فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۳۰۰۶۵
انتشار: ۰۷:۰۸ - ۰۴-۰۳-۱۳۹۹

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

آمریکا از برگزاری مانورهای نظامی در خلیج فارس خبر داد

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از برگزاری رزمایش نظامی در ماه می جاری در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری الجزیره ، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که مانورهایی را طی روزهای 19 و21 ماه می در آب‌های خلیج فارس برگزار کرده است.

پنتاگون هدف از برگزاری این مانورها را بالا بردن توانمندی نیروهای دفاعی برای حفظ امنیت دریایی و نیز امنیت دیگر شرکایش در خلیج فارس بر ضد هرگونه تهدید احتمالی عنوان کرد.

پنتاگون اعلام کرد که در این مانورها از گلوله‌های واقعی و ضربات سریع و با دقت بر ضد اهدافی که تهدیدی علیه کشتی‌های دریایی محسوب می‌شود، استفاده کرده است.

ارسال به دوستان
خنک ترین روستای یزد کجاست؟؛ ۹ جای خنک‌ و دیدنی یزد برای سفرهای تابستانی + آدرس صعود دراماتیک سوئیس و بوسنی و البته کانادا! ۷ کشته در ۲ تصادف در هرمزگان ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن