فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۵۸۴۴
انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۳-۰۸-۱۳۹۹

اسکوچیچ درباره شکست بوسنی: خوب پرس کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازی و نتیجه راضی هستم و می توانستیم در نیمه اول هم به بوسنی گل بزنیم.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی در برابر بوسنی اظهار داشت: از بازی و نتیجه بازی راضی هستم. ما می توانستیم در نیمه اول هم به حریف گل بزنیم.

وی در ادامه افزود: ما خوب پرس کردیم و موقعیت های خوبی هم خلق کردیم. در مجموع از عملکرد نیمه اول خوشحال بودم. در نیمه دوم به خاطر تعویض های زیادی که انجام شد بازی از ضرباهنگ خود افتاد ولی به طور کلی از بازی راضی هستم. بوسنی هم تیم باکیفیتی بود.

اسکوچیچ در پایان گفت: متاسفم که بوسنی شانس حضور در یورو را از دست داد. این تیم از ایرلند شمالی برای رسیدن به یورو شایسته تر بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بوسنی ، فوتبال
ارسال به دوستان
ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید