فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۸-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۴۴۵۸
انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۸-۰۳-۱۴۰۲

دمای زابل پس از ۱۵ سال به ۵۰ درجه رسید

دمای زابل پس از ۱۵ سال به ۵۰ درجه رسید
بیشینه دمای زابل به ۵۰ درجه در فصل بهار رسید که گرمترین شهر ایران شد.
 مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای شهرستان زابل امروز یکشنبه بعد از ۱۵ سال به ۵۰ درجه سلسیوس در فصل بهار رسید و گرم‌ترین شهر ایران شد.
 
محسن حیدری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عصر امروز ۱۸ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان دمای بالای ۴۰ درجه را به ثبت رساند که «زهک» و «هامون» با ثبت ۴۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین روز خود را در فصل بهار تجربه کردند.
 
وی ادامه داد: همچنین دمای شهر زاهدان در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۳ درجه سلسیوس رسید که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲ درجه گرم‌تر شده است.
 
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی، تا شنبه در مناطق شمالی و مرکزی و جنوبی استان افزایش محسوس دما رخ خواهد داد و احتمال رخداد دماهای حدود بیشینه مطلق بلندمدت وجود دارد.
 
وی توصیه کرد: در روزهای آتی با توجه به افزایش محسوس دما از ترددهای غیرضروری در فضای باز به ویژه اواسط روز تا بعدظهر خودداری و تامین، توزیع و مصرف بهینه آب و برق مدیریت انجام شود.
برچسب ها: زابل ، گرما
ارسال به دوستان
«حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟