فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۳۱۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۳۱۵۴
انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹-۰۶-۱۳۹۳

تهران در آستانه وضعیت قرمز آبی!

عصر ایران
وی با اشاره به این‌که تصفیه خانه هفتم آب تهران اواخر مهر ماه وارد مدار می شود گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف از سوی شهروندان و بارش مناسب در پاییز از این مشکل عبور کنیم.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هشدار داد: اگر کاهش جدی مصرف و بارش مناسب در بالادست سدها نداشته باشیم، تهران در پاییز به وضعیت قرمز آبی می‌رسد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا جانباز صبح امروز در نشستی خبری با تشریح این که وضعیت قرمز وضعیتی است که در آن میزان مصرف پیش از تولید آب است، گفت:‌ در صورتی که روند مصرف به همین صورت بوده و شاهد کاهش جدی مصرف آب در تهران نباشیم و بارش مناسبی در بالادست سدها رخ ندهد پایتخت در پاییز به وضعیت قرمز می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که تصفیه خانه هفتم آب تهران اواخر مهر ماه وارد مدار می شود گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف از سوی شهروندان و بارش مناسب در پاییز از این مشکل عبور کنیم.

مدیر عامل آبفای کشور با اشاره به این‌که در یک دوره ۳۰ ساله خشکسالی قرار داریم گفت: طرح یک فوریتی کمک به وضعیت اعتباری آب روستاها در دستور کار مجلس قرار گرفته و امیدواریم که بعد از تعطیلات مجلس مصوب شود.

وی همچنین درباره هزینه انشعاب آب و فاضلاب گفت: انشعاب‌های آب و فاضلاب هزینه های آن تا سال‌های قبل پرداخت شده مشمول افزایش هزینه نمی‌شوند این درحالی است که امسال حدود ۶۰۰ هزار انشعاب آب و ۶۰۰ هزار انشعاب فاضلاب مسکن مهر تامین می‌شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
1
79
چرا این إقایان راجع به فرسودگی خطوط انتقال آب و این که 30 تا 40 درصد آب به همین دلیل هدر مره چیزی نمی گن ؟ !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
2
21
نگفتين از اين دوره 30 ساله خشكسالي چند سالش تموم شده و تا چه سالي ادامه داره من خوب يادمه 12 سال ژيش ميگفتن 17 ساله خشكساليه ظاهرا 20 سال ديگه ادامه خواهد داشت پس 30 سال نادرسته و تقريبا 40 سال خشكساليه چه موسسه اي اين پيش بيني رو براي اب و هواي ايران كرده و ايا در اينده جو عوض خواهد شد و ايران پر باران؟
ناشناس
Germany
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
3
34
عمده مصرف اب مربوط به بخش کشاورزی است (حدود نود ویک درصد)که بصورت سنتی مصرف شده و بیش از شصت درصد ان هدر رفت است هیچ دولتی برای ان برنامه ای نداشته انوقت گیر دادند به چها ر پنج درصد اب لوله کشی شرب
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود