فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۵۱۱۸
انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳-۱۰-۱۳۹۹

برق وزارتخانه‌های پر مصرف قطع شد

عصر ایران
 برق وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان آب به علت مصرف بیش از حد مجاز، قطع شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به تشکیل تیم مشترک این شرکت و شرکت گاز برای پایش مصرف اعلام کرد: برق تعدادی از وزارتخانه‌های پر مصرف قطع شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مدیرعامل این شرکت از تشکیل تیم ارزیابی مشترک با شرکت گاز استان تهران برای رصد و پایش چگونگی مدیریت مصرف انرژی در همه اداره ها، دستگاه ها و نهادهای اجرایی شهر تهران، خبر داد و گفت:  برق وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت نفت، وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان آب به علت مصرف بیش از حد مجاز، قطع شد.

وی افزود: وضعیت عملکرد حدود یک هزار مشترک اداری پایتخت در حوزه مدیریت مصرف انرژی به شکل دقیق، بررسی و کارنامه عمکرد آنها و نام اداراتی که همکاری لازم را در این خصوص نداشته اند به مراجع بالادست، ارسال خواهد شد.

برچسب ها: وزارتخانه ، برق
ارسال به دوستان
شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم مجتمع مسکونی سیِنا؛ پیوند میان سنت و مدرنیته در معماری (+عکس) پرسش‌های رایج وغیر متدوال در باره جام جهانی؛ از آفساید و قانون ۵ ثانیه تا مهار مسی و پیراهن اردک ورود ارتش آمریکا به خاک ونزوئلا برای کمک به زلزله زدگان (عکس) پارک‌هیل؛ بروتالیستی رنگی در شفیلد انگلستان (+عکس) سی‌ان‌ان: کاهش موقت نیروهای اسرائیلی در لبنان بید دندان خرگوشی! (+عکس) تصاویر هوایی از گابورون پایتخت بوتسوانا نماینده مجلس: بازار رها شده است و مافیا برای ما تصمیم‌گیری می‌کند