فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۶۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۳
کد ۹۶۳۲۱۷
انتشار: ۲۰:۵۱ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۳

نوازی: استقلال مستحق برد بود، اما قسمت نبود

نوازی: استقلال مستحق برد بود، اما قسمت نبود
محمد نوازی، مربی تیم فوتبال استقلال، معتقد است که تیمش در دیدار مقابل تراکتور مستحق کسب سه امتیاز بوده است. او از عملکرد شاگردانش راضی است و امیدوار است که در ادامه مسابقات نیز نتایج خوبی کسب کنند.

 مربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان را مستحق کسب سه امتیاز در دیدار با تراکتور عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

ارسال به دوستان
خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال