فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۹۰۳۶
انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۸-۰۸-۱۴۰۲
در نیمه اول سال

برق‌گرفتگی در تهران ۷۰ نفر را کشت

برق‌گرفتگی در تهران ۷۰ نفر را کشت
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران: در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰ نفر به دلیل فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند.

پزشکی قانونی اعلام کرد که در نیمه اول سال‌جاری ۷۰نفر به دلیل برق گرفتگی در تهران جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد که درشش ماهه نخست سالجاری ۷۰ نفر به دلیل فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند.این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که تعداد فوت ناشی ازبرق گرفتگی۶۳ نفر بود، ۱۱درصدافزایش یافته است.

همچنین از کل فوت ناشی ازبرق گرفتگی از فروردین تا شهریور ماه امسال ۶۸ نفر مرد و دو نفر زن بودند. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل از ۶۳ مورد فوت ناشی از سوختگی ارجاع شده به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ۶۱ نفر مرد و دو نفر زن بودند.

ارسال به دوستان
گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با رئیس جمهور صربستان و ترکیه وزیر دفاع پاکستان: تفاهم اسلام‌آباد به معنای پایان سیاسی نتانیاهوست عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم تصویری کم‌نظیر از بمب‌افکن آمریکایی بی-۱۷ پس از اصابت شدید آتش ضدهوایی توییت ترامپ درمورد موافقت ایران با بازرسی‌ هسته‌ای هشدار متخصص ریه: هر وعده قلیان معادل یک پاکت سیگار است لیبرمن: توافق بین آمریکا و ایران «بزرگترین فاجعه سیاسی» است درخشش خیره‌کننده ستاره‌های لیورپول در جام جهانی ۲۰۲۶ احتمال تمدید رایگان مترو و اتوبوس تهران تا پایان تشییع رهبر شهید انقلاب رضا عنایتی: تیم ملی بیش از ۵۰ درصد شانس صعود دارد قیمت بلیت اتوبوس تهران به کربلا و اهواز اعلام شد روس‌اتم: حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا تشدید شده است حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در فهرست برترین‌های جهان واردکنندگان بزرگ نفت به دنبال افزایش ذخایر نفتی هستند اعلام تورنمنت سه جانبه پرسپولیس، گل‌گهر و چادرملو برای سهمیه آسیا