فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۴۰۴
انتشار: ۲۱:۴۹ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۹

درگذشت اسکیت باز ملی‌پوش بر اثر کرونا

درگذشت اسکیت باز ملی‌پوش بر اثر کرونا

اسکیت باز ملی پوش خراسانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش ایلنا، سروش پورآزاد مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: محمد نعمتی ملی پوش ۲۰ ساله عضو خراسانی تیم ملی جوانان اسکیت ایران و دارنده مدال طلای این رشته در مسابقات بین المللی کره جنوبی بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در پیامی درگذشت این ورزشکار را تسلیت گفت.

در بخشی از پیام فرزاد فتاحی آمده است: خبر درگذشت محمد نعمتی جوان شایسته و سرمایه ورزش کشورمان جامعه ورزش و جوانان را اندوهگین ساخت.

وی در ادامه آورده است: نعمتی که از دوران کودکی برای افتخارآفرینی در عرصه‌های بین المللی تلاش زیادی کرده بود توانست با کسب مدال طلا در کره جنوبی نامش را تا ابد در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه کند و ورزش کشور هیچگاه فرزند قهرمان و با اخلاقش را از یاد نخواهد برد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرونا ، اسکیت
ارسال به دوستان
کشف و ضبط ۱۶۵ سکه تقلبی در بویین میاندشت اصفهان کارآفرینی به مثابه کنشگری اجتماعی؛ بازآفرینی زندگی از دل صنعت داوران جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۶ معرفی شدند وزارت خارجه آمریکا: روبیو از فردا راهی خاورمیانه می‌شود زلزله رودبار و جام جهانی 36 سال قبل ؛ تاثیر فوتبال در دو فیلم عباس کیارستمی «هفته قوه قضاییه؛ بازخوانی الگوی مواجهه با رسانه‌ها» 5 نکته درباره مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس / از سود تهران تا شهرت "بورگن اشتاک" وزیر خارجه قطر: مذاکرات فنی میان ایران و آمریکا ادامه دارد تحلیل گاردین از نمایش درخشان ایران و درخشش بیرانوند بهره‌برداری از دو چاه جدید در پارس جنوبی با رکورد حفاری هیئت مذاکره کننده به تهران بازگشت تأثیر توافق ایران و آمریکا بر شکوفایی اقتصاد دیجیتال پاکستان: سفر پزشکیان به اسلام‌آباد درباره تلاش‌های دیپلماتیک اخیر است سردار حسن‌زاده: تمام مقدمات برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رهبری شهید پیش‌بینی شده است محسنی اژه‌ای: برخی افراد با بی‌توجهی سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را خیالاتی می‌کند