فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۳۵۹۷
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۴

ردنپ:آنچلوتی گزینه اول لیورپول بود، نه کلوپ

عصر ایران
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، ادعا کرد یورگن کلوپ گزینه اول لیورپول برای جانشینی برندان ‏راجرز نبود و این باشگاه در ابتدا به دنبال کارلو آنچلوتی بود.‏

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، ادعا کرد یورگن کلوپ گزینه اول لیورپول برای جانشینی برندان ‏راجرز نبود و این باشگاه در ابتدا به دنبال کارلو آنچلوتی بود.‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 لیورپول مقابل اورتون، راجرز اخراج شد و این باشگاه 4 ‏روز بعد، یورگن کلوپ را به عنوان سرمربی جدیدش معرفی کرد. ‏
با این وجود، ردنپ ادعا کرد که شنیده مدیران لیورپول ابتدا برای پر کردن جای خالی راجرز، با کارلتو ‏وارد مذاکره شده اند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من از منابع خوبی شنیدم که لیورپولی ها به آنچلوتی پیشنهاد دادند. فکر نمی کنم ‏او به دنبال این پست بود. آنها در مقطعی با او صحبت کردند."‏
ردنپ همچنین در مورد حضور کلوپ در آنفیلد، گفت:" من ظاهر کلوپ را دوست دارم. او مربی خوبی ‏برای لیورپول است. او شور و اشتیاق زیادی دارد و به نظر می رسد حضورش برای لیگ برتر خیلی ‏خوب است. منتظر دیدن بازی های لیورپول در چند فصل پیش رو هستم."‏
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: لیورپول
ارسال به دوستان
۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده