فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۲-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۲۷۸۸
انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۲-۰۵-۱۴۰۲

پرچم عربستان در مشهد برافراشته شد (+عکس)

پرچم عربستان در مشهد برافراشته شد (+عکس)
پرچم عربستان بر روی ساختمان کنسولگری در شهر مشهد برافراشته شد. سفارت عربستان از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در تهران را آغاز کرده است.
پرچم عربستان سعودی بر روی ساختمان کنسولگری آن در شهر مشهد برافراشته شد.
 
به گزارش خبرآنلاین، سفارت عربستان سعودی در جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه بطور رسمی فعالیت خود در تهران را آغاز کرده است.
 
۱۶ خردادماه امسال نیز سفارت و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ریاض و جده عربستان و نمایندگی دائم کشورمان نزد سازمان همکاری اسلامی بطور رسمی بازگشایی شد.
پرچم عربستان در مشهد برافراشته شد
برچسب ها: عربستان ، سفارت ، مشهد ، پرچم
ارسال به دوستان
فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است