فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۵۸۴۴
انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۹

اسکوچیچ درباره شکست بوسنی: خوب پرس کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازی و نتیجه راضی هستم و می توانستیم در نیمه اول هم به بوسنی گل بزنیم.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی در برابر بوسنی اظهار داشت: از بازی و نتیجه بازی راضی هستم. ما می توانستیم در نیمه اول هم به حریف گل بزنیم.

وی در ادامه افزود: ما خوب پرس کردیم و موقعیت های خوبی هم خلق کردیم. در مجموع از عملکرد نیمه اول خوشحال بودم. در نیمه دوم به خاطر تعویض های زیادی که انجام شد بازی از ضرباهنگ خود افتاد ولی به طور کلی از بازی راضی هستم. بوسنی هم تیم باکیفیتی بود.

اسکوچیچ در پایان گفت: متاسفم که بوسنی شانس حضور در یورو را از دست داد. این تیم از ایرلند شمالی برای رسیدن به یورو شایسته تر بود.

برچسب ها: بوسنی ، فوتبال
ارسال به دوستان
«جنگ» تا «جام»: از زیست‌ِ دلهره آور تا زیستِ شادمانه درخت غول‌پیکر بتنی؛ برجی که نماد بروتالیسم در اسپانیا است (+عکس) زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است