فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۴۱۸
انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۶-۰۴-۱۳۹۹

باشگاه استقلال: بازیکنان تیم در قرنطینه هستند

باشگاه استقلال: بازیکنان تیم در قرنطینه هستند

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید تست بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه مثبت است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات مدیره برای حل مشکلات باشگاه برگزار شد. همچنین برای حل مساله‌ای که در مورد وضعیت میتلایان به کرونا در تیم پیش آمده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در این جلسه درباره پرونده استراماچونی و شفر، سرمربیان پیشین استقلال هم صحبتی به میان آمد یا خیر توضیح داد: خیر هیچ صحبتی نشد.

خلیل زاده درباره اتفاق پیش آمده مبنی بر مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا و بازی نکردن برابر پارس جنوبی جم هم بیان کرد: همه می‌دانند که بازیکنان ما کرونا گرفتند. من خودم این بیماری را گرفتم و این بیماری شوخی بردار نیست. کسی هم توجهی به عرایض من نکرد. گفتم به شخصه مخالف برگزاری فوتبال در این زمان هستم اما از تصمیم فدراسیون اطاعت می‌کنیم. اما حالا چند بازیکن ما به این بیماری مبتلا شده‌اند که از ۲۵ درصد تیم هم بیشتر است. این برای ما مشکل به وجود آورده است. همچنین تیم‌های دیگر هم به این مشکل دچار شده‌اند.

او درباره تست مجدد بازیکنان به درخواست سازمان لیگ هم گفت: دوستان پزشک بهتر از من می‌دانند. وقتی یک نفر به کرونا مبتلا می‌شود مگر چند روز در بدن می‌ماند. یا در ریه یا در معده و یا در حنجره گیر می‌کند. من پزشک نیستم ولی وقتی تست می‌دهند پزشک می‌گوید فلانی کرونا دارد. کرونا را هم با تست‌های مختلف تشخیص می‌دهند. بازیکنان ما کرونا گرفته‌اند. اگر نگرفته بودند چنین چیزی را اعلام نمی‌کردند. مگر ما با فولاد بازی نکردیم. تیم ما واقعا دچار این گرفتاری شده است.

رییس هیات مدیره استقلال درباره درخواست باشگاه پارس جم مبنی بر ۳ بر صفر شدن نتیجه دیدار با استقلال هم بیان کرد: نمی‌دانم این چه ادعایی است. مگر می‌شود یک نفر کرونا نداشته باشد و بگوید که من کرونا دارم؟ بازیکنان تست داده‌اند. من نمی‌دانم بازی بعدی چه می‌شود و این چیزی است که فدراسیون باید تصمیم بگیرد.

خلیل زاده همچنین گفت که مشکل با کارگزار قبلی این باشگاه حل شده و کارگزار جدید هم با قوت به کارش ادامه می‌دهد و هیچ اتفاق خاصی هم نیفتاده است.

او درباره وضعیت تمرینات در شرایطی که چندین بازیکن تیم بیمار هستند هم توضیح داد: بحث برگزار شدن یا نشدن تمرینات در جلسه مطرح نشد. کسی که می‌تواند در این مورد اظهار نظر کند آقای سعادتمند است.

خلیل زاده در پاسخ به این پرسش که آیا با سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار می‌کنند یا خیر گفت: طبیعتا مدیرعامل ما جلسه‌ای با سازمان لیگ خواهد داشت.

رییس هیات مدیره استقلال درباره صحبت‌های اخیر حجت نظری، عضو هیات مدیره این باشگاه که منجر به واکنش پرسپولیسی ها شد هم اظهار کرد: اگر آقای نظری این حرف‌ها را زده باید از خودش سوال کنید.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از بازیکنان استقلال کسی به خاطر بد بودن حالش در بیمارستان بستری شده است هم گفت: من این را نمی‌دانم. آن چیزی که من می‌دانم این است که در قرنطینه خانگی هستند و باید دستورات پزشکی را رعایت کنند.

خلیل زاده در خصوص نتایج اخیر استقلال هم بیان کرد: به نظر شما ما در زمین فولاد نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم؟ یک بار آن بازی را ببینید. آن جا عدالت رعایت نشد.

رییس هیات مدیره استقلال در خصوص گزارش یک رسانه مبنی بر برگزاری یک مهمانی توسط مهدی قایدی و حضور بازیکنان استقلال در آن هم توضیح داد: من اصلا اطلاعی در این زمینه ندارم.

او در پایان گفت که از کادر فنی تیمش حمایت می‌کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: باشگاه استقلال
ارسال به دوستان
قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر قیصر امین پور؛ گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند