فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۱۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۱ - ۰۱-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۱۶۴۵۹
انتشار: ۲۳:۲۱ - ۰۱-۰۹-۱۴۰۴

برگزاری تظاهرات گسترده در تل‌آویو

برگزاری تظاهرات گسترده در تل‌آویو
نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی پیش تر (روز جمعه) ساکنان فلسطین اشغالی را به تجمع علیه نتانیاهو در اعتراض به تشکیل نمایشی کمیته بررسی هفت اکتبر دعوت کرده بود.
 رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات گسترده در تل‌آویو و برخی از شهرهای دیگر سرزمین‌های اشغالی و تاکید بر تشکیل کمیته رسمی تحقیقات در خصوص شکست‌های هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) و اعلام مخالفت با تشکیل کمیته سیاسی تحقیقات از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر خبر دادند.
 
به گزارش ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از حضور نفتالی بنت نخست وزیر پیشین و گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد کل ارتش این رژیم در تجمع اعتراضی خبر داد که در تل‌آویو و برخی شهرهای دیگر اراضی اشغالی برای تاکید بر تشکیل کمیته رسمی به منظور بررسی شکست هفتم اکتبر برگزار شده است.
 
نفتالی بنت نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی پیش تر (روز جمعه) ساکنان فلسطین اشغالی را به تجمع علیه نتانیاهو در اعتراض به تشکیل نمایشی کمیته بررسی هفت اکتبر دعوت کرده بود.
 
وی با انتشار یک بیانیه طولانی در شبکه‌های اجتماعی، از اسرائیلی‌ها خواست تا روز شنبه در حمایت از تشکیل کمیته بررسی حکومتی (پیرامون شکست هفت اکتبر)، در یک تجمع اعتراض آمیز شرکت کنند. او در بیانیه خود نوشت که بدون (یافتن) حقیقت اصلاحی وجود ندارد. بدون اصلاح، این اتفاق دوباره رخ خواهد داد (و اسرائیل دوباره شکست خواهد خورد).
 
نفتالی بنت نخست‌وزیر و وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی، در پیام خود، گفت: هیچکس مسئولیت شکست هفت اکتبر (پانزدهم مهر ۱۴۰۲) را بر عهده نگرفته است. من از همه می‌خواهم که شنبه شب برای تشکیل کمیته بررسی حکومتی به این تجمع بیایند. این موضوع ربطی به احزاب ندارد. همه باید بیایند. ما می‌خواهیم همین حالا یک کمیته بررسی حکومتی تشکیل شود. کسانی که مسئول شکست هفت اکتبر هستند نمی‌توانند اعضای کمیته بررسی را تعیین کنند.
 
یائیر لاپید رئیس حزب یش عاتید و رئیس اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی نیز به این فراخوان پیوسته است.
 
وی در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت: شنبه عصر ما به برای تشکیل کمیته تحقیق حکومتی، تظاهرات می‌کنیم. لاپوشانی بس است! بیایید در میدان «هبیما» (میدانی در تل‌آویو) جمع شویم.
 
گروه «کمیسرهای دفاع از دموکراسی» نیز پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مردم را به شرکت در تظاهرات تشویق کرد.
 
این گروه خطاب به ساکنان فلسطین اشغالی نوشت: این یک پیام کلیشه‌ای نیست. این یک زنگ بیدارباش است! ۳ سال پس از شکست طوفان الاقصی و هزاران زخمی هنوز دیکتاتوری بر ما حاکم است. دیکتاتوری همین الان هم اینجاست. اگر بنشینیم و هیچ کاری نکنیم، روزی خواهد رسید که خودمان را نمی‌بخشیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا