فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۳۸۶۹
انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۹

ژاپن درباره غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران: نگرانیم

واکنش ژاپن به آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در ایرانسخنگوی دولت ژاپن به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی ارشد دولت ژاپن روز سه شنبه گفت که کشورش درباره اعلام از سرگیری غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم نگران است. 

کاتسونوبو کاتو، دبیر کابینه و سخنگوی دولت ژاپن در جمع خبرنگاران گفت که دولت ژاپن نگرانی های شدیدی درباره این اقدام دارد و آن را نقض توافق هسته‌ای خواند. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: غنی سازی
ارسال به دوستان
  از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد دو جام جهانی؛ دو زلزله و هر دو حین تماشای بازی برزیل- اسکاتلند افشای راز سیاره صورتی پس از یک دهه هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ نکند مثل یزیدی‌ها قدرت را بر عدالت ترجیح دهیم- سروش محلاتی