فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۹۱۶۹۵
انتشار: ۱۸:۳۶ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۳

سرقت و اخاذی از ۱۵ راننده تاکسی با آبمیوه مسموم

سرقت و اخاذی از ۱۵ راننده تاکسی با آبمیوه مسموم
رئیس پلیس آگاهی تهران: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کرده و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌ است. تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند را به ‌همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه‌شان دستگیر کرد که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری سارقانی که ۱۵ راننده تاکسی را برای سرقت بی‌هوش کرده بودند، خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که دو مسافر را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران سوار کرده و این مسافران با دادن آب‌میوه مسموم، او را بی‌هوش کرده و با استفاده از این فرصت، اموالش از جمله تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سه میلیون تومان وجه نقد همراه او را سرقت کرده‌اند. این فرد همچنین گفت که چون در حین رانندگی بی‌هوش شده، ماشینش به گاردریل برخورد کرد و مجروح نیز شده و عجیب‌تر اینکه پس از ترخیص از  بیمارستان سارقان با او تماس گرفته و در ‌ازای بازگرداندن تلفن همراه، درخواست مبلغ هنگفتی از وی کردند.
 
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند این دو سارق حرفه‌ای با همین شیوه‌ و شگرد با سوار شدن به ‌عنوان مسافر، به رانندگان آب‌میوه مسموم داده‌ و پس از بیهوش کردن آنان، اموال باارزش این افراد را سرقت کرده‌اند.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کرده و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌ است. تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند را به ‌همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه‌شان دستگیر کرد که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف و ضبط شد.
 
وی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت:‌ متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی صراحتاً به سرقت از رانندگان تاکسی با شگرد بی‌هوشی اعتراف و عنوان کردند که به‌خاطر تهیه پول مواد مخدر دست به ارتکاب این جرم زدند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شدند.
برچسب ها: مسموم ، سرقت
ارسال به دوستان
تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد