فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۹۳۴
انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۲-۰۵-۱۳۹۹

کرونا/ درگذشت یک عضو کادر سلامت در هرمزگان

کرونا/ درگذشت یک عضو کادر سلامت در هرمزگان

"لیلا بهمن‌زاده" کارشناس پرستاری بیمارستان شهید محمدی بندرعباس روز پنج شنبه بر اثر ابتلا به کرونا در محیط کار درگذشت.

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این خبر را اعلام کرده است.

لیلا بهمن‌زاده، متولد ۱۳۵۱ بندرعباس، متاهل و دارای دو فرزند دختر و پسر با سابقه ۲۱ سال و سه ماه خدمت است.

زنده یاد بهمن‌زاده سومین جان باخته کادر بهداشت و درمان استان بر اثر ابتلا به کروناست.

پیش از این "آرزو باهو" و "سعادت سجادیان" نیز از دیگر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند.

برچسب ها: پرستار ، کرونا
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)