فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۳-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۵۰۱۱
انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۳-۱۰-۱۴۰۲

جان باختن 2 گرگانی بر اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن

جان باختن 2 گرگانی بر اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان: دو نفر در روستای چهارباغ گرگان بر اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن جان باختند.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان از جان باختن دو نفر در روستای چهارباغ گرگان بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن خبر داد.

به گزارش مهر، محمد جواد مقسمی اظهار کرد: دو نفر در روستای چهارباغ گرگان بر اثر مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن جان باختند.

وی افزود: در این حادثه یک مرد ۶۷ ساله و یک بانوی ۵۵ ساله بر اثر استفاده نامناسب از بخاری گازی با گاز مونوکسید کربن مسموم شدند و جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گلستان گفت: در استفاده از وسایل گاز سوز نکات ایمنی را رعایت و از وسایل استاندارد استفاده کنند.

ارسال به دوستان
دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری) حمله حسن عباسی به مذاکره‌کنندگان؛ از گندم واشنگتن نخواهید خورد نمایش F-16 یونانی در دره های صعب العبور / رزمایش اینیوخوس 2026 (تصویری) «ارلز کورت ۵۱» ؛ احترام به تاریخ سازی پورشه (+عکس) نمایش خیره‌کننده فورد شلبی موستانگ جی‌تی ۳۵۰ آر (تصویری)