فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۰۳۹۲
انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۲

مسمومیت ۱۹ نفر با مونوکسیدکربن در کرمانشاه

مسمومیت ۱۹ نفر با مونوکسیدکربن در کرمانشاه
این مسمومیت تلفات جانی نداشت و مصدومین توسط اورژانس ۱۱۵ کرمانشاه بررسی و اقدامات لازم درمانی در محل انجام شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن در یک تور گردشگری ١٩ نفر دچار مسمومیت شدند. 
 
به گزارش خبرآنلاین، مسعود قلعه سفیدی، اظهار کرد: صبح امروز (جمعه ٣ آذر ماه) به دنبال استنشاق گاز مونوکسیدکربن در یک تور گردشگری خانوادگی ۱۹ نفر مسموم شدند.
 
وی افزود: این حادثه حوالی روستای سرمست به سمت باسکله شهرستان گیلانغرب به وقوع پیوست.
 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و مصدومین توسط اورژانس ۱۱۵ بررسی و اقدامات لازم درمانی در محل انجام شد.
 
وی گفت: پس از بررسی‌های نهایی یک نفر از مددجویان که مادر باردار بود به منظور ادامه درمان توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ راهی بیمارستان شد.
برچسب ها: مسمومیت ، کرمانشاه
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند