فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲
کد ۹۱۱۱۲۹
انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۰-۰۷-۱۴۰۲

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات

پرسپولیسی‌ ها اعتصاب کردند /دلیل: پرداخت نشدن مطالبات
بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالبات شان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان امروز (پنجشنبه) حاضر به تمرین نشدند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را در ورزشگاه کاظمی پیگیری کند اما بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پرسپولیس ، اعتصاب
ارسال به دوستان
«آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود