فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۷۰۲۹۳
انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۹

۲۵ شهر از شنبه نارنجی می‌شوند

۲۵ شهر از شنبه نارنجی می‌شوند
در وضعیت زرد (خطر متوسط) فقط سطح شغلی ۴ و در وضعیت نارنجی(پرخطر) سطح شغلی ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود. در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) به جز موارد ضروری سطح ۱ سایر مشاغل تعطیل خواهند بود.

بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت از روز شنبه ۲۵ شهر کشور در وضعیت نارنجی کرونایی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، معاونت بهداشت، وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی آخرین وضعیت رنگبندی شهرهای کشور از نظر کرونا را اعلام کرد و براین اساس از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه سال جاری ۲۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر زرد و ۲۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب در وضعیت زرد (خطر متوسط) فقط سطح شغلی ۴ و در وضعیت نارنجی(پرخطر) سطح شغلی ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود. در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) به جز موارد ضروری سطح ۱ سایر مشاغل تعطیل خواهند بود.

همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های نارنجی و قرمز ممنوع است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مسی در یک قدمی بازگشت به نوکمپ در تابستان ۲۰۲۷ تلاش پرسپولیس برای تقویت دفاع چپ با ستاره فولاد کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت