فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۴
کد ۴۱۴۲۵۱
انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۷-۰۶-۱۳۹۴

حضور 2 کشتی جنگی ارتش هند در بندرعباس (عکس)

دو فروند ناوشکن نیروی دریایی ارتش هند روز جمعه وارد آبهای استان هرمزگان شدند و در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی (بندرعباس) پهلو گرفتند.

به گزارش ایرنا، این ناوگروه در راستای برنامه های صلح و دوستی بین کشورهای دریایی هرساله در ماههای مرداد و شهریور یکی از کشورها را انتخاب و امسال نیز به ایران سفر کرده و قرار است چهار روز در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش توقف داشته باشند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه خطر محرومیت دو ستاره تیم ملی در آستانه بازی حساس با مصر ترافیک تراکنش‌ها عامل کندی خدمات در برخی بانک‌های کشور اطلاعیه بانک مرکزی درباره رفع اختلال در سامانه‌های بانکی ناترازی ۶۰ هزار میلیارد تومانی در سازمان تأمین اجتماعی شروع فروش آریا اتوماتیک -تیر۱۴۰۵ (+زمان، شرایط ثبت نام) برنامه تعطیلی فرودگاه‌های تهران و مشهد برای مراسم تشییع رهبر شهید صدور مجوز اولیه پرواز فرودگاه کیش / بازگشت فعالیت‌های هوایی جزیره طی چند روز آینده