کد خبر ۹۱۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۲۳۱۱
انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۸-۰۷-۱۴۰۲

نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم

نکونام: به تیمم نمره هزار می‌دهم
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد خودتان و مدیریت تیم چه نمره‌ای می‌دهید؟ بیان کرد: من به خودم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم و بقیه باید نظر دهند. در کار مدیریتی هم نیاز نیست من حرف بزنم. من فقط به تیمم نمره هزار می‌دهم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم و با گل زودهنگام، شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و  توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.
 
به گزارش ایرنا، جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و هوادار که با پیروزی سه بر دو آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران استقلالی تقدیم می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند و ما را مورد حمایت قرار دادند. حضور و دلگرمی آنها باعث شد تا بتوانیم وظایفمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
 
وی افزود: فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه اول بازی خواب بودیم، گل زودهنگام، باعث شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد، در ادامه ساختار تیمی خود را حفظ کردیم و توانستیم به هدف بزرگ خود دست پیدا کنیم.
 
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم ۲ گل به ثمر رسانیم و تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. حریف را مجبور کریم که اشتباه و عقب‌نشینی کند و از سیستم ۲-۳-۵ به سیستم ۱-۴-۵ تغییر کند. توانستیم در نهایت بازی را ببریم.
 
نکونام تصریح کرد: من به مهرداد محمدی اعتقاد و اعتماد ویژه‌ای دارم، او نه امسال بلکه در سال‌های گذشته نیز در فهرستم بود وقتی در فولاد بودم با وی تماس گرفتم تا بتوانم از وی استفاده کنم اما ترجیح داد در قطر بماند. محمدی هم خوب بازی می‌کند و هم بسیار زحمت می‌کشد. برای تیم ملی نیز دیدید که گل زد. از او توقع داریم و باید از این بازیکن مراقبت کنیم تا هر بازی بهترین عملکرد را به نمایش گذارد.
 
وی تاکید کرد:حضور هواداران استقلال خیلی در این بازی به ما کمک کرد، این حق استقلال است که از حمایت آنها همیشه بهره‌مند باشد. نیرو و انرژی که هواداران برای ما در طول ۹۰ دقیقه باعث شد تا بازیکن با انرژی بازی کند.
 
سرمربی استقلال اعلام کرد: واقعا کیفیت زمین خوب بود. اینکه چه اتفاقاتی در این مدت رخ داده بود را نمی‌دانم. بازیکنان هم از وضعیت زمین راضی بودند. این نگهداری فوق‌العاده بود ولی ما از تهران بیرون برویم به نفع تیم‌های دیگر است. چرا ما نباید از هوادارمان استفاده کنیم. ورزشگاه در تهران به ما معرفی کنند و مشکلی نیست و ما در آنجا بازی می‌کنیم ولی اگر ورزشگاه نداریم،‌ ما صبر می‌کنیم تا در نیم فصل به خاطر بازی‌های تیم ملی، از این وقفه استفاده کنند.
 
نکونام اظهار داشت: ما در آزادی فقط مسابقه می‌دهیم و مثل تیم‌های سپاهان و فولاد نیستیم که در ورزشگاه اختصاصی خود تمرین می‌کنند. اگر قرار باشد این را هم از ما بگیرند، دیگر دستانمان را بالا می‌بریم و می‌گوییم ما نمی‌خواهیم جام بگیریم.
 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که به عملکرد خودتان و مدیریت تیم چه نمره‌ای می‌دهید؟ بیان کرد: من به خودم هیچ نمره‌ای نمی‌دهم و بقیه باید نظر دهند. در کار مدیریتی هم نیاز نیست من حرف بزنم. من فقط به تیمم نمره هزار می‌دهم.
برچسب ها: نکونام ، استقلال
ارسال به دوستان
چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک