فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۳۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲
کد ۹۳۰۴۸۳
انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۸-۱۰-۱۴۰۲

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد

۳ باند مواد مخدر در هرمزگان منهدم شد
به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان در دو روز اخیر ۳ باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام 3 باند مواد مخدر در این استان و کشف دو تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در دو روز اخیر 3 باند مواد مخدر با دو تن مواد در این استان کشف شده است.

وی افزود: از این سه باند، 10 دستگاه خودرو نیز کشف شده و 13 نفر نیز بازداشت شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین از همکاری استانداری هرمزگان و دادگستری این استان در زمینه برخورد با بنیان های قاچاق مواد مخدر و سوخت نیز قدردانی کرد و عنوان داشت: مقابله هدفمند با قاچاقچیان مواد مخدر و قاچاق سوخت به همکاری همه دستگاهها نیاز دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد چرا سیاستمداران باید تاریخ بدانند بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم آموزش و پرورش به شایعات پایان داد/ اعلام وضعیت برگزاری امتحانات نهایی قیمت طلا جهانی امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ قیمت نفت امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ اکسیوس: نگرانی اسرائیل از تقویت نفوذ ایران در لبنان با توافق ترامپ