فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۶۱۰۲۶
انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۶-۰۹-۱۳۹۹

پامپئو به قرنطینه رفت

پامپئو به قرنطینه رفت

وزیر خارجه آمریکا بعد از مشخص شدن ارتباطش با فرد مبتلا به ویروس کرونا به قرنطینه رفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا بعد از این که کاشف به عمل آمد با فرد مبتلا به کرونا در تماس بوده، به فرنطینه رفت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز، چهارشنبه اعلام کرد، این تصمیم در چارچوب اجرای دستورات و پروتکل‌های کنترل بیماری‌ها و پیشگیری است البته نتایج آخرین آزمایش وزیر خارجه منفی شد.

این سخنگو اشاره کرد، تیم پزشکی وزارتخانه وضعیت سلامتی پامپئو را از نزدیک رصد می‌کند. او در عین حال نام فرد مبتلا را فاش نکرد.

برچسب ها: پمبئو
ارسال به دوستان
معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس/ مذاکرات فنی از امروز