیچگاه برای برد تلاش نمی کرد.همیشه می خواست نیازه. عجیب بود که بازی با یمن را فینال می دانست. نه که اهمیت را برسانه جدی جدی این باورش بود. کی روش همان نگاه غربی ها به جهان سوم را داراست. این کی روش هزار سال دیگه هم باشه ما را به جایی نمیرسانه. بهتره بره و یک مربی که هم همه رده ها را مدیریت کنه و هم با روحیه ایرانی ها سازگار باشه و تهاجمی باشه بیارن. البته دلم برای کی روش و رفتنش هم تنگ می شود...چون ایرانی ام ....
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
مربی خارجی درجه 1 و صاحب سبک
اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
5
از عملکرد کی روش باید راضی باشیم. باتوجه به امکانات داده شده با شناختی که از تیم و فوتبال ما داره
تمدید قراردادش عاقلانه است .
اسماعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
از عملکرد کی روش باید راضی باشیم. باتوجه به امکانات داده شده با شناختی که از تیم و فوتبال ما داره
تمدید قراردادش عاقلانه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
4
کی روش تمدید شود خیلی بود چون شناخت دارد
با رفتن آن این تیم از هم میپاشد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
کیروش بمونه اما ازش بیشتر کار بکشید
اون سالها با قلدری اینجا دوام آورده و با زیر و بم ما آشنا شده
اگه عوض بشه فقط هزینه ها بالا میره
انقدر هم نتیجه گرایی نکنید فقط روند رو ببینید
فوتبال احساسی و فاقد جنگندگیِ فول تایم،قابلیت برنامه پذیری و انعطاف در تاکتیکها رو نداره و این مشکل زیاد به کیروش مربوط نمیشه
باخت مقابل ژاپن، یه توقع نرمال بود ولی برد مقابل ژاپن یه استثنا که میتونست ما رو بیشتر در توهماتمون غرق کنه
یادتون نره حکایت ایران و ژاپن،حکایت سمند و لکسوزه
ما داریم با شیب ملایمی بهتر میشیم و همین خوبه
از کیروش بزرگتر اینجا نمیاد و اگرم بیاد نمیصرفه چون زیاد نمیمونه و به بار نمیشینه و از اون کوچکتر هم بیاد کسی حرفشو نمیخونه
کیروش هنوز برای ما قابل استفاده ست چون ما ضعیف تر این هستیم که بگیم کیروش تموم شده بریم بهترشو بیاریم
این اداها برای ما زوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
4
چطور شد تا قبل از باخت در مقابل ژاپن کیروش محبوب قلبها کیروش بهترین مربی دنیا حالا ک رسید ب باخت همش تقصیر کیروش شد و باید بره شب قبل از بازی با ژاپن رو ب یاد بیارین لطفا
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
0
کیروش مربی درجه یک جهانی است و با سابقه ای که از او در دست هست توانش برای فوتبال ما همین حد است .... تیم ایران با میراث با ارزشی که از کیروش به جا مونده نیاز به یک مربی با تفکرات جدید و تهاجمی داره مربی با کلاس جهانی که کسی جز رئیس فدراسیون نتونه رو حرفش حرف بزنه ... کسی که نظم داشته باشه جسور باشه و با علم بالا باشه ... مثل مربیانی در حد کلوپ و گواردیولا و سولسشر و امری جوان خلاق با علم و با کلاس ... برگشت به مربیان داخلی که هر روز در حال قهر و فسخ با تیم های مختلفند بکار تیم ملی نمیاد
شروین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
1) از عملکرد بسیار راضی ، کی روش استاندارد جدیدی در فوتبال ما پایه گذاشت
2) قرار داد کی روش "بهتر است تمدید شود" چون ایشون کاملا با فوتبال ما آشناست و تا ما بخوایم یک نفر جدید رو بیاریم و از صفر شروع کنیم فایده ای نداره ...
3) ایشون بخوبی از پس ریزه کاری فوتبال ما بر اومده و کنار اومده... قطعا یک فرد جدید که باید از ایشون سطحش بالاتر باشه با مسائل فوتبال ما کنار نخواهد اومد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
4
کیروش تیم را دفاعی بار آورده. بهتره یه مربی بیارن که برای حمله و گل زنی برنامه داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سکان تیم رو بدین دست این بابا خوب گفت
ناشناس
United Arab Emirates
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
6
یا اون حاجی مایلی رو بیارید تا تو کنفرانس خبری بعد بازی جلو خارجی ها زار بزنه و اسباب تفریح حضار رو فراهم کنه...خخخخ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
عصر ایران دوستت داریم خدا قوت واقعا سخته این همه پیام رو بخونی و تفکیک کنی و بفرستی چشم خدا ب همه شما عزیزان دیدگانتان پرنور الله یاورتان
سنندج
نبی اسدالهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
3
سلام من فکر میکنم با کی روش دیگه تمدید نکنه بهتره چون کارنامه ایشان معلومه ، یعنی 8 سال بصورت دفاعی و جنجال کار کردن و فقط تونستیم با تیمهای درجه چندم جهان و آسیا نتیجه بگیریم و عیارمون با عراق و ژاپن سنجیده شد . با یک مربی خارجی که توان نشستن روی صندلی مربی تیم ملی را داشته باشه به توافق برسن و از ایشان بخوان که در کنارشون چند مربی جوان ایرانی قرار بدهند تا بتونن از تجربیاتشون لااقل استفاده کنن و پرورش بدهند، ممنونم
محسنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
3
به نظر من بیت المالی که هدر شد برای کیروش و مسئولین که هواخواه کیروش بودند رو میدادیم برای شهرستانهای محروم و ایرانیان نیازمند بهتر از فوتبالی بود که دیگه توش هیچ حرفی برای گفتن توی آسیا و جهان رو نداریم(نه از لحاظ فنی و نه از لحاظ اخلاقی)
نمونه بارزش بازی با ژاپن بود
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
8
اگر منصف باشیم کیروش هر چه پول گرفت از ملت و فدراسیون همه رو با دو صعود به جام جهانی و نیمه نهایی آسیا درآورد و به عبارتی پولی خرج کیروش نشد هیچ دو صعود در جام جهانی و نیمه نهایی آسیا به ویترین ما اضافه شد و مهم تر اینکه تیمی ساخت که به اذعان کارشناسان یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران هستش کاری ندارم که چه ها گفته و نگفته لکن در عمل کسی در ایران نمی تواند جانشین وی باشد . شادمانی های خیابانی ملت رو در اوج تحریم ها در سال 92 و 99 و 97 به خاطر بیاریم دسا مریزاد کیروش دستت را بخاطر شادمانی هایی که برای ما به ارمغان آوردی می بوسیم . اگر کیروش نبود در این 8 سال همون پول خرج شده بود لکن تیم بدون پشتوانه و بدون رهاورد جام جهانی بود .
خ
United States of America
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
1
خ
خ
خ
خیر خیر خارجی
بهرام
Germany
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
0
مربیان داخلی ما به جز چند مورد چیزی کم ندارند مهم 1- مدیر نبودن 2-همیشه دنبال حاشیه رفتن 3-رفیق بازی 4-چون مربی داخلی هست زیر فشار بالا دستی سر تعظیم فرود اوردن
چه اشکالی داره مربیان تیم ملی به انتخاب مربیان باشگاه برگزیده شوند تا حداکثر همکاری با مربی تیم ملی صورت بپذیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
بدی ماجرا اینه که فوتبال ما با مربی بزرگ هم به جایی نمیرسه، باید مربی بزرگ برای آموزش مربیگری فوتبال به مربیان فوتبال پایه استخدام کرد و از زیر بنا این فوتبال کند و بی برنامه رو به فوتبال سریع و با برنامه روز دنیا رسوند. کاری که قطر و ژاپن کردند و موفق شدند.
کوروش
Australia
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
2
با توجه به امکانات فوق العاده ای که در اختیار آقای کیروش قرار گرفته بود و کل لیگ هم دربست در خدمتشون بود ، عملکرد مناسبی نداشتند . یک نگاه به شکست های تیم ملی در دوره مربی گری ایشان این نکته را مشخص میکنه که هر وقت ما گل اول را خوردیم نتوانستیم به بازی برگردیم و باختیم . نداشتن پلن B و فقط تاکتیک صرف دفاع اتوبوسی نتیجه اش به باخت فاجعه بار مقابل ژاپن انجامید .
با توجه به اینکه خود آقای کیروش استعفا داده و قرار است هدایت کلمبیا را بعهده بگیرند دیگ نیازی به اصرار برای ماندن ایشان نیست مگر اینکه مشابه دفعات قبل ، پیشنهاد کلمبیا کذب باشد و فقط جنبه بازار گرمی داشته باشد .
در حال حاضر نیاز به یک مربی صاحب سبک خارجی و اخلاق مدار نیاز داریم تا این دو دستگی که در جامعه به لطف آقای کیروش بوجود آمده را تبدیل به وفاق ملی نماید .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
5
کیروش مچکریم!
با کی روش تا 1400 !
بابا یه تنوعی بدید تا کمی تیم جنگنده بشه و بتونه از توپ هایی که به دست میاره استفاده کنه.
تفکر کیروش در اصل، بازی دفاعی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
علی برکت الله!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
7
کیروش بی نظیر بود.
فقط به همین یک مورد دقت کنید که چه سیستم بازیکن سالاری در تیمهای ملی ادوار گذشته ما حاکم بود.
برخورد با مدیریت های ناکارآمد را خوب بلد بود و نکته بسیار مثبت ایشان همین است.
زیرساختی که برای فوتبال با چنگ و دندان گرفت و برقرار کرد فایده اش برای آینده مورد استفاده خواهد بود.
و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
از چه نظر میگی بی نظیر بود ؟ تو این 8 سال نصف تیم ملی اصلا تغییر نکرد !بازیکنی که تیم نداشت دعوت میشد! اصلا لیگ ایران به چشم آقای کیروش نیومد ! بواسطه بازی های دوستانه با تیمهای ضعیفتر از خودمون امتیازمون تو رنکینگ بالا رفت فکر کردیم خیلی کارمون درسته ! تو این جام با دوتا تیم هم سطح خودمون بازی کردیم یکی مساوی شد یکی هم سنگین ترین شکست 30 ساله اخیرمون شد !
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
یکی از اموری که به شدت در مورد آن در کشور سهل انگاری می منیم و از آن غافلیم "آموزش" است. آموزش جدیدترین مطالب برای هرکاری به مجریان آن کار.
مربیان ایرانی،حداکثر تا سطح مربیگری درجه A پیش رفته اند و معمولا هیچ گونه کارآموزی تجربی در کنار مربیان بزرگ ندارند و اصولا این کار را دور از شان خود می دانند.
البته استثناهایی مثل آقایان وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا داریم که استفاده از آن ها را فدراسون دور از شان خود می داند!
نکته دوم این است که ما باید از بهترین مربیان خود در کارکردن و آموزش به خردسالان ،استفاده کنیم تا ده سال بعد انشائ الله میوه اش را بچینیم.این را هم که مربیان ما و هم فدراسیون در شان کشور نمی دانند!
پس چگونه می توان به مربیان وطنی دلخوش کرد؟
امثال سلطان ها و ژنرال ها و شهریاران فوتبال بخاطر سابقه بازی های درخشانشان روی سر ما جا دارند اما به مربیگری های این افراد نمی توان دل خوش داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
6
کیروش عالی بود. هم بجهت فنی هم اخلاقی هم مدیریتی. فراموش نکنید که کمتر کسی میتونه در درازمدت با سیستم مدیریت ایرانی همکاری کنه. او مرد با شخصیتی بود و اگر اون اتفاقات عجیب بازی با ژاپن نمی افتاد،دیگه حرف نداشت. تیم ایران در بازی با ژاپن، سر حال نبود.
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
کیروش بازیکنان خوبی داشت اما برنامه حمله ای، جنگنده و تمام کننده نداشت. اگر کیروش باقی بمونه، وضع ما همین خواهد بود همچنان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
نقطه ضعف بزرگ کیروش این بود که اصلا توجهی به لیگ ایران نداشت و انگیزه بازیکنارو از نطفه خفه میکرد ، مطمئنا اگه بازیکنی ببینه اگه خوب بازی کنه به تیم ملی دعوت میشه خود به خود لیگ پیشرفت میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
1
کیروش مربی بسیار خوب و شناخته شده ای در جهان است و برای اثبات خودش او نیازمند کشور ما نیست
من به عنوان یک ورزشکار - والیبالیست - فکر می کنم کیروش باید از ایران برود اما نه به علت این که توانایی هدایت تیم های ملی ما را ندارد ! به عکس به این دلیل که با این سیستم که در ورزش ما حکمفرماست - با دخالت های وزارت ورزش در کار فدراسیون ها - نمونه اش ولاسکو ما دیگر به گرد آرژانتین هم نمی رسیم - با فرهنگ عدم احترام به ملی پوشان و مربیان تیم های ملی در همه ی رشته ها که متاسفانه منشا آن افرادی هستند که خودشان چشم به جایگاه بازیکنان تیم ملی دوخته اند یا می خواهند مربی یا سرمربی شوند - و هیچ وقت نقد درستی نمی کنند و بدتر از آن در مواقعی که روسای فدراسیون ها ضعیف هستند نمی توانند جایگاه اعضا و کادر تیم ملی را در برابر افرادی که می خواهند آن ها را به حاشیه ببرند حفظ کنند
به این دلایل فوتبال ما - و سایر ورزش ها - دست کم تا زمان انحلال وزارت ورزش و استقلال کامل فدراسیون ها و داده شدن ریاست فدراسیون ها به افراد ورزشی بدور از معادلات سیاسی تا یک جایی پیشرفت خواهد کرد
جالب است که مربیان استخوان خورد کرده هیچ کدام نتوانستند کیروش را مقصر باخت اخیر بدانند! مگر مربی به شاگردانش می گوید بپرید به سر داور! اما بازیکنان ما دچار اضطراب بودند بله! و چرا؟
.... بعد از 43 سال قهرمان آسیا هستیم - داور بد است و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
کیروش مربی بسیار خوب و شناخته شده ای در جهان است و برای اثبات خودش او نیازمند کشور ما نیست
من به عنوان یک ورزشکار - والیبالیست - فکر می کنم کیروش باید از ایران برود اما نه به علت این که توانایی هدایت تیم های ملی ما را ندارد ! به عکس به این دلیل که با این سیستم که در ورزش ما حکمفرماست - با دخالت های وزارت ورزش در کار فدراسیون ها - نمونه اش ولاسکو ما دیگر به گرد آرژانتین هم نمی رسیم - با فرهنگ عدم احترام به ملی پوشان و مربیان تیم های ملی در همه ی رشته ها که متاسفانه منشا آن افرادی هستند که خودشان چشم به جایگاه بازیکنان تیم ملی دوخته اند یا می خواهند مربی یا سرمربی شوند - و هیچ وقت نقد درستی نمی کنند و بدتر از آن در مواقعی که روسای فدراسیون ها ضعیف هستند نمی توانند جایگاه اعضا و کادر تیم ملی را در برابر افرادی که می خواهند آن ها را به حاشیه ببرند حفظ کنند
به این دلایل فوتبال ما - و سایر ورزش ها - دست کم تا زمان انحلال وزارت ورزش و استقلال کامل فدراسیون ها و داده شدن ریاست فدراسیون ها به افراد ورزشی بدور از معادلات سیاسی تا یک جایی پیشرفت خواهد کرد
جالب است که مربیان استخوان خورد کرده هیچ کدام نتوانستند کیروش را مقصر باخت اخیر بدانند! مگر مربی به شاگردانش می گوید بپرید به سر داور! اما بازیکنان ما دچار اضطراب بودند بله! و چرا؟
.... بعد از 43 سال قهرمان آسیا هستیم - داور بد است و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
8
کیروش مربی بسیار خوب و شناخته شده ای در جهان است و برای اثبات خودش او نیازمند کشور ما نیست
من به عنوان یک ورزشکار - والیبالیست - فکر می کنم کیروش باید از ایران برود اما نه به علت این که توانایی هدایت تیم های ملی ما را ندارد ! به عکس به این دلیل که با این سیستم که در ورزش ما حکمفرماست - با دخالت های وزارت ورزش در کار فدراسیون ها - نمونه اش ولاسکو ما دیگر به گرد آرژانتین هم نمی رسیم - با فرهنگ عدم احترام به ملی پوشان و مربیان تیم های ملی در همه ی رشته ها که متاسفانه منشا آن افرادی هستند که خودشان چشم به جایگاه بازیکنان تیم ملی دوخته اند یا می خواهند مربی یا سرمربی شوند - و هیچ وقت نقد درستی نمی کنند و بدتر از آن در مواقعی که روسای فدراسیون ها ضعیف هستند نمی توانند جایگاه اعضا و کادر تیم ملی را در برابر افرادی که می خواهند آن ها را به حاشیه ببرند حفظ کنند
به این دلایل فوتبال ما - و سایر ورزش ها - دست کم تا زمان انحلال وزارت ورزش و استقلال کامل فدراسیون ها و داده شدن ریاست فدراسیون ها به افراد ورزشی بدور از معادلات سیاسی تا یک جایی پیشرفت خواهد کرد
جالب است که مربیان استخوان خورد کرده هیچ کدام نتوانستند کیروش را مقصر باخت اخیر بدانند! مگر مربی به شاگردانش می گوید بپرید به سر داور! اما بازیکنان ما دچار اضطراب بودند بله! و چرا؟
.... بعد از 43 سال قهرمان آسیا هستیم - داور بد است و ...
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
2
دوره کیروش تموم شده
مربی سطح یک بین المللی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
2
هشت سال برای هر مدیر یا مربی زمان استاندارد و خوبیه که توانایی و قابلیتشو نشون بده
بنظرم دیگه نوبت سرمایه گذاری روی یک مربی داخلی با پرستیژ مثل علی دایی یا یحیی است البته بشرطیکه فرصت کافی داشته باشند نه اینکه با یک باخت عزل بشوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
7
مربیان ایرانی در حال حاضر در سطح بین المللی نیستند و قطعاً برای تیم ملی یک مربی در کلاس جهانی در حد کیروش لازم است تا بتواند حرکت روبه رشد تیم ملی را ادامه دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مربیان وطنی ما چی از مربیان وطنی ژاپن کم دارن ؟ اگه مثل کیروش 8 سال وقت بهش بدن مطمئن باش موفق میشه !! بحث اینجاس که اگه الان مربی ایرانی داشتیم تو میدون آزادی دارش میزدیم که چرا 3 تا خوردیم --- فرق ما با ژاپنی ها تو همینه
ساسان
United Arab Emirates
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
5
کی روش به فوتبال ما نظم، کلاس، احترام و پرستیژ داد. امکانات سخت افزاری رو بهتر کرد و صعود به جام جهانی رو از یک آرزو که برایش خون جگر می خوردیم، به یک امر بدیهی تبدیل کرد. بماند چقدر سواستفاده مالی دیگران را مثلا در یک مورد بحث لباس تیم ملی از بین برد. ما با او آدیداس پوشیدیم مثل ژاپن. او مدیر فوق العاده ای بود و می خواست مدل پرتغال یا ریال مادرید رو در ایران پیاده کند. اگر به رشد بیشتر نیاز داریم باید با او ادامه دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حیف که اینجا ایرانه و مردمش استاد پایین کشیدن هر کی که خوبه... از امیر کبیر بگیر تا الان...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
5
هرچه کمتر برای فوتبال خرج کنند بهتره، حتی قهرمانی در جام جهانی هم ارزش این بریز و بپاش در فوتبال را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آقای کیروش کلی در آمد برای فوتبال کشور داشته... همین پرسپولیس فقط چون چنتا بازیکنش تو تیم ملی بازی می کردن در جام جهانی کلی پول از فیفا گرفت
واقع بین باشیم
آرش دوانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
6
2
از نظر من‌ این آقا اولین باخت تاریخ فوتبال مارو جلوی لبنان و ازبکستان آورد....در ۲ دوره حضور در جام ملتها حذف شد.به لیگ داخلی و مربیهای لیگ بی احترامی میکرد و اصلا قبولشون نداشت.تمام مربیهای ایرانی که در کنارش بودند اخراج کرد.به غیر از دفاع کردن چیز دیگه ای بلد نبود.در ۲ جام جهانی گذشته هیچ نتیجه ای نگفت به غیر از مراکش که خودشون به خودشون گل زدند.رحمتی،عقیلی،سید جلال وعلیپور رو روی لجبازی خط زد.....به علی کریمی که هموطن ماست و اسطوره فوتبال گفت بزدل....فراموش نکنید دلالیهای ایشون رو.....بعد ۸ سال که نه با استرالیا بازی کردیم نه ژاپن نه عربستان بلاخره به ژاپن خوردیم و این افتضاح تاکتیکی و اخلاقی بدون هیچ برنامه ای ....۸ سال به هیچ کدام از تیمهای ملی ما در رده های پایین تر کمک نکرد،۱ بار هم به شهرستان نرفت و فقط گفت کشور شما امکانات نداره مربیاتون نمیفهمند و خلاصه آخرم گفت ما همه گشنه هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
3
چقدر توپ های خوب به دست می آوردیم (حتی وقت هایی که بازی را ی بردیم) اما بلد نبودیم از موقعیت ها استفاده صحیح کنیم! چرا آقای کی روش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون برنامه نداشتیم!!!!!!!!!!!!!!!
علی نوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
قرارداد حرفه یی جدید ساخت فوتبال پایه انالیز فنی شکست به ژاپن و عدم تمرکز بازیکنان با کیروش بهترین کار ممکن هست و ادامه مبارزه با بداخلاقی ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
3
1
1- خیر
2- خیر
3- ایرانی
ضمنا با این هزینه ای فوتبال باید بازیکنان از پایه شروع و به تیم ملی راه یابند .
فدراسیون فاقد برنامه است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
فقط اون یارو هروه رنار نباید بیاد. خیلی ضایع است که هنوز مربی تیم قرارداد داره بیای تو استادیوم کنار مسوول فدراسیون بشینی. یاد حمید درخشان و رفتاری که با دایی کردن افتادم تو پرسپولیس. دیدید که با چه فضاحتی رفت. این کارا عاقبت نداره.
باباعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
4
3
رضایت ندارم وبا تمدید قرادادش موافق نیستم بهتر است از مربی ایرانی استفاد ه گردد مگر ژاپنی ها با آن وضعیت اقتصادی خوب از مربی داخلی استفاده نمی کنند کشور ما در حال تحریم است بهتر است از مربی داخلی استفاده گردد بودن کی روش وبه هدر دادن میلیارد ها تومان از بیت المال چه نفعی برای پیشرفت فوتبال مملکت داشته است
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
جامعه فوتبالی نیازمند تفکر جدید برای فوتبال است. ما فوتبال با برنامه و هوشمند می خواهیم. فوتبال تهاجمی و زیبا.
بازیکنان ما تکنیکی بودند و قشنگ بازی می کردند اما اصلا برنامه برای حمله نداشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
5
کیروش رو بذارن رییس فدراسیون باشه و یه مربی قوی خارجی هم بیارن. برای تیمهای پایه و ... هم مربی قوی خارجی بیارن. از این سیرک فعلی فدراسیون چیزی در نمیاد. باید همشونو بندازن بیرون.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
کیروش مربی بزرگی بود و تونست تا حدودی تیم را ساختارمند کنه واقعا کار تو ایران سخته
الان نیاز به مربی جدید است یک مربی مقتدر که بتونه ساخنارمند کردن تیم را ادامه بده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
شك نكنيد يك مربي براي تيم ملي مياورند كه بتوانند پشتش خودشان را پنهان كنند. مربي داخلي نياز به حمايت و حضور فعالانه فدراسيون داره كه چنين تواني در اعضاي فدراسيون ديده نميشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
اگر مربی جدید میارید، در کلاسی بالاتر از کیروش باشه. یعنی به قهقرا نرید بلکه مربی بهتری بیارید تا تیم را جنگنده کنه البته دفاع را ضعیف نکنه.
از زحمات کیروش هم ممنونیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
حتماً سعیمونو می کنیم که این کار را بکنیم.
نام مربی جدید را هم بلدم اما نمیگم یعنی: زنوناوین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
0
با توجه به ناکامی ایران در دو دوره بازیهای جام ملتهای آسیا و اینکه دیگر کسی مراعات حال کیروش را نخواهد کرد بهتر است از ادمه کار این مربی چشم پوشی و یک مربی جدید با شخصیت و در سطح کلاس جهانی برای فوتبال بیاورند.
مرتضی توفیقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
2
این یه چیز کاملا مشهوده
کی روش بهترین مربی بود که من در سن خودم دیدم
اینکه تیمش دفاعی بود و آیا دفاعی بودن خوبه یا نه رو بزاریم کنار
اینکه تیم ما در جام جهانی جلوی پرتغال مساوی کرد و اینکه اسپانیا بعد از گلی که با برخورد به پای رضاییان وارد دروازه شد و خوشحالی اونها اندازه گل در فینال جام جهانی بود رو بزاریم کنار
کی روش یه دسیپلین به فوتبال ملی ایران داد.
دقت کنید
دیسیپلین رو وارد فوتبالی کرد که پر از بی نظمی و آشفتگی و بی برنامگیه
بازیکنای تیم ملی دارای کلاسی شدن که توی ردینگ و ناتینگهام و برایتون بازی میکنن و ستاره آمیان و روبین هستن
و حالا ولوور همبتون و نیوکاسل خواهانشونه
فوتبال ایران مشکل مدیریتی داره
مشکل پایه و پرورش داره
ایرانیا ذاتا فوتبالیستن و از نظر تکنیک فردی توی آسیا بدون رقیبن اما برنامه ریزی مضخرف و کارنکردن روی پایه ها و مسایلی که همه میدونن و نیاز به گفتنش نیست باعث میشه بپذیریم که فاصله ما از نظر فوتبالی با فوتبال روز دنیا هرروز بیشتر میشه
اگر برنامه ریزی و کلاس مدیریتی این کشور مثل قطر و ژاپن بود ایران به فینال جام جهانی میرسید من به این جمله معتقدم
در نهایت فکر نمیکنم در شرایط فعلی گزینه ای بهتر از کی روش برای ما وجود داشته باشه
و معتقدم هرکسی که سرمربی تیم ملی باشه تفاوت چندانی به حال فوتبال ما نخواهد داشت
حل مشکل فوتبال ما از سطح مدارس شروع میشه و لاغیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
1- بله
2- خیر
3- علی پروین :))
باور کنید اگه علی پروین مربی بود بازیکنا جرات نداشتند توپ رو ول کنند!!!
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
0
۱- بله

۲- بله
۳- خارجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
به نظرم ي ايراني بياريد برگرديم به 8 سال قبل باز 8 سال ديگه خارجي بياريد
کارمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
ایراد اساسی ما ایرانیها اینه که نمی خوایم راه رو چنان که رهروان رفته اند برویم این آموزه دین ماست اما در عمل این بیگانگان هستند که به آموزه های دینی ما رفتار میکنند عین اقتصاد ما که بدون الگو هستیم . به قطر نگاه کنید سهام چند تا تیم خارجی رو گرفته و استعدادهاش رو در آن تیم پرورش میده . عزیز جان نونهالان مستعد رو ببرید ت تیمی که سهامش رو در کرواسی و بلژیک خریدین با امکانات روز دنیا پرورش بدین ببینید کیروش چکار میکنه . موافق موندن کی روش هستیم کی روش یک ایرانی است
پیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
خودمو بیارین بذارین مربی نصف حقوق کی‌روش رو هم میگیرم فوتبال کشور رو اول جهان میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
لااقل برنامه ریزی در فوتبال رو از قطر یاد بگیریم،تیم کشوری که در سیاسی ترین تورنمنت فوتبال ملی خود در خاک یکی از کلیدی ترین دشمنان دیپلماتیک این روزهای خود به مصاف رقیبان رفت در مسیر دشوار برای رسیدن به جام از سد هر رقیب مدعی عبور و در نهایت میزبان را به چهارمیخ کشید تا رقیب سامورایی ها در فینال روز جمعه لقب بگیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
به نظرم یا باید با ایشون تمدید کنیم یا واقعا یه مربی سر تر بیاریم
البته خب، فقط مربی اوردن کافی نیست. بازی تدارکاتی، اردو... همه این ها باید مهیا باشه. همین که ما بازی تدارکاتی با تیم های بزرگ نداشتیم خودش کلی به تیممون ضرر زد
کلا هم اگر نگاه کنین میبینیم که عملکرد کیروش واقعا خوب بود. هر تیمی می تونه روز بد داشته باشه. ما ۱ باخت داشتیم که اونم تا قبل گل اول که از روی اشتباه خیلی عجیب مدافعانمون بود بازی برابری رو شاهد بودیم
در مورد پول هم کیروش با دو بار صعود به جام جهانی کلی در آمد برای تیم ما داشته...
فوتبال در دنیا یه تجارت هست وقتی ببرید پول به دست میارید...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
1
تیم ملی فوتبال ایران چه با مربی خارجی چه داخلی تقریبا همین است؛ به جام جهانی میرود در بهترین حالت یک باخت، یک تساوی و یک برد و حذف میشود و در بازی های آسیابی نیز همینطور.
به جای اینکه پولهای فراوان از بیت المال به مربی خارجی بدهید و او را الکی بزرگ کنید و او هم با شما بازی کند یک مربی وطنی که حاضر ایت برای کشورش کار با هزینه و دستمزذ کم کندرا سرمربی بگذارند.
راه دیگر همین تغییر ساختار فوتبال ایران و همه چیزمان مثل بقیه کشورهای پیشرفته دنیا شدن است که به این زودی ها شدنی نیست و لذا بحث در آن قالب در اینجا موضوعیت ندارد!
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
آیا این درسته که با هروه رنار مربی مراکش در جام جهانی به توافق رسیدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
این حرف ها من رو یاد رابطه ولاسکو با فدراسیون و برخی مربیان داخلی می اندازه که در اون موقع هم می گفتند ولاسکو کار خاصی نکرده و بد اخلاق است اما با رفتن این مربی با تجربه و حرفه ای ببینید چه بر سر تیم ملی والیبال امده و دیگه اون مشکلات هم دلی و عدم بازیکن سالاری وجود نداره...امیدوارم در مورد آینده تیم ملی فوتبال اشتباه کرده باشم....
ایکاش میشد با کیروش تمدید کرد و دهن این مفتخورهای داخلی که خودشون هیچ گلی بر سر این فوتبال نزدند جز در جا زدن و در برخی موارد عقب گرد، با یادآوری و پاسخگو کردنشون در مورد کارهایی که انجام دادند، می بستند
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
رفتار با کیروش چیزه عجیبی نیست، ماهم ملتی نیستیم که از تاریخ و تجربه درس بگیریم. اصولاً مگه کسی بوده که سعی کرده باشه کاره خوبی انجام بده و ما ملت همیشه در صحنه به بدترین شکل از خجالتش در نیومده باشیم! کیروش مربی بزرگیه، با وضعیت غیر استاندارد فدراسیون و شرایط دیگه، تیم بزرگی رو ساخته. البته اعضای اون تیم هم عضوی از ما ملت احساسی هستند. میشد کیروش رو به شکل بهتری بدرقه کرد، میشد استفاده بهتری از بودنش کرد....حداقل برای مربی بعدی این رو یاد بگیریم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
1
ارزیابی و مقایسه با مربیان داخلی و خارجی تیم ملی ایران مثلاً ظرف 20 سال گذشته و همچنین مقایسه کی روش با مربیان سایر تیم های جام ملت ها ، نقد منصفانه و نتیجه گیری عادلانه حق مردم ایران است . این حق را جدی بگیریم و جدی استفاده کنیم .
من در مقایسه با مربیان 20 سال گذشته کی روش را موفقتر می دانم.
او را در مقایسه با مربیان سایر تیم های جام ملت ها در جایگاه ممتازی می دانم.
الان هم با معیارهای صحیح اگر مربی وجود داشته باشد که عملکرد بهتری داشته باشد؛ حق مردم ایران است که تغییر دهند ولی با امکانات موجود در وزارت ورزش و فدراسیون، کسی را برای جایگزینی بهتر از او نی دانم .
حسین64
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
1
ازعملکرد کی روش راضی هستید؟
1-بازیکن سالاری ازبین رفت
2-موقعیت سوزی بازیکنان به مقدار خیلی زیاد کاهش یافت
3-امکانات کمپ تیم ملی به روزرسانی شد
_1حرف اول و اخر را کی روش میزد و قاطعیت رااز فدراسیون گرفت
_2تعاملی ایجاد نکرد تا در مدت 8سال حضور اوفوتبال ایران را از لحاظ زیربناهای فوتبال پایه درست کند.
_3باتمام مربیان و کارشناسان فوتبال وارد حاشیه شد و آنها را دشمن تیم ملی محسوب کرد و دوقطبی بوجود آورد
_4هدفش بازی باتیمهای ضعیفتر از ایران بود که یک رزومه خوب برای فدراسیون و خودش درست کند
باتمدید قرارداد کی روش موافق نیستم چون ضررش بیشتر بوده تا نفعش
یک مربی همتراز کی روش که بتواند زیرساخت فوتبال ایران را درست کند و حاشیه نداشته باشد و درکنارش مربی ایرانی باشد مناسب است
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
2
بنام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید
1-از عملکرد کی روش کاملا راضی هستم
2-با انتخاب ایشان به هیچ وجه موافق نیستم نه تنها در تیم ملی بلکه در تمام سطوح شغلی یک نفر حداکثر می تواند 4 سال موفق باشد بعد از آن ایده جدیدی نخواهد داشت
3- مربی خارجی

با تشکر و احترام
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
3
1-بله
2-بله علیرغم اینکه کج خلقیها وبد رفتاریهای که داشته که اونم ناشی از ضعف مدیریت در فدراسیون با مدیران ضعیفش هستش.
3-به نظرم وباتوجه به اینکه جام جهانی 2020 در قطر برگزار میشه همچنان با ایشون تمدید بشه بهتره ضمن اینکه همیشه ما در زمان مشکللات گرفتاری ها وشکست بدنبال یک نفر مقصر میگردین تا محاکمه اش کنیم یا همیشه بدنیال یه ناجی هستیم که اون قدم جلو بزاره وبعد ما پشت سرش راه بیافتیم.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
3
کی‌روش مربی خوبیه. ولی باهاش تمدید نکنن بهتره. اصلا هم سراغ گزینه داخلی نباید رفت. به جاش یک مربی خوب خارجی باید آورد و قرارداد طولانی باهاش بست طوریکه روی پایه های فوتبال هم کار بکنه. ازون طرف هم وضعیت لیگ ایران رو باید درست کرد.
ناشناس
Germany
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
2
3
در مملکتی که خیلی ها به نون شب محتاجند. نه مربی میخواهیم نه بازیکن. حیف هست پول بیت المال را خرج این کارها کرد.
kian
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
3
تاوقتی دستهای مافیای فوتبال کوتاه نشده بهترین مربیهای جهان هم موفق نخواهندشد ضمن اینکه کی روش موفقترین مربی درشرایط حال حاضر میباشد وبهترین گزینه برای ادامه کار مبیاشد
چرا دولت لایحه امنیت زنان را پس گرفت؟/ خرِ ما از کُرّگی دُم نداشت! سایکلوتک بلک‌برد؛ عجیب‌ترین خودروی پرنده با بشکه‌های چرخان! (+عکس و فیلم) پولشویی سه عضو شورای شهر و ۲ کارمند شهرداری فریدونکنار ونس: جنگ در اوکراین به این زودی‌ها پایان نمی‌یابد نیویورک تایمز: ارتش آمریکا در چه نوع جنگی حتما بازنده خواهد بود؟ درباره قرارداد آمریکا و اوکراین برای اکتشاف منابع طبیعی چه می‌دانیم؟ ماجرای ملاقات علیرضا افتخاری و دلکش: به من گفت عکس مان کنار هم روی جلد مجله باشد تربیت با عشق: چرا والدین باید کتاب “کودکان خوشبخت” را بخوانند؟ 3 مرحلۀ کلیدی برای آمادگی والدین و دانش آموزان در فصل امتحانات هومن سیدی؛ فیلم‌ساز متفاوت در واگذاری نقش به چهره‌های ناآشنا روایت کارگزار رسمی گمرک از انفجار بندر رجایی: حداقل 200 نفر کشته شده / با رسوب این همه کانتینر و تجهیزات دست دوم این انفجار قابل پیش‌بینی بود روزنامه تهران تایمز: تروئیکای اروپایی با تهدید به جای دیپلماسی، به دنبال فروپاشی مذاکرات ایران و آمریکا هستند دیدنی های امروز؛ گردهمایی های اعتراضی روز جهانی کارگر دیوید بکام ۵۰ ساله شد؛ مردی که فراتر از "شماره ۷" بود سقوط بالگرد در استرالیا /سه نفر به شدت زخمی شدند
نظرسنجی
به نظر شما هدف ستاد امر به معروف از ارسال پیامک های حجاب به موبایل های مردم چیست؟