فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۴۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۷-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۴۱۶۶۴
انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۷-۱۱-۱۴۰۲

چرا کلینزمن پس از باخت به اردن لبخند زد؟ (+فیلم)

چرا کلینزمن پس از باخت به اردن لبخند زد؟ (+فیلم)
کلینزمن درمورد دلیل لبخند زدنش پس از باخت و تبریک‌ گفتن به کادر فنی حریف عنوان کرد: عادی است که به تیم حریف که بهتر است تبریک بگویم. آنها قابل احترامند و امروز تیم برتر بودند. این برای من عادی است اما به نظر می‌رسد از نظر شما باید روش دیگری داشته باشم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پس از بازی با اردن شرکت کرد.

به گزارش فارس، یورگن کلینزمن پس از شکست ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال کره جنوبی مقابل اردن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: این نتیجه به‌وضوح ناامیدکننده بود. هدف بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم اما اردن شایسته پیروزی بود. در نیمه اول حریف از همه جهات بهتر بود ولی در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم اما بعد از گلی که خوردیم، بدتر شدیم.

وی درپاسخ به این سوال که ایا مسئولیت شکست را می‌پذیرد، گفت: بله، قطعا. مسئولیت تیم با من است. این یک تورنمنت بسیار جذاب بود و عربستان و استرالیا را حذف کردیم. هرچند به اردن باختیم. انتظار رقم‌خوردن چنین اتفاقاتی را داشتیم. باید  بیشتر این بازی را آنالیز کنیم و کار زیادی پیش روی ما است.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی درمورد احتمال استعفا یا اخراجش، توضیح داد: مسئول آنالیز تورنمنت خودم هستم. این که چه چیزی خوب بوده یا نه بر عهده فدراسیون است. باید برای جام جهانی آماده شویم و کارهای زیادی پیش رو داریم.

کلینزمن درمورد دلیل لبخند زدنش پس از باخت و تبریک‌ گفتن به کادر فنی حریف عنوان کرد: عادی است که به تیم حریف که بهتر است تبریک بگویم. آنها قابل احترامند و امروز تیم برتر بودند. این برای من عادی است اما به نظر می‌رسد از نظر شما باید روش دیگری داشته باشم.

وی درخصوص سطح جام ملت‌های آسیا گفت: بسیار لذت بردم. برایم جذاب بود که کشورهای مختلف می‌جنگند و درام‌های زیادی داریم. همه تلاش کردند که بهتر و بهتر شوند. دیدیم که ژاپن به خانه‌اش بازگشت. بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و بازی‌های پرفشاری را تماشا کردیم.

سرمربی کره جنوبی ادامه داد: البته خیلی ناامید و عصبانی‌ هستم. باید امشب بهتر بازی می‌کردیم. شاید باید با روش دیگری از ابتدا بازی می‌کردیم اما تمام شده و به حریف تبریک می‌گویم. می‌توانم به همه شما لبخند بزنم ولی این دلیلی است که امشب باختیم؟

کلینزمن درباره اینکه آیا اردن می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود، هم عنوان کرد: بله، آنها روز شنبه شانس دارند. باید ببینیم بین ایران و قطر چه تیمی برنده می‌شود ولی اردن شانس قهرمانی دارد.

ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد