فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۰۷۲۰
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۲

پرسپولیس شرایط قهرمانی در آسیا را ندارد

پرسپولیس شرایط قهرمانی در آسیا را ندارد
پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی درستی انجام نداده و با توجه به این که شرایط سایر تیم‌های آسیایی از نظر بازیکن و امکانات نسبت به ما متفاوت است و بازیکنان تراز اول دنیا را جذب کرده‌اند،  فکر نمی‌کنم امسال برای مدعی بودن در آسیا شرایط خوبی داشته باشیم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا گفت: پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی درستی انجام نداده و فکر نمی‌کنم امسال برای مدعی بودن در آسیا شرایط خوبی داشته باشیم.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از روند نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس هر چند در یک یا دو پست مشکل دارد اما با بازیکنانی که جذب کرده شرایطش خوب است. هر چند معتقدم تیمی که می‌خواهد در آسیا شرکت کند نسبت به سایر رقبای خود در آسیا کمبودهای زیادی دارد و نمی‌توانیم خود را با آنها مقایسه کنیم. قطعا خریدهایی که سایر حریفان آسیایی انجام می‌دهند اصلا قابل مقایسه با خرید تیم‌های ما نیست. با این وجود امیدوارم پرسپولیس با تقویت خط حمله خود بتواند با آمادگی بهتر و تعداد بازیکنان بیشتری در قهرمانی آسیا شرکت کند.

برنامه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا

وی گفت: تصور من بر این است که پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا برنامه‌ریزی درستی انجام نداده و با توجه به این که شرایط سایر تیم‌های آسیایی از نظر بازیکن و امکانات نسبت به ما متفاوت است و بازیکنان تراز اول دنیا را جذب کرده‌اند،  فکر نمی‌کنم امسال برای مدعی بودن در آسیا شرایط خوبی داشته باشیم.

باید با نعمتی و کامیابی‌نیا بهتر خداحافظی می‌کردند

پیشکسوت پرسپولیس همچنین درباره جدایی سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا از پرسپولیس اظهار کرد: این دو بازیکن می‌توانستند در شرایط بهتری از پرسپولیس جدا شوند نعمتی و کامیابی‌نیا برای موفقیت پرسپولیس سال‌های زیادی زحمت کشیدند و باید بهتر از آن‌ها خداحافظی می‌کردیم. هر چند زمانی که بازیکنی از این تیم جدا می‌شود برنامه خاصی برای آن‌ها وجود ندارد و حتی در دوره‌های قبل نیز شاهد این موضوع بودیم. فکر می‌کنم برای اسطوره‌ها و بازیکنانی که برای پرسپولیس زحمت می‌کشند باید شرایط ویژه‌ای رقم بخورد.

بادامکی همچنین در پایان در پاسخ به این پرسش که این روزها در نقل‌وانتقالات شاهد پرداخت ارقام عجیبی به بازیکنان هستیم، نظر شما در این خصوص چیست؟ افزود: در بازار نقل و انتقالات این گونه مسائل طبیعی است. مدیر برنامه‌ها سعی می‌کنند با بالاترین قیمت بازیکنی را جابه‌جا کنند. متاسفانه در این زمینه نظم خاصی در بازار نقل و انتقالات نداریم و همین امر سبب می‌شود تا خیلی‌ها از این قضیه سوءاستفاده کنند. شاید در این میان کمترین دستمزد به بازیکن برسد و بیشتر مدیر برنامه‌ها درآمد کسب کنند تا بازیکنان!

برچسب ها: پرسپولیس ، قهرمانی ، آسیا
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید