فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۸۹۱۶۳
انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۵

کارگر شهرداری خود را در محل کارش دار زد

عصر ایران
این کارگر جوان متاهل بود که درکنار پیکرش نامه‌ای یافت می شود که به دلیل مشکلات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
رئیس کمیته عمران شورای شهر جزئیات خودکشی یکی از کارگران شهرداری منطقه22 را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، اقبال شاکری در مورد خودکشی یکی از کارگران شهرداری تهران با بیان اینکه این فرد کارگر 137 ناحیه 4 منطقه22  بوده است، گفت: شب گذشته این کارگر از محل کار خود غیبت داشته و همکارانش نیز متوجه این عدم حضور شده و موضوع را اطلاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه صبح امروز یک کارگر فضای سبز در موتور خانه با پیکر به دار آویخته شده این فرد روبرو می شود، افرزود: این کارگر جوان متاهل بود که درکنار پیکرش نامه‌ای یافت می شود که به دلیل مشکلات خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.
برچسب ها: کارگر ، شهرداری
ارسال به دوستان
معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر پیامک‌هایی با بیشترین میزان کلاهبرداری آزمایش «کلاهک جنگی با اهداف ویژه» در کره شمالی هشدار نبویان به تیم مذاکره: مطالبه‌گری را رها نخواهیم کرد شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس)