فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۱-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۲۵۰۱
انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۱-۱۱-۱۴۰۲

قاتل خاموش در جهرم قربانی گرفت

قاتل خاموش در جهرم قربانی گرفت
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس جهرم: این سومین قربانی به علت مسمومیت با مونوکسید کربن در ۲ ماه گذشته در جهرم است.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس جهرم از مرگ یک مرد ۵۰ ساله بر اثر استنشاق گازهای سمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رحمانیان بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی مبنی بر بیهوش بودن مرد ۵۰ ساله در چادر مسافرتی نزدیک‌ترین پایگاه به محل اعزام شد.

وی افزود: بر اساس این گزارش، به علت روشن کردن پیک نیک و تجمع گاز منوکسید کربن فرد دچار مسمومیت و در نهایت فوت شده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس جهرم بیان کرد: این سومین مرگ به علت مسمومیت با مونوکسید کربن در ۲ ماه گذشته در جهرم است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قربانی ، جهرم ، اورژانس
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت