فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۵-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۶۷۷۵
انتشار: ۱۷:۰۵ - ۲۵-۰۹-۱۴۰۲

رکابی به مدال برنز مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا رسید

رکابی به مدال برنز مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا رسید
فینال مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا در ماده بلدرینگ، به میزبانی شهر ریاض عربستان برگزار شد.

بانوی ملی‌پوش سنگنوردی ایران به مدال برنز در رقابت‌های کاپ آسیا رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال مسابقات سنگنوردی کاپ آسیا در ماده بلدرینگ، به میزبانی شهر ریاض عربستان برگزار شد.

در این رقابت الناز رکابی سنگنورد کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شد.

در این مسابقه ورزشکارانی از کشور ژاپن در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفتند.

ارسال به دوستان
ترامپ و پایان رویای هالیوودی در ایران  بقائی: ایران از همه اهرم‌هایش برای اطمینان از اجرای تعهدات طرف مقابل بهره می‌گیرد ۳۳ هزار نفر تماشاگر بازی تیم ملی در سینما ؛ انتظار برای پخش بازی ایران با مصر کمک کنیم این دو مادر سرطانی به زندگی برگردند شهباز شریف: مذاکرات پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای داشت پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟