فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۰۶۱۵
انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۳

«گردشگری سلامت» صاحب اداره شد

طی دستور وزیر بهداشت، به منظور ساماندهی گردشگری سلامت، اداره گردشگری سلامت در وزارت بهداشت تشکیل شد.

دکتر حسن راشکی رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه طی دستور وزیر بهداشت کمیته گردشگری سلامت به اداره در معاونت درمان تبدیل شد، گفت: این اداره با هدف نظارت و سیاستگذاری و کنترل در حوزه گردشگری سلامت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این حوزه با چالش روبرو است، عنوان کرد: در واقع یک موج تهدید برای نظام سلامت است، چرا که در برخی از موارد ورود گردشگران سلامت روند درمان و ارائه خدمات شهروندان را دچار اختلال می‌کند و حتی ارائه خدمات درست و مناسب برای آن‌ها انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: تبعا باید فرهنگ سازی در این زمینه انجام شود، باید توجه داشت که تا به امروز کمتر به بعد نظارت در این حوزه پرداخته شده که با ایجاد این اداره در نظر داریم که نظارت را قوی کنیم تا گردشگری سلامت ساماندهی شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند برابوس وقتی موتور سیکلت سفارشی معرفی کند (+تصاویر) چگونگی یادگیری ریاضی در عصر هوش مصنوعی حقیقتی جالب درباره عطسه که سال ها اشتباه می دانستیم اسحاق دار: در نهایت پس از ۴۷ سال مذاکره مستقیم ایران و آمریکا شکل گرفت ۵ نوشیدنی که فواید بیشتری نسبت به چای سبز برای فشار خون دارند پویش ملی «ققنوس» با مشارکت ۶۳۷۵ دانش‌آموز و معرفی ۱۰۰ اثر برتر یک حقوقدان: شرکت‌های اینترنتی باید در تصادفات پیک‌های موتوری شریک مسئولیت باشند این ابرخودرو حیرت‌انگیز با ۳۲۷ هزار قطعه لگو ساخته شده است!(+عکس) یکی از معروف ترین اسناد پایان جنگ جهانی دوم (+عکس) مرد جوان همسرش را درون تاکسی و در برابر فرزند16ساله اش به گلوله بست و بلافاصله خودش را هم کشت پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ تن آسانی، امری روان شناختی یا فلسفی؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس)