فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۹
کد ۷۴۸۱۱۹
انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۹

درگذشت مدیر دفتر شبکه اول سیما بر اثر کرونا

درگذشت مدیر دفتر شبکه اول سیما بر اثر کرونامشاور اجرایی و مدیر دفتر شبکه اول سیما بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۵ سالگی درگذشت.

حمید خواجه نژاد ـ مدیر روابط عمومی معاونت سیما ـ در گفت وگویی با ایسنا این خبر را تایید و اعلام کرده است که امروز ـ چهارشنبه ـ دوم مهر ماه ـ مراسم خاکسپاری این مدیر تلویزیونی انجام شده است.

خواجه نژاد اضافه کرد، آقای فخرالدین عبادتی متولد سال ۱۳۵۴ بود و پس از ابتلا به کرونا مدتی را در بیمارستان و در بخش مراقبت های ویژه سپری کرد اما متاسفانه ایشان شامگاه گذشته ناباورانه از میان ما رفت.

درگذشت مدیر دفتر شبکه اول سیما بر اثر کرونا

مرحوم عیادتی در سمت راست تصویر دیده می شود

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا
ارسال به دوستان
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا