فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۴۸۳
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان در دو روز اخیر ۳ باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام 3 باند مواد مخدر در این استان و کشف دو تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در دو روز اخیر 3 باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

وی افزود: از این سه باند، 10 دستگاه خودرو نیز کشف شده و 13 نفر نیز بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از همکاری استانداری هرمزگان و دادگستری این استان در زمینه برخورد با بنیان های قاچاق مواد مخدر و سوخت نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: مقابله هدفمند با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق سوخت به همکاری همه دستگاهها نیاز دارد.

ارسال به دوستان
کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد