فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۲-۱۱-۱۴۰۲
کد ۹۳۷۴۵۵
انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۲-۱۱-۱۴۰۲

عذرخواهی مترو از شهروندان تهرانی

عذرخواهی مترو از شهروندان تهرانی
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه: اختلالی که شنبه در خط یک و امروز در خط سه متروی پایتخت روی داد ارتباطی به سن ناوگان ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از شهروندان بابت اختلال ایجاد شده در حرکت قطار‌های مترو عذر خواهی کرد.

به گزارش صدا وسیما، مسعود درستی گفت: اختلالی که شنبه در خط یک و امروز در خط سه متروی پایتخت روی داد ارتباطی به سن ناوگان ندارد.

این درحالیست که سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران دیروز یکشنبه در تذکر پیش از دستور دویست و دهمین جلسه شورا در خصوص فرسودگی ناوگان مترو گفت: بار‌ها اعلام کردم این ناوگان خسته است و به تعمیرات اساسی و به روز رسانی احتیاج دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مترو ، تهران ، عذرخواهی
ارسال به دوستان
سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت