فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۸۱۴۶
انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۸-۰۴-۱۳۹۹

یزد: ابتلای 11 نفر به کرونا در دورهمی 14 نفری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تست کرونای ۱۱ نفر در یک دورهمی خانوادگی ۱۴ نفره در یزد، مثبت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم سلمانی از بستری شدن ۲۳۲ فرد مبتلا به کرونا در استان یزد خبر داد که ۶۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او افزود: هفته گذشته بعد از برگزاری یک دورهمی خانوادگی در یکی از محله‌های معروف یزد، ابتدا یک نفر از این جمع ۱۴ نفره علامت دار شده که با دادن تست کرونا مشخص شد، این فرد به کرونا مبتلا است.

سلمانی ادامه داد: بعد از مثبت اعلام شدن تست کرونای این فرد، از تمامی افراد این دورهمی تست کرونا گرفته شد، که تست ۱۰ نفر دیگر از اعضای شرکت کننده در این دورهمی خانوادگی مثبت اعلام شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: از شهروندان خواست از تمامی تجمعات به ویژه در مکان‌های سرپوشیده بپرهیزند.

برچسب ها: تست کرونا
ارسال به دوستان
هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر ارزش واقعی دارایی های بلوکه شده ایران چقدر است؟/ پول‌ها کجاست؟ سوریه وارد جنگ با حزب الله می شود؟ قاب دونفره رزیتا غفاری و رضا کیانیان در حاشیه جنجالی‌ترین سریال سال (+عکس) یکی از مشهورترین تصاویر تانک واژگون در تاریخ جنگ‌ ها «ماری‌جوآنا» در ایران قانونی می‌شود؟ یک گروه موسیقی در ایران دوران قاجار (عکس) جاده چالوس از ساعت ۹ صبح یک‌طرفه شد/ممنوعیت تردد از شمال به جنوب تا تخلیه بار ترافیکی