فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۷ - ۰۹-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۰۲۷
انتشار: ۰۰:۴۷ - ۰۹-۰۹-۱۴۰۲

گلایه بازیکن ملی‌پوش بسکتبال از صداوسیما

گلایه بازیکن ملی‌پوش بسکتبال از صداوسیما
ارسلان کاظمی: من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس شرمساری می‌کنم که در کشور خودم بازی می‌کنم ولی این دیدار پخش زنده نمی‌شود و در سوریه بازی پخش‌ می‌شود. بسکتبال دوستان ما هم نمی‌توانند چنین بازی را ببینند.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی امروز ما در سوریه پخش زنده داشت اما در ایران نه، از ایرانی بودنم شرمسارم.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل الاتحاد سوریه و کسب پیروزی قاطع ۱۲۱ - ۷۰ مقابل این تیم توضیح داد: درباره بازی صحبت نمی‌کنم چون هر کس که این بازی را دید و نتیجه را مشاهده کند،‌ متوجه خواهد شد که بازیکنان تیم ما با چه انرژی و توانی بازی کرده‌اند. همه چی خوب و بازیکنان ما عالی عمل کردند.

او ادامه داد: من معمولا آدمی هستم که وارد حاشیه نمی‌شوم و از این کار دوری می‌کنم، اما الان حس‌ میکنم وقت آن است که کمی درباره بحث پخش زنده‌های بسکتبال صحبت‌ کنم. کار خیلی زشتی‌ است که شبکه ورزش‌ بازی ما را برای دومین بار پخش‌ نکرد. من یک بازیکن ملی‌پوش هستم که برای تنها نماینده ایران در آسیا بازی می‌کنم و اصلا برای من قابل درک نیست که چرا بازی ما پخش نمی‌شود.

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: حتی من برنامه پخش زنده‌های شبکه ورزش را هم در استوری پیج اینستاگرام خودم هم گذاشتم که از ۷ تا ۱۲ شب فقط فوتبال پخش‌ می‌کنند. اگر اینگونه است اسم این شبکه را بگذارند شبکه فوتبال و یک شبکه هم برای سایر رشته‌ها ایجاد کنند به عنوان شبکه ورزش!

او گفت: بازی‌ ما در کشور خودمان برگزار می‌شود و این دیدار در سوریه پخش زنده شد اما مایه تاسف است که در کشور خودمان پخش زنده نداشت. هوادارن و مردم کشور ما در ایران و گرگان نمی‌توانند این بازی ببینند. 

او درباره دلیل عدم پخش زنده مسابقات بسکتبال نیز گفت: این موضوع به فدراسیون بسکتبال هم هیچ ارتباطی ندارد و من می‌بینم که برخی‌ها دوست دارند شیطنت‌ کنند. این مسئله مستقیما به شبکه ورزش مرتبط است و اصلا نمی‌دانم دلیل این کار زشت و ناپسند چیست که بازی‌های تنها نماینده بسکتبال ایران در آسیا پخش‌ نمی‌شود.

او در پایان انتقادهای خود تصریح کرد: من به عنوان یک ایرانی واقعا احساس شرمساری می‌کنم که در کشور خودم بازی می‌کنم ولی این دیدار پخش زنده نمی‌شود و در سوریه بازی پخش‌ می‌شود. بسکتبال دوستان ما هم نمی‌توانند چنین بازی را ببینند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بسکتبال ، صداوسیما
ارسال به دوستان
مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور