فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۶-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۶۳۲
انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۶-۰۴-۱۴۰۰

ساعت کاری ادارات تهران تغییر کرد

ساعت کاری ادارات تهران تغییر کرد
به جهت صرفه جویی در مصرف برق، بر اساس اعلام هیات وزیران ساعت کاری ادارات تهران از ۶.۳۰ تا ۱۳.۳۰ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تعطیلی ادارات استان تهران در روزهای پنجشنبه به جهت صرفه جویی در مصرف برق، گفت: ساعت کاری ادارات به ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران؛ غلامرضا عباس پاشا روز چهارشنبه در مورد وضعیت کاری ادارات اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیات وزیران و کمبود برق و ضرورت تامین آن؛ ادارات و سازمان های دولتی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه در مورد ساعات کار ادارات استان تهران تاکید کرد: بر اساس اعلام هیات وزیران ساعت کاری از ۶.۳۰ تا ۱۳.۳۰ است.

ارسال به دوستان
فرار از یکی از امنیتی‌ترین مرزهای جهان؛ یک نظامی کره‌شمالی وارد کره جنوبی شد مرکز نیایش دانشگاه لنکستر؛ نماد معماری مدرن بریتانیا (+عکس) پاسخ دانش‌بنیان‌ها به چالش ذخیره‌سازی آب؛ حذف ۹۹.۹۹ درصد عوامل بیماری‌زا در مخازن آب هوش مصنوعی سمندر را چگونه موجودی می داند؟! (تصویری) کاخ سفید: ایالات متحده درهای پذیرش پناهجویان را برای همیشه می‌بندد مشهورترین مجری جهان طرفدار تیم ملی ایران هتل های روی آب در دل جنگ جهانی دوم؛ داستان عجیب شناورهای نجات لوفت وافه (+عکس) تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین طبیعی یا غیرطبیعی؟ آنچه هر مردی باید درباره سلامت بیضه‌های خود بداند وال استریت ژورنال مدعی شد: ایران با حمله به کشتی سنگاپوری، توافق ترامپ را آزمود معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر