فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۷۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۹-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۷۲۷۷۰
انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۹-۰۳-۱۴۰۳

مهدی قایدی به دلیل ممنوع الخروجی، بازی با ازبکستان را از دست داد!

مهدی قایدی به دلیل ممنوع الخروجی، بازی با ازبکستان را از دست داد!
مهدی قایدی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، به دلیل یک پرونده شخصی و ممنوع‌الخروج بودن از کشور، دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان را از دست داد.

مهدی قایدی به دلیل مشکل شخصی نمی‌تواند تیم ملی فوتبال ایران را در دیدار مقابل ازبکستان همراهی کند.

پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد، مهدی قایدی به دلیل ممنوع‌الخروج بودن از کشور نمی‌تواند تیم ملی را در دیدار با ازبکستان همراهی کند. مهاجم تیم ملی در یک پرونده شخصی ممنوع‌الخروج است و در صورتی که به ایران برگردد نمی‌تواند دوباره خارج شود و به همین دلیل قصد ندارد به کشور برگردد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

ارسال به دوستان
روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است