فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۶-۰۳-۱۴۰۳
کد ۹۶۹۶۵۲
انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۶-۰۳-۱۴۰۳

خسروی: فقط از خودم دفاع کردم، به کسی توهین نکردم

خسروی: فقط از خودم دفاع کردم، به کسی توهین نکردم
علی خسروی، عضو کمیته داوران، که به دلیل انتشار استوری‌های توهین‌آمیز 20 روز محروم شده است، با حضور در کمیته اخلاق از اقدام خود عذرخواهی کرد.

عضو کمیته داوران گفت: به هیچکس قصد توهین نداشتم و با انتشار استوری‌ها فقط از خودم دفاع کردم‌.

به گزارش فارس، علی خسروی، عضو کمیته داوران پس از انتشار برخی استوری‌ها در صفحه مجازی خود، با دستور موقت کمیته اخلاق ۲۰ روز محروم شد.

او پس از حضور در جلسه کمیته اخلاق در رابطه با این موضوع اظهار داشت: با توجه به حکم موقتی که کمیته اخلاق برای بنده صادر کرد و توسط سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی شد، امروز به این کمیته مراجعه و با رییس آن جلسه‌ای برگزار کردم‌.

خسروی اضافه کرد: اسدی‌مقدم اعلام کرد طبق کدهای اخلاقی فیفا بازنشر فحاشی‌ها و استوری‌های اینجانب در چند روز گذشته یک کار غیرحرفه‌ای بوده است‌. من هم در پاسخ گفتم در این چند روز از سوی هواداران منتسب به تیم‌های مختلف خیلی در فشار مجازی بودم‌. تلفن، فضای اینستاگرام و واتس آپ من مورد حمله قرار گرفت و با اعلام آدرس محل زندگی و کارم احساس خطر کردم. من هم مجبور شدم آنها را بازنشر کنم‌.

عضو کمیته داوران تاکید کرد: حرفی ندارم که این کار طبق کدهای اخلاقی فیفا مشکل دارد. در روزهای اخیر به دلیل درگذشت مرحوم حسین خوشخوان درگیر مربوط به تشییع وی بودم و واقعا از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم. با ناراحتی این استوری‌ها را منتشر کردم‌. پس از ۴۵ سال کار داوری متوجه شدم این اقدام حرفه‌ای نبوده و نمی‌خواهم هیچکس را از خود دلخور کنم‌.

خسروی عنوان کرد: از تمام افرادی که من کلماتی گفتند گذشت می‌کنم ولی از کسانی که از من دلخور شده‌اند، دلجویی می‌کنم. استقلال را با حجازی‌ها و پورحیدری‌ها و پرسپولیس را با علی پروین‌ها، صفر ایرانپاک‌ها و حسین کلانی‌ها می‌شناسم. من یک فرد کاملا فوتبالی هستم و اگر چند روز هم در فوتبال استراحت کنم برای خودم خوب است.

وی ادامه داد: البته بدانید اهل بی‌احترامی کردن به هیچکس نیستم‌ و در این چند روز هم استوری‌هایی منتشر کردم که قبول دارم این کار به عنوان عضو کمیته داوران حرفه‌ای نبود.

عضو کمیته داوران تصریح کرد: افرادی که در این مدت به من و خانواده‌ام فحاشی کردند، پرونده‌شان از طریق قوه قضائیه و دادگاه‌ها پیگیری و به زودی احضار می‌شوند‌. پرونده آنها امروز در دادگاه تشکیل شد. از افرادی هم که بابت رفتار من دلخور شدند، دلجویی می‌کنم‌ اما فقط از خودم دفاع کردم‌.

ارسال به دوستان
سیب هستید یا گلابی؟ ؛ شکل بدن شما چه چیزی درباره سلامتی‌تان می‌گوید؟ تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است