فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۱۷۸۲
انتشار: ۰۰:۱۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۷

شبکه ارتباطات ایلام به حالت عادی برگشت

وزیر ارتباطات گفت: کندی ارتباطات در مناطق زلزله زده غرب کشور به دلیل شلوغی شبکه است.

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در پی وقوع زلزله در استانهای غربی کشور و گزارش کاربران توئیتر از مشکلات ارتباطی در این استانها، در توئیتی نوشت: قطعی جدی ارتباطات در استان کرمانشاه نداریم، در ایلام به دلیل اشکالی در سیستم انتقال مخابرات ایران در سرابله، ۲۳ سایت تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

وی تاکید کرد:کندی ارتباطات به دلیل شلوغی شبکه است. تیمهای عملیاتی در حال افزایش ظرفیتند.

وزیر ارتباطات همچنین گفت: شبکه ارتباطات سیار در استان ایلام به شرایط عادی بازگشت و ۲۳ سایت قطع شده به مدار بازگشتند.

وی گفت: توسعه ظرفیت سایتهای تلفن همراه در کرمانشاه نیز پایان یافت و ‌شلوغی شبکه برطرف شده است.

درهمین حال سخنگوی وزارت ارتباطات نیز دقایقی پیش در گفتگو با مهر از بازگشت ارتباطات استان ایلام به حالت عادی و امکان برقراری ارتباط موفق خبر داد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ارتباطات
ارسال به دوستان
مذاکرات ایران و آمریکا محور رایزنی وزرای خارجه قطر و هلند روسیه: آماده کمک برای دستیابی ایران و آمریکا به توافق هستیم ۶ عادت غذایی که می‌توانند به سلامت استخوان‌ها آسیب بزنند / پای یک ویتامین هم در میان است که هیچ ربطی به استخوان ندارد! استان تهران ۱۳ و ۱۴ تیر تعطیل شد ویلای ۱۲-۷۰؛ معماری مدرن در دماوند (+عکس) رتبه‌بندی ۲۰۲۷ QS: دانشگاه تهران همچنان در صدر دانشگاه‌های ایران قرار دارد آیا شکلات تلخ واقعا به کاهش وزن کمک می‌کند؟ جمهوری‌خواهان کنگره، راهبرد بودجه نظامی ترامپ را «پرخطر و ناهماهنگ» خواندند قطع ناگهانی خدمات 3 بانک / ایجاد مشکل برای میلیون ها ایرانی هیأت «میناب ۱۶۸» از مسقط راهی تهران شد سفر قالیباف و عراقچی به مسقط و دیدار با سلطان عمان (+عکس) سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در راستای تاکید رهبر انقلاب بر نزدیکی روابط دو کشور است پخش زنده رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۶ پرویز صراف درگذشت دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک‌ها اعلام شد