۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۸۸
کد ۸۵۲۲۴
انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۲-۰۷-۱۳۸۸

وقتی صهیونیست ها بر فرزند فاضل امام(ره) ترجیح داده می شوند!

به راستی کیهان که در طول 12 سال گذشته، سایه به سایه خاتمی را تعقیب کرده، چرا آن زمانی که دیدار ادعایی خاتمی و سوروس انجام شد، دست به این افشاگری نزد؟

عصرایران - سیدمحمد خاتمی، رییس جمهور پیشین ایران با جرج سوروس، ملاقات محرمانه داشته است. سوروس، از صهیونیست هایی است که پشتیبانی مالی و تدارکاتی انقلاب های رنگی در جهان را بر عهده دارد.

پس از آنکه جنبش سبز نیز در ایران مبادرت به کودتای رنگی کرد و انقلاب مخملین به راه انداخت، کاشف به عمل آمد که پدر معنوی انقلاب های رنگی پشت سر ماجرای ایران نیز بوده و چندی پیش هم با سید محمد خاتمی جلسه محرمانه ای داشته است.

بدین ترتیب کاملا مشخص است که آنچه بعد از انتخابات در ایران رخ داده، نه یک اعتراض درونی بلکه یک پروژه بیرونی بوده که در بیرون، افرادی مانند جرج سوروس و بنیاد "جامعه باز" وی هدایت آن را به عهده داشته اند و در درون نیز افراد خود فروخته ای مانند خاتمی آن را عملیاتی کرده اند.

آنچه خواندید، خلاصه ای است از تلاش رسانه های یک جریان خاص سیاسی و در راس آنها کیهان که در روزهای اخیر از هیچ تلاشی برای تخریب چهره های جناح مقابل و تبدیل فضای جامعه به "فضای اتهام" دریغ نمی کنند و ماجرای ملاقات سوروس و خاتمی نیز یکی از این مصداق های این روند نامبارک است.

کیهان و رسانه های اقماری اش مستند خود را برای اثبات اینکه "خاتمی خائن" با "سوروس صهیونیست" ملاقات داشته است را در دو چیز قرار داده اند: اول، اظهارات کیان تاجبخش در دادگاه که گفته بود خاتمی با سوروس دیدار داشته و دوم، خبری منتشره در برخی رسانه های غربی که طی آن ادعا شده بود که سوروس گفته با خاتمی دیدار کرده است.

پس از انتشار این اخبار که جزو تیترهای برتر کیهان دوستان قرار گرفت، سید محمد خاتمی، با انتشار جوابیه ای تصریح کرد که نه سوروس را می شناسد و نه تاکنون با وی دیداری داشته است.

با این حال جریانی که اصرار دارد بگوید "الا و بلا خاتمی و سوروس با هم دیدار کرده اند" کوتاه نیامد و حتی کیهان در توضیحی که بر جوابیه خاتمی نوشت، اعلام داشت که ترجیح می دهد اظهارات سوروس مبنی بر ملاقات را باور کند و نه توضیحات خاتمی درباره عدم ملاقات.

البته متعاقب این اصرارها و انکارها، دفتر جرج سوروس نیز طی اطلاعیه ای رسما اعلام داشت که اخبار منتشره درباره ملاقات خاتمی و سوروس صحت نداشته و چنین دیداری هرگز رخ نداده است.

حال این سوال از برادران اصولگرا پرسیدن دارد که در قاموس اصولگرایی، آیا اظهارات منتسب به جرج سوروس صهیونیست آن هم در رسانه های غربی حجیت دارد یا سخنان یک مسلمان روحانی که 8 سال نیز با رای مردم و تنفیذ ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی رییس جمهور بوده و امام راحل (ره) نیز او را "فرزند فاضل" خطاب کرده است؟

آیا در شرایطی که رهبر معظم انقلاب تصریح می دارند اظهارات متهمان در دادگاه علیه افراد دیگر فاقد حجیت شرعی و وجاهت قانونی است، استناد به سخنان یک متهم (تاجبخش) علیه خاتمی در تریبون دادگاه، اصولگرایانه و مبتنی بر پیروی از ولایت فقیه است؟آیا این است معنای پیروی از ولایت فقیه ، آن هم از سوی کسانی که ادعای ولایتمداری آنها گوش زمین و زمان را کر کرده است؟!

به راستی کار جامعه ما به کجا کشیده است که مدعیان مسلمانی و ارزشگرایی صهیونیست ها را بر داخلی ها و نیروهای انقلاب اولویت می دهند؟

به راستی کیهان که در طول 12 سال گذشته، سایه به سایه خاتمی را تعقیب کرده، چرا آن زمانی که دیدار ادعایی خاتمی و سوروس انجام شد، دست به این افشاگری نزد ولی اکنون که نیاز است برچسب انقلاب مخملی به خاتمی بچسبد، ناگهان یادشان افتاده که دست خاتمی در دست صهیونیست بزرگی به نام سوروس بوده و لابد، خون های ریخته شده برای انتخابات نیز بر گردن خاتمی است!

ای کاش کمی هم تقوا و خدا ترسی در وجود سیاستمداران و ما رسانه نگاران وطنی باشد که جامعه افسرد از دست بی اخلاقی ها و بی بندوباری های سیاست و رسانه!
 
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
ممنون از سایت عصر ایران, خاتمی محبوب قلب ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاک بر سرها!
چرا از سفر رییس جمهوری چیزی نمی زند؟ آیا رسالتی که میگید اینه؟
شما منافقین از صهیونیستها هم بدترید! همیشه در طول تاریخ اسلام بیشترین ضربه از ناحیه شما منافقین بوده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سی سال است که هر چه را که این رسانه های غربی ادعا میکنند میگویم دروغ است! اما این چند سال بعضی چیزها را که اینها ادعا میکنند میگویم راست است !یک بام ودو هوا خوب نیست یا زنگی زنگ یا رومی روم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
کاشکی این خبر تکذیبه مربوط به بتیاد سوروس را درج نمی کردید!الان امثال کیهان همین را تیتر میکنند که این هم از ترفندهای بنیاد سوروس است که رد گم نماید! تا ایادی خود را از دست ندهد!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
به قول خاتمی( کثر الله منه ) بعضی برای فرار از لیبرالیسم به دامان فاشیسم پناه آورده اند...
ترقی اندر این کشور محال است / که در این مملکت قحط الرجال است...!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
دستتون درد نكنه. به حق تفسير غير قابل توجيهي است كه حتما كيهانيان با آسمان ريسمان بافتن تو جيهش مي كنن. حناي آنها ديگر رنگي ندارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمی با توجه به عملکرد خود ثابت کرد دشمن ولایت فقه و امام (ره ) است
ناشناس
-
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
احسنت و مرحبا به عصر ايران ،‌ از حق گويي و جسارت شما در بيان حقايق كمال تشكر را دارم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
به والله که این کیهان بی انصاف است
ناشناس
Belgium
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
پریشب مصاحبه خبرنگار کلیمی کانال فرانس 2 فرانسه از احمدی نژاد پخش شد ، حال باید گفت احمدی نژاد در دست کلیمی ها دارد؟
اسم خبرنگار داوید جوداس است.
...
ناشناس
Russian Federation
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
((خاتمی با توجه به عملکرد خود ثابت کرد دشمن ولایت فقه و امام (ره ) است )) دوستان لطفا چند نمونه از عملکرد ضد ولایت فقیهی و امامی خاتمی را ذکر بفرمایند تا ما هم توجیه بشویم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
اقای خاتمی انسان با شرافتی است و اگر کمترین کوتاهی از او دیده میشد قطعا در مناظره های انتخاباتی از سوی برخی عنوان میشد. از مسولان تقاضا دارم با عوامل کیهان برای این توهین به اقای خاتمی برخورد جدی شود. ضمنا از عصر ایران به دلیل رعایت انصاف و اخلاقیات تشکر میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
دروغگويي كيهان به همه ثابت شده است .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
آقاي خاتمي چرا از كيهان شكايت نمي كند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
تنها چيزي كه عصر ايران ندارد انصاف است اگر هر ادم بيطرفي فقط سه روز مطالب اين سايت را مطالعه كند متوجه تعلق خاطر ان به اصلاحات ميشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
ميدونم نظر مخالف را تاييد نمي كنيد
ولي به هرحال براي خودتان مي گويم كه ملا شدن چه آسان آدم شدن چه مشكل
چه ربطي داره خاتمي روحاني هست كه باشد اين آقا رويه اي صهيونيستي دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
شريعتمداري دشمني است در لباس دوست كه بايد توجه بيشتري به او و تحركاتش شود. هدف او متلاشي كردن نظام از درون است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
درود بر هر که به فکر ایرانه
درود بر خاتمی و عصر ایران
ناشناس
Iraq
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
درود بر عصر ایران که رسالت خود را در این جند ماه به خوبی انجام داد. درود بر شرفتان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمی با این چیزا خراب نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمی ، بزرگترین خائن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
ملاک حال فعلی افراد است خاتمی هر چه هست از بعلم باعورا بهتر نبوده و نیست از منضطری و صانعی هم بهتر نبوده و نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
درود برخاتمی مسمانی که اسلام را شناخته است وانسانی که میداند انسانیت چیست این وصله ها به چنین انسان والایی نمی چسبد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سوال شما از كيهان بيجاست!! ملاك حال افراد است. رفتار الآن خاتمي چه ربطي به هنگامي دارد كه امام راحل از او تعريف كرد؟؟ اين رفتار شما دقيقا نشان از شخص پرستي است.
خاتمي يا هر كسي ديگر تا وقتي در صراط حقيقت قرار داشته باشد هيچ هراسي نبايد از حرفهاي صد من يه غاز داشته باشد ولي وقتي از صراط حقيقت منحرف شد پناه به تعريفهايي برده ميشود كه زمان آن گذشته است. دقت كنيد رفتار خاتمي را در زمان حاضر با گذشته ي او!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
با نظر اون دوستی که گفته "شريعتمداري دشمني است در لباس دوست.." کاملا موافقم. بنظرم شاید نفوذی باشد. تا حالا که جز آشوب کاری نکرده
ناشناس
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
رسوا شود هر كه در او غش باشد. آقاي شريعتمداري و همفكرانش روزي پاسخ خيانت‌هايشان را خواهند داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
چرا دروغ می نویسید کیهان آرزو کرد حرفهای خاتمی درست باشد اما بهتر است به دنبال واقعیت گشت و الا خاتمی قبل از این هم با دست دادن به نامحرم در ایتالیا و دست گذاشتن پشت یک دختر محجبه در یک جشن عمومی و ...وجهه خود را بین متدینین خراب کرده نمیشه که همش دروغ باشه فیلمهایش موجود است
ناشناس
Netherlands
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
عصر ایران ثابت کردی اصالتا سبز سبزید..خدای همیشه سبز نگهدارتان باد..از این به بعد شما هم به لیست گلهای سبز اضافه شدید ما هم همه جوره از این عشق خالص حمایت خواهیم کرد هزاران با دمتون گرم و چشم دشمنان متحجر و تنگ نظرتان کور باد....حتی اگر فیلتر شوید باز هم چیزی از عظمت شما کم نخواهد شد...
ناشناس
Malaysia
۱۶:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمی همیشه بزرگ می مونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
بقول شیر فرهاد برره این شریعتمداری ..........؟ ها اینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
نمي دونم چرا با اين همه دروغ پردازي ، كيهان تعطيل نمي شه!
تا كي اين بنگاه دروغ پراكني بايد به كار خودش ادامه بده!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
منظورتون از فرزند فاضل امام، خاتمی که نیست؟!!
زمان همین ایشان بود که امام را به موزه تاریخ سپردند و صدا ی یاشن درنیامد.
همین ایشان بود که انواع و اقسام بی آبرویی ها را به نظام نسبت داد و سعی کرد میراث امام را در انتخابات نابود کند.
به علاوه اگر اعتراف سوروس را هم نادیده بگیریم، تطبیق مو به موی عمل خاتمی را با توصیه های سوروس و انقلاب های مخملی را نادیده گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
اولاً که کیهان همچین چیزی نگفت آرزو کرد. دروغ ممنوع.
متأسفانه خاتمی با لباس پیامبر از همان سالی که معلوم نیست از کجا پیداش کردند در حال فریب مردم بود و هست. خدا ..... کند.
خوب شد لااقل به خاطر این حرف رهبر صحبت هاشون برای یک دفعه هم که شده گوش کردید. منظور رهبر بیشتر به خانواده هاشمی بود نه امثالی مثل خاتمی و موسوی و کروبی و .... که دیگه از دور خارج شدند. این ها مستحق اعدام هستند حالا اگه کوتاهی می کنند خدا داند....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
درسته که آقای خاتمی در یک دوره ی زمانی فرزند فاضل امام(ره) بوده اند اما آدمها تغییر میکنند....شاعر میگه:با علی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش روست..!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
مگر نديد كه درمورد امار ميزان علاقه ايرانيان به رابطه با امريكا كه چند سال قبل منتشر شد كيهان چه ها كرد ولي حالا خودشان با خوشحالي ان را وباذكر منبع امريكايي ان راچاپ مي كنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمي به انقلاب ضربه زد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
اگر روزی کیهان به شکل آدم در بیاید حتما شبیه پینوکیو خواهد بود که ارتفاع دماغش تا آسمان هفتم رفته، تصور کنید!
با این نوشته ها فقط آبروی خود را میبرند وگرنه ما حامی همیشگی خاتمی هستیم و رسوایی حسودانش را آرزو میکنیم.
ناشناس
Thailand
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خدا لعنت کند هر که را که به ملت ایران خیانت می کند از خواننده گان عزیز توقع اهانت به خبر رسان و جامعه خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سنت الهي تكرار شد و كيهانيان به آخر خط رسيدند كيهانيان پنداشتند كه از سنت الهي راه گريزي خواهند داشت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
زماني مي شود كه مي گويند خاتمي امير كبير بود ، مصدق بود ، ما تازماني كه انسانها زنده اند قدر نمي دانيم بعد از رفتن آنها مي فهيميم كه چه بودند و چه كردند يك ضرب المثل تركي ميگويد : اولوم قدريمي بيلسن يا گديم قدريمي بيلسن
ناشناس
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
بسيار ممنونم از عصر ايران. مطلب مهمي را عنوان كرديد. درود بر خاتمي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
جمع کنید این بازی هارو - کیهان که وضعش معلومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
دمتون گرم. سایت خوبی دارین. تو این شرایط که اصلاح طلبان دارن به سمت رادیکالیسم و افراط پیش میرن، رویه متعادل شما ستودنی است. ضمن این که دفاع بجا از اصلاح طلبان و هم انتقاد بجا از آنها باعث ایجاد رشد جایگاه اونها میشه.
لطفا درباره خروج و علل واقعی مهاجرت نخبگان از کشور هم چیزهایی بنویسید. تو دانشگاه ما که هم وضعیتش و هم رشدش افتضاحه.
ضمنا تو سایت الکسا رتبه شما رو سوم دیدم. رشد خوبی داشتید، خداقوت و موفق باشید. یک دانشجوی دکتری برق دانشگاه شریف.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
motoassefam barayeh motohajjerin nadan doshmanan vagheei emam...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سلام
خاتمی اگر میخواست کاری بکند که احتیاج به کودتای مخملی نداشت.چند سال پیش ای همه رای داشت و طرفدار داشت و اگر میخواست کاری بکند همان سالها میکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
درود خدا بر تو ای سید نواده پیامبر.
حال و روز کیهان و آدم هاش برای مردم روشن است و شکی نیست که باید مخالف هر خبر و تحلیل از کیهان را باور داشت.
ناشناس
-
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
امام در وصيت نامه خود اورده اند كه اگر من از كسي تعريف كردم اين تعريف مربوط به همان زمان بوده است .منظور امام واضح است اگر كسي از ارزش هاعدول كرد ديگر به نظام اسلامي تعلق ندارد چه برسد كه فرزند فاضل امام هم باشد .نعوذ وبالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
صدمه اي كه اسلام از آخوندهاي فاسد مي خورد از محمدرضا (شاه ملعون) نمي خورد. امام خميني (ره)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
با سلام . در باره روزنامه کیهان باید گفت که : از کوزه همان تراود که در اوست . باتشکر از صداقت شما .
ناشناس
-
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
دوستی گفت خاتمی اسلام را شناخته به پیر به پیغمبر اسلام دست دادن با نا محرم و سر فرود آوردن جلو اجنبی نیست
ناشناس
Finland
۲۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
aman az daste in keyhanchiha.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سلام اصلا مهم نیست که مطلب من رو ننویسی.
ولی عزیزم شما اگه نعوذ بالله پیامبر میشدی دست حضرت مسیح رو می بستی او نم از پشت.چرا؟
شما ماشالله میخوای چه جوری و چه مرده هایی رو زنده کنی!!
این بندگان خدا رو چه جوری میخوایید بشوریدشون و زنده کنید خدا عالمه.
اگه ایشون با سوروس ملاقات نداشته پس ننه جون آقای کروبی ملاقات داشته.
لابد ننه جون ایشون با هنتینگتون ملاقات داشته سر بحث پساسکولاریزاسیون در جامعه اسلامی.
لابد ننه جون آقای کروبی در ایتالیا با دختران اجنبیه دست داده.
لا اقل مرد باشید خودتونو به ولایت فقیه و امام نچسبونید مثل مرد بگید چه کاره اید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
عیار خاتمی خیلی بالاتر از این حرفها است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
این طفلک "حسین شریعتمداری" آدم بدی نیست، فقط تنها مشکلش اینه که حس تخیلش خیلی قویه! جوگیر که بشه میشه یه پا "ژول ورن!" و شروع میکنه به ساختن داستانهای تخیلی. جریان مشایی رو که یادتون هست! تا دید فضا علیه مشائیه، گیر داد به پاچه مشایی و شروع کرد به گفتن اینکه مشایی ستون پنجم انقلاب مخملیه! و داشت خیز بر میداشت که دست مشایی رو بذاره تو دست یزید و چنگیز خان مغول و جورج سوروس و منافقین و استکبار جهانی و ... که با تذکر و اشاره آقا به خودش اومد و از خواب بیدار شد و معذرت خواهی کرد و اعتراف کرد که جوگیر شده و زیاده روی کرده!!. اگه حرفهاش سند و مدرک داشت که پای حرفش وامیستاد.
خیلی جدی نگیریدش!!
ناشناس
Netherlands
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
سنگ بدگوهر اگر کاسه زرين بشکست/ قيمت سنگ نيفزايد و زر کم نشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
من قبلآ يکي از خوانندگان کيهان بودم ولي چند وقتي است که تازه فهميدم پولم را براي خوندن دروغ و تهمت ميدادم .خاتمي سرمايه و مايه مباحات ما در عرصه سياسي است .و به قول معروف هر که با مش بيش برفش بيشتر بعضي ها چشم ديدن محبوبيت ايشان را ندارندتا کور شود هر آن که نتواند ديد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۲
0
0
خاتمی به راستی فرزن فاضل و معنوی امام(ره) و آزاد مردی است که در تاریخ برجستگان آیران زمین نامش جاودانه خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خدا عاقبت این مسلمانان را بخیر کند چه آسان بهم تهمت میزنند / کاش میترسیدیم از روزی که این ادعا ها ثابت کردن دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
از خدا بترسید دست از تهمت بردارید انشااله بزودی تهمت زنندگان رسوا می شوند درود بر خاتمی موسوی و یارانشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خاتمی در تمام طول مدتی که مصدرکار در کشور بوده به انقلاب و اسلام خیانت کرده و ضربه زده . او هرگز نسبتی با حضرت امام نداشته بلکه همیشه کمر به نابودی خط امام بسته بود ، در هشت سال ریاستش مبدع انواع و اقسام توهینها و خباثتها به امام و اسلام و حضرت پیامبر و ائمه اطهار بود . هنوز سال 78 از یادها نمیرود . او اصلامسلمان نیست و احتمالا بهائی و صهیونیست است او بجز ضدیت با اسلام وانقلاب فردی بی هویت و بی شخصیت است كه از رفتارش در خارج و نیز بازگذاشتن دست فاحشه ها در کشور و نیز رواج بی بندوباری در روابط زن ومرد ثابت میشود ... حالا فرقی نمیکند که او سوروس را وسوروس اورا ملاقات کرده یانه و چه لاسی باهم زده اند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
تو یکی خفه شو.آقای خاتمی کسی بود که به تو یکی فهموند که حق داری حرف بزنی که کاش نمیکرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
از کی تاحالا خاتمی فرزند امام شده اونم فرزند فاضل
خیلی با مزه بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خونهای ریخته شده به گردن خیلی هاست که البته خاتمی اول لیسته.عصر ایران!بیخود سنگ خاتمی رو به سینه نزن که خیلی وقته قبر خودشو کنده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
امام راحل (ره) نیز او را "فرزند فاضل" خطاب کرده است؟ امام خمینی :میزان حال فعلی افراد است .
ناشناس
-
۰۳:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
بجای تهمت زدن بدنبال رسالت رسانه ای خود بوده و صحت و سقم خبر را مشخص کنید اگر حقیقت دارد توضیح بخواهید و اگر دروغ است از کیهان شکایت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
با سلام.من نميدونم اين خبر صحت دارد يا نه. ولي در اين 30 سالي كه كيهان را ميخوانم هيچوقت بدون دليل و مدرك حرفي نميزند.كمي صبر داشته باشيد. زمان مشخص ميكند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
راستی برادران عزیزی که اینهمه به سید بزرگوار اهانت می کنند ؛ تنها لحظه ای صبر کنند و کمی اندیشه را هم تجربه نمایند ؛به خدا حیف هست که اینو تجربه نمی کنید ، دهن برای گفتن اندیشه هاست ، نه برای تکرار یاوه عده ای فرصت طلب سود مانند شعبان بی مخ و برادر حسین که دنبال منویات خود هستند.کمی اینو اندیشیدن را تجربه کنید مطمئن باشید مشتری همیشگی می شوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
هوالمحبوب
تعجب ما از شماست که بعد از گذشت این چند ماه و عمق خیانت و جنایت و خودفروشی سران دوم خرداد مانند کسانی که انگار هیچ خبری نبوده دم از 8 سال رئیس جمهوری و تنفیذ آن از سوی رهبری عزیز انقلاب می زنید اما خیانتهای این آدم را و مدیریت این آدم را بر کروبی و موسوی و جنبش به اصطلاح سبز که یقینا دشمن ترین جریانها با اصل انقلاب و همه باورهای انقلابی این کشور است به نظرم مدیریت سایت عصر ایران توجه بیشتری نسبت به این مقالات باید داشته باشد چرا که فرزندان انقلابی این سرزمین مطمئنا با حساسیت فوق العاده نسبت به جریانات توطئه و عوامل آن در رسانه ها توجه دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خوشحالم که روزی نامه ای کم تیراژ وخود مختار؟؟بی محتوا مطالبی را که درشان ملت ایرا ن نیست با قلم آلوده اش که پشیزی نمی ارزد بر روی کاغذهائیکه با پول بیت المال هزینه میشود نگاشنه میشود بشکند این قلمهای زهر آگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
شايد پيام من كمي دير شده باشد ولي شما عصر ايرانيها با آنكه مي دانيد در انتشار اخبار صادق نيستيد ولي خوب بر واقعيتها اشراف داريد چون در هر حال از جامعه ي مطبوعاتي كشور هستيد و صددر صد با تيتر خبري خودتان نيز موافق نيستيد ولي اين را مي گويم كه من خدا مي داند با آنكه به اصلاحات زياد دل خوشي ندارم ولي آقاي خاتمي را دوست دارم ولي اين سوال است كه اگر كسي در جامعه با گروهي يا طراحان افكار پليدي عليه كشور و انقلاب كه خون هزاران شهيد ، كه از پاكترين فرزندان انقلاب بودند آبياري شده ، هم صدا باشد يا حد اقل برائت خود را از اين تفكرات بيان نكند مردم چه برداشتي مي كنند پس از دست رفتن آبرو و محبوبيت آقاي خاتمي بي ربط از اقدامات خودشان نيست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
ضربه ای که اسلام عزیز از متحجرین و مقدس نماها خورده است از دشمنان خارجی نخورده است . امام خمینی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
در اينگونه موارد مصداق جمله[نگاه نكنيد چه كسي ميگويد، ببينيد چه ميگويد] كاملا وارونه است!
آقايان دست اندركار در كيهان اگر روزنامه هايشان را در دستگاههاي دولتي نفروشند، ميفهمند كه چند درصد از مردم به خواندن مهملاتشان راغبند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
حالا شما چرا سنگ خاتمی رو اینقدر دیر به سینه میزید! (منافقین از کفار بدترند ) یادتون نره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خاتمي صرفا حرفهايي مي زند كه خود آنها را باور ندارد چون از جاهاي ديگري اقتباس مي كند چطور چنين شخصي ادعاي داشتن تئوري براي جهان پوياي امروز را دارد؟؟؟
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
هیچکس و هیچ رسانه ای مثل کیهان نمیتواند به ایران آسیب بزند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
برای عصر ایران متاسفم که برخلاف ادعای رسانه ای بودنش هیچ آگاهی و اطلاعی از سایر رسانه ها ندارد،عصر ایران بهتره خودشو مثل قبلا ها بی طرف نگه داره و وارد گود نشه!!!
آقایون عصر ایران توجه کنند که تنها روزنامه قابل اعتماد در سطح کشور فقط کیهان هستش و بس.
ضمنا کیهان فقط ادعای سوروس را از زبان خودش منتشر کرده ........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
شما انتظار دارید سوروس بگوید با خاتمی دیدار کرده و مهره خود را خراب کند. منافقین رسوا می شوند. این سنت الهی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خاتمی سرور تمامی ملت ایران زمین درود بر خاتمی سلام بر عصر ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
به نظر من روزنامه کيهان با نشر اکاذيب و تهمت به شخصيت هاي مورد تاييد نظام به دنبال ايجاد تفرقه و براندازي نظام مي باشد که و الا اين تهمت ها دقيقا خواسته صيهونيست و غرب در جهت تفرقه و تضعيف ايران آزاد مي باشد بهتر است کارشناسان به دنبال رد پاي بيگانگاه در پشت پرده کيهان و امثالهم باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
درود بر وجدان پاکتان ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
روزنامه کیهان ننگ ما اصولگرایان شده است . آقای شریعتمداری ! انصاف داشته باشید از فردا دیگر روزنامه شما را نخواهم خواند .
درود بر رهبری و زنده باد خاتمی و هر ایرانی وطن پرست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
سايت محترم عصر ايران ما به روزنامه كيهان و اقاي شريعتمداري خيلي توجهي نمي كنيم اين اقايان هم تند مي روند اما انصاف داشته باشيد مگر فرزند فاضلي كه امام در مورد اقاي خاتمي فرمودند براي هميشه ايشان انرا گفتند و امام در وصيتنامه شان تكليف اين تعاريف ها را مشخص كردند وفرمدند اگر از كسي تمجيدي صورت گرفت مربوط به همان زمان است اما مگر در دوره حكومت اقاي خاتمي وبوسيله ياران ايشان نبود گه گفتند افكار امام بايد به موزه سپرده شود مگر در زمان اقاي خاتمي نبود كه ياران بسيار وفادارش وحاميان اتشينش مي گفتند امام حسين كشته خشونت پدرش شد مگر در زمان ايشان نبود كه اجازه دفن چند شهيد گمنام را در دانشگاه نمي دادند همان شهدايي كه هر چه داريم از انهاست كه همان امامي كه اقايان خودر فرزند فاضلش مي دانند فرمودند خانواده هاي شهدا چشم وچراغ اين ملتند چه برسد به خود شهدا كه هستي خودرا فداي اسلام واين ملت كردند ومسايل بسياري ديگر كه در دولت ايشان اتفاق افتاد واين فرزند فاضل كه بايد محكوم مي كردند ونكردند واز همه اين افراد قاطعانه حمايت نمودند مگر حاميان اقاي موسوي نبودند كه در تهران اينهمه اشوب بپا كردند مگر انها نبودند كه اموال بيت المال را به اتش كشيدند مگر انها نبودند كه باعث كشته شدنافراد از هر دو طرف شدند ايا اگر امام زنده بود ايشان را فرزند فاضل خطاب مي كردند مگر اينكارها با حمايت خاتمي وموسوي وكروبي وهاشمي صورت نگرفت اگر امام زنده بودند يقينا با انها برخورد مي كردند برادر ان عزيز براي قضاوت كردن در مورد افراد نيازي به تعاريفها وتمجيدها نيست عملكردها را كه ببينيم مي توانيم قضاوت كنيم حال كيهانيها بگويند يا نگويند بعضي از اقايان مي گويند ايشان همان كسي است كه بيست ميليون راي از طرف ملت كسب كردند اين ملت هم همان ملتي هستندكه بعداز اتمام رياست ايشان اگر اورا باز مورد تاييدشان بود به انهايي كه طرفدارش بودند ودر انتخابات سال 84 شركت كردند راي ميداد اما ملت كسي ديگر را برگزيد در اتخابات سال84 كسي نمي تواند ايراد وارد كند چون مجريانش وزارت كشور اقاي خاتمي بود وهمه كاره اشخودشان بودند من از اين سايت محترم انتظار دارم مانند تابناك نباشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خدا به نوح.ع. گفت این دیگر پسر تو نیست چون صالح نیست:تکلیف فرزند خوانده های امام که روشن است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
آقای خاتمی فرزند فاضل امام هستن. کيهان با کی سر سازش داره؟ از ولايتمداری هم فقط داد و بيدادشو بلده! دستش برای همه رو شده و مردم فرق منافقين با دوستداران نظام را فهميدن!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
به خدا که هر چی میکشیم از این تند روی هاست در عجبم که چرا اینها اینهمه طرفدار دارند .کیهان و شریعتمداری مثل خوارج هستند ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
اگر مردند رسما از امریکا واسراییل وانگلیس برائت بجویند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
اگر آقای خاتمی آدم راسگویی بود دست دادنش با زن نامحرم را تکذیب نمی کرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
اقای کیهانیان و اطراف تند رو انها خبر ندارن محبوبیت خاتمی انقدر زیاد که اینا فکر شم نمی کنن اینا به خاتمی نمی چسبه حالا کیهان هی خالی ببنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
عصرایران با توام! الکی خودتو بی طرف جلوه نده... تو هم یکی از اون سبزکای لجنی هستی که داره توی پوشش رسانه ای ادامه حیات میده ... 1: اگه خاتمی با سوروس ملاقات نداشته و تکذیب میکنه چرا از کیهان شکایت نمیکنه . 2: حالا امام راحل(ره) یه حرفی در مورد این خاتمی زده ملاک حال افراد هستش پس الکی انگ خوب بودنو نمیخواد به این منافق بچسبونی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
میدونید که خود آقای سورس گفته که با خاتمی ملاقات کرده......البته شاید بهش قرص روانگردان دادن!!!!!!!!! مثل جنا ب ابطحی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
زنده باد خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
احسنت
من خودم رو یک اصولگرا میدانم
ولی این رفتار شایسته ی گفتمان اصولگرایی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
خاتمي چه ملاقات کرده باشد و چه نکرده باشد ـ که قرائن نشان مي دهد ملاقات کرده است ـ خون هاي ريخته شده بر گردن خاتمي، موسوي و کروبي و ديگر رهبران انقلاب مخملي هست. اين محاربه گران بايد محاکمه شوند و اثبات عدم ملاقات خاتمي با سوروس چيزي از جناياتش کم نميکند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۳
0
0
درود بر سه سید فاطمی
خمینی
خامنه ای
خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
ایکاش آقای شریعتمداری می دانست که آقای خاتمی فرزند کیست و در چه خانواده ای بزرگ شده است . خاتمی مرد بسیار بزرگی است که ایران در آینده به بزرگی و منش این آقا خواهد رسید. درود خدا بر آقای خاتمی و درود خدا بر پدر بزرگوار ایشان که چنین فرزندی را تربیت نموده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
ممنون واقعا بعضی ها دیگه دارن شورش را در میارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
آیا یاران ایشان مصداق خود ایشان هستند،هرگز نیستند. آیا فراموش کردید در مسئله تحصن نمایندگان دوره ششم همین یاران و نمایندگان در مقابل رهبری قرار گرفتند رئیس جمهور محترم از آنها اعلام برائت کردند. پس بیایید قدر و اندازه یکدیگر را بدانیدم و در جهت اعتلای نام ایران اسلامی عزیز وحدت کلمه که کلام امام (ره ) سرلوحه تمام کاریهایمان قراردهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
خاتمي قبلا ملاقات با مسولين دولتي اسراييل و دست دادن با خانمهاي ايتاليايي را هم تكذيب كرده بود اين چيز جديدي نيست اما بزرگترين حسن جريان انتخابات جديد مشخص شدن چهرههاي منافق و مخالف نظام بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
برای سایت سبز لجنی شما متاسفم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
هر چند خاتمی همچین مالی نیست ولی به نظرم حق با شماست.
ناشناس
-
۱۴:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
شما ها دهنتونو اب بکشین بعد حرف خاتمی رو بزنین .
ناشناس
-
۱۴:۴۵ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
خاتمی قلب تپنده ی ملت ایران
ناشناس
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام بر سه سید فاطمی
خامنه ای موسوی و خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۴
0
0
شماخودتونی به نفهمی زدید یاخیلی نفهمید جون این خبر جناب سروس اخیرا افشاکرده اند نه کیهان/
رویترز: احتمال اخراج مهاجران از آمریکا به لیبی در این هفته یمن: ناو هواپیمابر ترومن آمریکا را پیش از آتش‌بس هدف قرار دادیم رویترز: گفت‌وگوی آمریکا و اسرائیل درباره دولت موقت در غزه پس از جنگ استقبال شگفت‌انگیز از نمایشگاه کتاب تهران در روز نخست ترامپ: درباره نام خلیج فارس و غنی‌سازی ایران هنوز تصمیم نگرفته‌ایم انتشار سند وزارت خارجه؛ کاربرد نام "خلیج فارس" توسط رئیس آل‌سعود در دوره قاجار (عکس) چرا تهران پنجشنبه‌ها تعطیل نیست؟ سکوت استانداری و ابهامات شهروندان اهدای جام قهرمانی تراکتور به هفته آخر موکول شد هواشناسی تهران هشدار نارنجی داد؛ وزش باد شدید و گرد و خاک در راه است پیشنهاد رفع ممنوعیت واردات لوازم خانگی مطرح شد؛ بررسی کارشناسی در دستور کار معاهده جامع راهبردی ایران و روسیه به مجلس ارسال شد تلاش برای نجات سیلویا از دست آقای ایکس خبیث! (فیلم) پزشکیان: حل مشکلات اجتماعی بدون مشارکت مردم ممکن نیست جاماندگان کنکور تا 20 اردیبهشت برای سابقه تحصیلی اقدام کنند؛ مهلت تمدید نمی‌شود پاکستان: آماده جنگ تمام‌عیار با هند هستیم