کد خبر ۵۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۲۹۶۵
انتشار: ۱۷:۴۲ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۶

توضیح اسنپ درباره حادثه کرمان

توضیح اسنپ درباره حادثه کرمان
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره اسنپ،گفت: «طی روز گذشته، فیلم‌هایی با عنوان حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان منتشر شده‌اند. متاسفانه این حادثه اتفاق افتاده است.

«طی روز گذشته، فیلم‌هایی با عنوان حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان منتشر شده‌اند. متاسفانه این حادثه اتفاق افتاده است. از آنجایی که همیشه معتقد به پیگیری جرایم از طریق مراجع قانونی هستیم تمایلی به رسانه‌ای شدن این اتفاق نداشتیم. با این حال اکنون بر خود واجب می‌دانیم که توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه دهیم.

به گزارش ایلنا، ژوبین علاقبند، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره اسنپ، از حمله به دفتر این سامانه در کرمان می‌گوید: «طی روز گذشته، فیلم‌هایی با عنوان حمله به دفتر اسنپ در شهر کرمان منتشر شده‌اند. متاسفانه این حادثه اتفاق افتاده است. از آنجایی که همیشه معتقد به پیگیری جرایم از طریق مراجع قانونی هستیم تمایلی به رسانه‌ای شدن این اتفاق نداشتیم. با این حال اکنون بر خود واجب می‌دانیم که توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی ارائه دهیم.

کارکنان اسنپ که در این حادثه آسیب‌ دیده‌اند به بیمارستان منتقل شده‌اند و خوشبختانه حال عمومی‌‌شان رو به بهبود است. این افراد همگی از بین جوانان بومی کرمان هستند و در حالی که مشغول تدارک آغاز فعالیت اسنپ در کرمان بودند مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند. این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

اسنپ تمام مجوز‌های قانونی مورد نیاز برای آغاز خدمات‌رسانی در شهر کرمان را در اختیار دارد و در تعامل با مراجع ذی‌صلاح و به طور خاص اداره اماکن نیروی انتظامی است.

این اولین بار نیست که در بدو ورود اسنپ به یک شهر مورد کم‌لطفی عده‌ای قرار می‌گیریم. طبق تجربه می‌دانیم که عموم مردم شهر کرمان با این عده هم‌نظر نیستند و باور داریم که بهره‌مندی از سرویس حمل‌ونقل مناسب و مقرون‌به‌صرفه حق تمام شهروندان است.

اسنپ ۳ سال پیش فعالیت خود را با اتکا به دانش و فناوری روز آغاز کرد و آمد تا زندگی مردم ایران را راحت‌تر کند. خوشبختانه مردم نیز آن را پذیرفته‌اند و همواره مورد اقبال عموم قرار گرفته است. تهدید و ارعاب عده قلیلی که تنها منفعت خودشان را در نظر می‌گیرند نمی‌تواند مانع خدماتی شود که نفع عموم مردم را در نظر دارد.

جمعیت خانواده اسنپ امروز متشکل از ۹۰۰ نفر کارمند، بیش از ۳۰۰هزار نفر کاربر راننده و بیش از ۱۰ میلیون نفر کاربر مسافر است. اتحاد خانواده اسنپ هرگز به ما اجازه نمی‌دهد که از ادامه راه ناامید شویم و با اتکا به حمایت مردم کرمان فعالیت قانونی خود را در این شهر پی‌ خواهیم گرفت.»

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اسنپ ، کرمان
ارسال به دوستان
مصر با درخشش صلاح از سد نیوزیلند گذشت؛ فرعون‌ها در آستانه صعود کیپ‌ورد، شگفتی‌ساز جام جهانی؛ اروگوئه بیلسا را به لبه پرتگاه برد ۵ اشتباه رایج در پمپ بنزین که باید فورا آن‌ها را متوقف کنید مردم قبل از گوگل چطور در اینترنت جستجو می‌کردند؟ نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد(+عکس) ۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟