کد خبر ۹۴۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۲
کد ۹۴۷۳۴۳
انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۹-۱۲-۱۴۰۲

عذرخواهی شجاع خلیل زاده از خبرنگاران

عذرخواهی شجاع خلیل زاده از خبرنگاران
شجاع خلیل‌زاده پس از برتری 2 بر صفر تراکتور تبریز مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: ابتدا به هواداران تراکتور خسته نباشید می‌گویم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. بابت بازی هفته گذشته هم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم دل‌شان را شاد کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز با گذشت یک هفته از دیدار با پرسپولیس از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، شجاع خلیل‌زاده پس از برتری 2 بر صفر تراکتور تبریز مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: ابتدا به هواداران تراکتور خسته نباشید می‌گویم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. بابت بازی هفته گذشته هم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم دل‌شان را شاد کنیم.

وی در مورد حواشی بعد از بازی با پرسپولیس و درگیری لفظی با برخی از خبرنگاران در میکسذون ورزشگاه آزادی تصریح کرد: از آن خبرنگارانی که آنجا بودند عذرخواهی می‌کنم به جز یک نفر که بی‌احترامی کرد. اگر به دیگر عزیزان بی‌احترامی کردم، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم تراکتور موفق شود و بتوانیم دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.

مدافع تراکتور تبریز در رابطه با اینکه امروز تیمش گل نخورد، خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در ایران مثل تراکتور بالا بازی نمی‌کند. وقتی تیمی بالا بازی می‌کند، دفاع کردن سخت است. این سیستم توسط سرمربی اتخاذ شده و ما بازیکنان باید وظایفی که سرمربی گفته را انجام دهیم. باید به استقلال خوزستان تبریک بگویم چون تیم بسیار قوی و فیزیکی بود. این تیم از ابتدا این گونه بازی می‌کرد می‌توانست جزو تیم‌های بالای جدول باشد. امیدوارم استقلال خوزستان در بازی‌های بعدی موفق باشد.

خلیل‌زاده در واکنش به توقع هواداران تراکتور برای کسب قهرمانی گفت: من و سایر بازیکنانی که اینجا هستیم می‌دانیم به چه تیم بزرگی آمده‌ایم. اینجا برای قهرمانی حضور داریم و برای دومی، سومی نیامده‌ایم. بازیکنانی که اینجا حضور دارند، قهرمانی دیده‌اند و همه باید تلاش کنند و همدل باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در واکنش به این سوال که پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان نظری خلاف او برای کسب قهرمانی داشت، گفت: شما سوال پرسیدید و من نظرم را گفتم. هر کسی نظرش متفاوت است. اهداف ما قهرمانی است و از بازیکنان بپرسید. ما برای دومی، سومی اینجا نیامده‌ایم. وضعیت‌مان نسبتا خوب است و 13 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. برای منِ بازیکن سخت جلوی تیم‌های مدعی ببازیم. اگر در دو بازی برابر مدعیان نباخته بودیم الان اول بودیم. امیدوارم در ادامه راه، شرایط نسبتا بهتری داشته باشیم.

ارسال به دوستان
چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک