فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۹۴۷۴
انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷-۱۲-۱۴۰۲

ارومیه نمی‌خواهد حتی به این ‌کابوس فکر کند!

ارومیه نمی‌خواهد حتی به این ‌کابوس فکر کند!
شهرداری ارومیه باز هم در خطر از دست دادن پلی آف قرار گرفت.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در تیم شهرداري اروميه که توانسته بودند چندين و چند بازی را پشت سر هم ببرند و از قعر جدول خود را جدا و در منطقه‌ پلی آف قرار بگیرند و هواداران خود را امیدوار کنند، حالا با سه باخت پیاپی در خطر عدم حضور در پلی آف هستند.

به گزارش ورزش سه، این تیم امروز در یک بازی سه سته مقابل شهداب یزد شکست خورد تا سرنوشت‌ صعودش به پلی آف گره بخورد. این تیم در صورت برد چادر ملو اردکان و پاس گرگان دیگر صعود به پلی آف از دستانش خارج خواهد شد و کار به اما و اگر خواهد کشيد.

اروميه‌ای‌ها در هفته پايانی باید مقابل‌ نیان الکترونیک مشهد بی انگيزه قرار بگیرند و منتظر نتايج تیم‌های پاس گرگان و چادر ملو اردکان باشند. باید ديد شهرداری ارومیه برای دومین سال پیاپی از حضور در جمع هشت‌ تیم محروم خواهد شد یا نه.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ارومیه ، شهرداری
ارسال به دوستان
نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است