فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲
کد ۹۱۶۴۴۵
انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۲

ماجرای فوت دکتر میترا آسوده در مریوان چه بود؟

ماجرای فوت دکتر میترا آسوده در مریوان چه بود؟
رئیس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب رساندن به تجهیزات این بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است، افزود: پس از آن اتفاق، این خانم اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود و با توجه به اتمام دوره طرحش، در یکی از بیمارستان‌های تهران مشغول به کار بوده است.
رئیس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب به تجهیزات بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است، گفت: پس از آن اتفاق، خانم میترا آسوده اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود.
 
به گزارش تسنیم، اخیراً در فضای مجازی خبری با این مضمون که "یک بیمار بدحال در بیمارستان بوعلی مریوان فوت می‌کند و بستگان این بیمار پس از تخریب تجهیزات بیمارستان، "دکتر میترا آسوده" تنها جراح زن در استان کردستان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. در جلسه دادگاه نیز به این بیمار تهدید و توهین شده و این دکتر مرگ خودخواسته (خودکشی) را به زندگی ترجیح داده است" منتشر و در حال دست به دست شدن است.
 
در حالی در فضای مجازی علت فوت این دکتر خودکشی اعلام شده است که پیگیری‌های تسنیم حاکی از این است که ماجرای درگیری مربوط به اواخر اسفندماه سال 1400 بوده که این خانم در بیمارستان بوعلی مریوان یک جراحی انجام داده و پس از فوت آن بیمار، خانواده‌اش شکایتی مطرح کرده بودند که در این مدت هم، این موضوع یکی دو بار در کمیسیون‌های متعدد نظام پزشکی و پزشک قانونی بررسی شده بود.
 
درگیری خانواده و حمله به بیمارستان مربوط به همان سال 1400 بعد از انجام عمل جراحی بوده و اصلاً در سال 1402 و اخیراً هیچ‌گونه تنشی در بیمارستان رخ نداده و دادگاهی هم تشکیل نشده که به این خانم توهین کنند.
 
این خانم از حدود یک سال و نیم گذشته طرحش در مریوان به اتمام رسیده و از این شهرستان رفته و در بیمارستان بازرگانان تهران مشغول به خدمت بوده است. روز منتهی به فوت این خانم، مرحومه آسوده برای حضور در جلسه تجدیدنظر پرونده‌ مربوطه به نظام پزشکی مریوان رفته بود. پس از پایان جلسه، حال خانم آسوده داخل ماشین بد می‌شود و به وسیله تاکسی به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت فوت می‌کند.
 
مختار رشیدی رئیس بیمارستان بوعلی مریوان نیز در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره این موضوع گفت: بنده از یکم شهریورماه سال گذشته به عنوان رئیس بیمارستان بوعلی مریوان انتخاب شدم و تاکنون این خانم دکتر را در این بیمارستان ندیده‌ام چون اصلاً در این بیمارستان شاغل نبوده است.
 
رئیس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب رساندن به تجهیزات این بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است، افزود: پس از آن اتفاق، این خانم اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود و با توجه به اتمام دوره طرحش، در یکی از بیمارستان‌های تهران مشغول به کار بوده است.
 
رشیدی درباره ماجرای فوت این خانم در مریوان گفت: روز یکشنبه این هفته این خانم توسط راننده یک تاکسی با توجه به نامساعد بودن حالش به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه فوت کرد.
برچسب ها: مریوان ، فوت
ارسال به دوستان
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر