فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱-۱۱-۱۴۰۱
کد ۸۷۸۰۹۶
انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۱-۱۱-۱۴۰۱

شهرداری تهران عذرخواهی کرد

شهرداری تهران عذرخواهی کرد
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه در معابر منطقه ۲ و ۵ مشکل تردد وجود داشت، تصریح کرد: همین روند موجب شد که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود که ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به مشکلات ایجاد شده برای شهروندان در پی بارش برف روز گذشته در پایتخت،گفت: از مردم به دلیل مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
 
به گزارش ایسنا، علیرضا جعفری در این باره اظهار کرد: حجم بالای برف و میزان بالای تردد خودروها در معابر منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شد که متاسفانه به رغم فعالیت ده ها هزار نیروی خدماتی و ماشین‌آلات و تجهیزات برف روبی نشد تا تسهیل صددرصدی تردد را فراهم آوریم.
 
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام اینکه در معابر منطقه ۲ و ۵ مشکل تردد وجود داشت، تصریح کرد: همین روند موجب شد که مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شود که ما از مردم عذرخواهی می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: برف روبی و برف تکانی از صبح دیروز تا پاسی از شب ادامه داشت و سپس یخ‌زدایی آغاز شد و تا صبح امروز ادامه پیدا کرد. نیروهای ما ۲۴ ساعت گذشته را در سطح معابر مشغول خدمات‌رسانی بوده‌اند تا برای امروز صبح مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.
 
جعفری تاکید کرد: ما دنبال بهانه‌جویی نیستیم اما حجم برف سنگین و تردد در معابر زیاد بود؛ با توجه به اینکه بارش برف روز پنجشنبه اتفاق افتاد و سه روز تعطیلی داشتیم برخی شهروندان برای استفاده از نشاط ایجاد شده از بارش برف در معابر تردد و یا قصد خروج از شهر را داشتند و همین ترافیک سنگینی را ایجاد کرد که با وجود هماهنگی با پلیس راهور، باز هم متأسفانه مشکلاتی ایجاد شد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ یک از معابر اصلی تهران یخ زدگی ندارند، درباره دسترسی مردم به کیسه‌های شن در سطح شهر، یادآور شد: در مواردی با بارش برف برخی شهروندان با مراجعه به مخازن، از کیسه‌ها برای محوطه های حیاط ساختمانشان یا حتی بازگشایی معابر جنبی استفاده می‌کنند که منجر به خالی‌شدن برخی مخازن می‌شود که البته معتقدیم باید برای استفاده سایر شهروندان، شارژ مخازن سریع تر صورت بگیرد.
 
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در ۳ هزار نقطه در شهر، مخزن دپوی شن مخصوص به کار گرفته شد، گفت: هنوز هم مخازن در معابر وجود دارد که البته تعدادی از آنها به دلیل استفاده خالی می‌شود اما ظرفیت تعداد زیادی نیز تکمیل است؛ ما مجدداً مخازن خالی را شارژ خواهیم کرد که مشکلی برای شهروندان در بارش‌های احتمالی پیش نیاید.
 
وی با تاکید بر اینکه شارژ مخازن همزمان با بارش‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: وقتی اعلام می‌کنیم ۱۰ هزار نفر نیروی خدمات شهری در سطح شهر خدمات‌رسانی می‌کنند، تمام این افراد شن‌پاشی انجام نمی‌دهند؛ بلکه تعدادی نیز با هدایت معاونین خدمات شهری مناطق نسبت به شارژ مخازن اقدام می‌کنند.
ارسال به دوستان
وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و کانادا و احتمالا بوسنی ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت