فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۷-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۵۱۷۷
انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۷-۱۰-۱۴۰۳

اسرائیل برای اولین بار از سامانه «تاد» استفاده کرد

اسرائیل برای اولین بار از سامانه «تاد» استفاده کرد
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که ارتش این رژیم بامداد امروز برای اولین بار از زمان استقرار سامانه ضد موشکی «تاد» برای رهگیری موشک یمنی از این سامانه استفاده کرده است.
رژیم اسرائیل بامداد امروز برای رهگیری موشک بالستیک یمنی از سامانه آمریکایی «تاد» بهره برده است.
 
به گزارش فارس؛ رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که ارتش این رژیم بامداد امروز برای اولین بار از زمان استقرار سامانه ضد موشکی «تاد» برای رهگیری موشک یمنی از این سامانه استفاده کرده است.
 
آمریکا سامانه تاد را پس از عملیات وعده صادق ۲ و در تاریخ ۲۲ مهر در خاک فلسطین اشغالی مستقر کرد. بامداد امروز منابع اسرائیلی از به صدا در آمدن آژیر‌های هشدار در مناطق وسیعی از فلسطین اشغالی از صحرای نقب تا تل آویو خبر دادند.
 
پس از آن ارتش اشغالگر اسرائیل مدعی شد که یک فروند موشک بالستیک را پیش از ورود به خاک فلسطین اشغالی رهگیری و منهدم کرده است؛ ادعایی که هنوز از سوی یمنی‌ها تأیید نشده است.
 
اما در پی به صدا در آمدن آژیر‌های هشدار؛ سازمان «ستاره سرخ داوود» (سازمان امدادرسانی اسرائیل) اعلام کرد که ۱۸ نفر بامداد امروز در تل آویو در حین فرار به سمت پناهگاه‌ها به دلیل ازدحام جمعیت زخمی شده‌اند.
 
در پی این حمله موشکی شبکه ۱۲ اسرائیل خبر داد که فرودگاه بن گوریون، برای دقایقی اجازه فرود و برخاست به هواپیما‌ها را نداد و پس از دقایقی اوضاع به حالت عادی برگشت.
برچسب ها: اسرائیل ، سامانه تاد
ارسال به دوستان
رایزنی عراقچی و وزیر خارجه امارات روس‌اتم: طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند رکوردشکنی گرما در اروپا با حدود ۳۰۰ فوتی چرا یک عفونت ساده در برخی افراد التهاب خطرناک ایجاد می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد