فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۸۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳
کد ۹۸۸۴۱۹
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۳

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه

ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» آمریکا به منطقه
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌ های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا از ورود هواپیماهای نظامی «اف۲۲ رپتور» این کشور به منطقه برای حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران و محور مقاومت خبر داد.
 
به گزارش مهر به نقل از الجزیره، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌های «اف ۲۲» نیروی هوایی به حوزه مأموریت آن در منطقه خاورمیانه خبر داد.
 
سنتکام اعلام کرد که هواپیماهای «اف ۲۲ رپتور» F-22 Raptor نیروی هوایی این کشور به عنوان بخشی از رویکرد تقویت نظامی آمریکا و بازآرایی نیروها برای مقابله با تهدیدات ایران و نیروهای وابسته به آن علیه اسرائیل، وارد حوزه مأموریت خود در منطقه شده‌اند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: جنگنده ، آمریکا
ارسال به دوستان
زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند» ۹ واقعیت شگفت‌انگیز درباره مغز که هنوز دانشمندان را شگفت‌زده می‌کند راز طول عمر از زبان جراح گوارش: ۹ میوه برتر برای سلامتی نصیحت روسیه به کشورهای عربی: اتحاد علیه ایران اشتباه است ۴۰ قطعه شعر تاسوعایی از شاعران معاصر چربی شکمی و دیابت نوع ۲ قطر: مخالف عوارض ایران بر تنگه هرمز هستیم / خط تماس مستقیم ایران - آمریکا برای تنگه هرمز / ممکن است کشورهای عربی خلیج فارس صندوق 300 میلیارد دلاری ایران را تامین می کنند